تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803852105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اختتاميه بخش دانشگاهي نمايشگاه قرآن رئيس سازمان فعاليت‌هاي قرآني دانشجويان كشور، فعال قرآني شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در اختتاميه بخش دانشگاهي نمايشگاه قرآن رئيس سازمان فعاليت‌هاي قرآني دانشجويان كشور، فعال قرآني شناخته شد
گروه اجتماعي: در مراسم اختتاميه بخش دانشگاهي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم، رحيم خاكي رئيس سازمان فعاليت‌هاي قرآني دانشجويان كشور و مدير عامل ايكنا، به عنوان فعال قرآني شناخته شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، اين مراسم با حضور كامران باقري لنكراني، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، محمدعلي خواجه‌پيري، رئيس مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، عبدالرسول پورعباس معاون وزير علوم تحقيقات و فناوري و رئيس سازمان سنجش كشور، عصمت باروتي معاون امور دانشجويي و فرهنگي وزارت بهداشت، محسن اسلامي، مديركل فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بابك فرزانه رئيس پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي و جمعي از اساتيد، دانشجويان و فعالان دانشگاهي برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم رحيم قرباني رئيس بخش دانشگاهي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم به تشريح فعاليت‌هاي بخش دانشگاهي در طول برگزاري نمايشگاه قرآن پرداخت.

قرباني طي سخناني با اشاره به رشد صعودي بخش دانشگاهي در چند سال اخير، اظهار كرد: بخش دانشگاهي امسال با حضور سي نهاد در قالب چهل غرفه شركت كرده و در عرصه‌هاي علمي و تخصصي بيست نوع فعاليت، سي و سه نشست تخصصي و متمركز در سطح دانشگاهي برگزار كرد.

در اين مراسم سپس كامران باقري لنكراني، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سخناني به غرفه‌هاي متنوع و كيفيت و عمق برنامه‌ها اشاره كرده و مهمترين آن را قرآن‌پژوهي موضوعي در اين بخش دانست.

در ادامه اين مراسم در بخش اهداي جوايز در ابتدا حجت الاسلام ابراهيم كلانتري استاد دانشگاه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران و محقق و نصرالله چمران از بنيان‌گذاران دانشكده هاي علوم قرآني به عنوان پيشكسوت قرآني معرفي شدند.

در بخش فعالان قرآني نيز رحيم خاكي از سازمان فعاليت‌هاي قرآني جهاد دانشگاهي و كوروش فيروزي و حسين هلالي از دانشكده علوم پزشكي زاهدان تقدير شدند.

در بخش نشريات نشريه سدره المنتهي به مديرمسئولي ناصر يزداني از دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد، نشريه زلال وحي به مدير مسئولي دكتر جواد ايرواني از دانشگاه علوم رضوي و نشريه ربيع القلوب به مديرمسئولي كوروش فيروزي و علي سرگزي از دانشكده علوم پزشكي زاهدان به ترتيب رتبه سوم، دوم و اول بخش نشريات را به خود اختصاص دادند.

در بخش غرفه هاي برتر نيز غرفه دبيرخانه دانشكده هاي علوم قرآني، دانشگاه پيام نور و مركز كانون هاي مهدويت(ياسين) به ترتيب رتبه هاي سوم، دوم و اول اين مراسم بودند.

فرخي فر از غرفه مجمع كانون هاي قرآن و عترت علوم پزشكي، شمسي كاكاوند از دانشكده فني شريعتي و مهدي نظري از كانون هاي قرآن و عترت سازمان دانشجويان كشور به عنوان فعالان غرفه هاي شركت كننده معرفي شدند.

در بخش نشست هاي برگزار شده در طول نمايشگاه سازمان بسيج دانشجويي كشور، مراكز تربيت معلم وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان برگزيدگان شناخته شدند.

بابك فرزانه، رئيس پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي نيز به عنوان مدير نمونه در بخش فعالان قرآني كشور مورد تقدير قرار گرفت.

در بخش اول معرفي برگزيدگان مراسم اختتاميه بخش دانشگاهي شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گروه ياسين به اجراي تواشيح پرداخت.

در بخش دوم معرفي برگزيدگان ابتدا كارهاي هنري ارسالي به بخش دانشگاهي تقدير شد. در قسمت خوشنويسي رتبه اول بهادر پگاه قزويني در خط نستعليق، رتبه دوم در خط شكسته نستعليق حنانه گلپور و مهديه سيفي در خط معلي معرفي شدند.

در بخش صنايع دستي نقاشيخط اسماعيل ايماني، فرش الهه باقري و كنده كاري روي چوب رضا جعفرلو به ترتيب رتبه سوم تا اول را به خود اختصاص دادند.

مهديه صمدي از رشته گرافيك، بهرام شريفي از رشته نقاشي و زينب مهرآباد پور از رشته گرافيك به ترتيب رتبه اول تا سوم در بخش هنرهاي تجسمي را كسب كردند.

در بخش تذهيب نيز معصومه سلطان آبادي، نسيم گرجي زاده و مهلقا مرتضايي از دانشگاه سوره معرفي شدند.

تقدير از برگزيدگان پايان نامه‌هاي قرآني در سه مقطع دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي با موضوعات قرآني و تقدير از پايان‌نامه‌ها نيز در اين مراسم صورت گرفت.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن