تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812810984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد پس از بازگشت از نيويورك: بايد به مسئوليت‌هاي جهاني بيانديشيم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي‌نژاد پس از بازگشت از نيويورك: بايد به مسئوليت‌هاي جهاني بيانديشيم
جام جم آنلاين: رييس‌جمهور گفت : امروز مسئوليت‌هاي ملت ما بسيار زياد است ، بايد مشكلات داخلي را حل كرده و به مسووليت‌هاي جهاني بيانديشيم. او افزود: جلسه مجمع عمومي سازمان ملل ،جلسه اي بي نظير بوده و تاكيد كرد كه طي سال هاي گذشته چنين فضاي مثبتي وجود نداشت و انتظاري كه ملت هاي جهان از ايران داشتند، بالا رفته بود.


به گزارش مهر، محمود احمدي نژاد پس از بازگشت از سفر 5 روزه خود به نيويورك و انجام مراسم استقبال در پاويون فرودگاه مهرآباد تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: امروز دوراني كه در آن قدرت هايي كه اگر اسلحه و قدرت داشتند ومي توانستند حق را به نفع خود كنند و قانون را هر طور كه دلشان مي خواهد به نفع خودشان وضع كنند و همچنين مناسبات را تغيير دهند رو به پايان رسيده است.

وي ادامه داد: امروز اكثريت دولت ها در حالت نارضايتي از وضع موجود قرار دارند و به دنبال راه نويي مي گردند كه همين امر باعث شده تا تمام نگاه ها به سمت ملت ايران معطوف شود ، چرا كه امروز آرمان و راه ملت ايران جايگزين و پاسخ مناسبي به اين مطالبات جهاني است.

احمدي نژاد با اشاره به نشست مجمع عمومي سازمان ملل گفت: سازمان ملل فرصت بي نظيري است كه مي توان از تريبون آن به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات يك ملت پرداخت ، چرا كه مديريت جهان و همچنين سازماندهي و قانونگذاري جهان در آنجا رقم مي خورد.

رئيس جمهور افزود: امروز جهان در فضايي پيچيده به دنبال پاكي و عدالت است و در چنين شرايطي پيدا كردن راه مشكل است.

وي حضور هيئت ايراني درنيويورك را بسيار مهم خواند و گفت : بنده درآنجا تلاش كردم تا به بيان ديدگاه هاي ملت ايران بپردازم ،‌البته به دليل حجم بالاي كارها وهمچنين كافي نبودن اعضاي هيئت همراه ما نتوانستيم به برخي ديدارها و درخواست هايي كه براي ديدار با هيئت ايراني داشتند پاسخ مثبت دهيم و به ناچار برخي از ديدارها لغو شد.

احمدي نژاد گفت: جلسه سازمان ملل جلسه اي بي نظير بود چرا كه طي سالهاي گذشته چنين فضاي مثبتي وجود نداشت و انتظاري كه ملت هاي جهان از ايران داشتند بالا رفته بود و حضور آنان در جلساتي كه هيئت ايراني داشت بيانگر اين موضوع بود.

وي ادامه داد: در سازمان ملل ديديم كه همه كشورهاي جهان نسبت به وضعيت موجود معترضند ، هم در آنجا و هم در نشست هاي ديگر كشورهاي حاضر در اين نشست ها به دنبال دين داري و تعليمات ديني خود بودند،‌ چرا كه امروز انسان از يك مرحله يعني مرحله نگاه ملي و قبيله اي عبور كرده است و به يك نگاه جهاني شده با اميد به فردايي روشن رسيده است.

رئيس جمهور همچنين به ديدار خود با دانشجويان آمريكايي اشاره كرد و گفت: سال گذشته ما تلاش كرديم تا ديداري با دانشجوان داشته باشيم واين ديدار در دانشگاه كلمبيا انجام شد‌ ولي دانشجويان اصلي در بيرون دانشگاه بودند ، ‌اما امسال دانشجويان باهزينه هاي خودشان همراه اساتيد خود آمده بودند تا به بيان ديدگاههايشان بپردازند ونقطه نظرات ايران را هم بشنوند.

احمدي نژاد گفت: در دوراني كه مي گذرد بت هاي جديدي در دنيا تاسيس مي شود ،‌ بت هايي مثل سلطه آمريكا ،‌ آنها تلاش كردند با تبليغات فراوان نشان دهند كه اين بت همچنان پابرجاست و از سوي ديگر نشان دهند كه رژيم صهيونيستي، مظلوم ترين رژيم تاريخ است اما به فضل الهي اين دو بت هر دو شكسته اند و حتي در داخل آمريكا هم اگر رسانه ها و اصحاب قدرت نباشند كسي نيست كه بتواند اينها را سرپا نگه دارد چرا كه عمر اين دو سلطه گر به پايان رسيده است.

رئيس قوه مجريه گفت: دراين دوره ازسفر به نيويورك دولت آمريكا تلاش كرده بود تابا تبليغات رسانه اي مانع رسيدن پيام ايران به گوش جهانيان باشد ،‌ آنها تلاش كردند تا با القا كردن اينكه ايران مي خواهد آمريكا و اسرائيل را نابود كند فضا را عليه ملت و دولت ايران نشان دهند ولي ديديم كه حتي يهوديان نيويورك نيز هيچ اهميتي به اين تبليغات ندادند.

وي خاطر نشان كرد: امروز به دليل تغيير دوران و نياز جهان، نگاه ها به سمت ايران بيشتر شده است به همين دليل است كه شما مي بينيد نام ايران درصدر اخبار دنيا قرار گرفته است و همين امر باعث شده كه مسئوليت ملت ايران براي پاسخگويي به نيازهاي جهانيان بيشتر از گذشته شود. به همين جهت بايد مشكلات داخلي را حل كرده و به مسئوليت‌هاي جهاني بيانديشيم.

رئيس جمهور افزود: امروز بايد صاحبنظران ايراني پا به عرصه بگذارند تا پاسخ سئوال هاي موجود را ارائه دهند.

احمدي نژاد درپايان گفت: شرايط درآمريكا به گونه اي است كه مديران اين كشورنيز از حل بحران هاي موجود در آمريكا عاجزند كه اين امر را مردم آمريكا نيز به خوبي فهميده اند. وي گفت : سفر به آمريكا سفري پركار بود كه در آن ضمن ديدار با سران كشور هاي مختلف با بان كي مون درباره عراق، فلسطين و وضعيت مواد مخدر و مسائل ديگر به گفتگو نشستيم كه اين ديدارها بسيار سازنده و مفيد بود.

درمراسم استقبال از دكتر احمدي نژاد در بازگشت از سفر به نيويورك مادر و خانواده اش نيز حضور داشتند.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن