تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804870868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل حزب الله : اسراييل دچار بحران رهبري است ( 3 )


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبيركل حزب الله : اسراييل دچار بحران رهبري است ( 3 )
بيروت - دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به شكست هاي پي در پي رژيم صهيونيستي تاكيد كرد اين رژيم اكنون به شدت دچار بحران رهبري شده است .


به گزارش ايرنا از بيروت - سيد حسن نصرالله كه جمعه شب به مناسب روز جهاني قدس در آييني در جنوب بيروت سخن مي گفت افزود : روز قدس امسال با حوادث و رويدادهاي خاصي همراه شده است كه يكي از آنها سقوط اولمرت از رهبران جنگ تابستان سال 2006 عليه لبنان است.
وي گفت : اولمرت بايد پس از صدور گزارش وينوگراد ساقط مي شد اما آمريكا با دخالت خود مانع از سرنگوني وي شد .
نصرالله اظهارداشت : اولمرت خود پس از جنگ اعتراف كرد كه ديگر روياي" اسراييل بزرگ " به پايان رسيده و دو سال قبل از اونيز بنيامين نتانياهو به اين واقعيت اعتراف كرد و رهبران اسراييل اكنون در تلاش هاي خود در برابر فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ايران نيز با شكست مواجه شده اند .
دبيركل حزب الله بااشاره به اوضاع شكننده داخلي رژيم صهيونيستي اظهار داشت : اكنون نتايج نظر سنجي ها نشان مي دهد كه دو سوم اسراييلي ها معتقدند در سرزميني زندگي مي كنند كه امنيت در آن وجود ندارد و آن رويايي كه در پي آن بودند فلسطين نيست .
سيد حسن نصرالله به رويدادهاي مهم ديگري كه با روز جهاني قدس امسال همزمان شده اشاره كرد و گفت مسدود شدن افق سازش سياسي صهيونيستها با فلسطيني ها حتي پس از كنفرانس سازش " آناپوليس " يكي از آنها است و همچنين اينكه جريان هاي مقاومت در لبنان و فلسطين مرحله خطر را پشت سرگذاشته اند و امكان تهديد آنها وجود ندارد و كشور جبهه مقدم پايداري ( سوريه ) نيز توطئه ها و سياست انزوا را پشت سر گذاشته و اكنون حضور فعال خود رادر منطقه به اثبات رسانده است .
وي از روند چند قطبي شدن در جهان به عنوان عاملي عليه ديكتاتوري آمريكا نامبرد و گفت سردمداران واشنگتن اكنون گرفتار مشكلات مالي و بحران هاي منطقه اي نظير بحران گرجستان شده اند و اين تحولات به سود منطقه است .
نصرالله در ادامه تاكيد كرد در اين ميان وظيفه لبنان قرار گرفتن در كنار فلسطيني ها و مبارزه تا بازگشت پناهندگان به وطن خود و مخالفت قاطعانه با اسكان دايم آنان است و اين موضوع را گروه سياسي ما در دور قبلي گفت و گوهاي ملي مطرح كرد اما برخي بحث در باره آن را رد كردند در حاليكه آنان مي داند كه طرح اسكان دايم فلسطيني ها در كشورهاي ميزبان از جمله لبنان از سوي آمريكا و اسراييل و با بودجه عربي آماده اجرا است .
دبيركل حزب الله با اشاره به ادعاهاي آمريكا مبني بر تجهيز ارتش لبنان و مخالفت هاي اسراييل با اين موضوع گفت : آيا با اين موافقت و مخالفت ها ي آمريكا و اسراييل مي توان ارتشي قوي براي لبنان ايجاد كرد ؟
وي گفت : ناراحتي و نگراني آمريكا و اسراييل از مقاومت حزب الله اين است كه حزب الله براي دستيابي به سلاح براي دفاع از لبنان از كسي اجازه نمي گيرد و قادر به مخفي كردن سلاح خود است و اين از نظر ما نقطه قوت است و ما معتقديم براي داشتن ارتشي قوي نبايد منتظر آمريكا و يا موافقت اسراييل بود.
نصرالله در همين زمينه به دولت وحدت ملي توصيه كرد براي تجهيز ارتش لبنان منتظر كمك هاي آمريكا نباشد و اگر لازم شد مانند " مقاومت " سلاح را حتي از بازار سياه تهيه كند .
به گفته وي اگر لبنا ن منتظر تصميم ها و صلاحديد آمريكا و موافقت اسراييل براي دريافت تجهيزات باشد تنها جيزي كه به دست خواهد آورد خودروهاي نظامي ناتوان و ضعيف خواهد بود و ارتشي كه قادر به دفاع از كشور در برابر تجاوز خارجي نيست .
وي افزود : ما هميشه از تشكيل دولت وحدت ملي سخن گفته و براي آن دست به اعتصاب زده و خواهان وحدت و همبستگي شده ايم تا لبنان را با كمك يكديگر و بر اساس پايگاه مردمي بسازيم .
ادامه دارد ....
خاورم 2082 ** 265
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن