تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناطق نوري در نماز جمعه :تاريخ مصرف اسراييل تمام شده است/ رژيم صهيونيستي از مقاومت مي هراسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ناطق نوري در نماز جمعه :تاريخ مصرف اسراييل تمام شده است/ رژيم صهيونيستي از مقاومت مي هراسد
حجت الاسلام ناطق نوري بااشاره به ناكامي اسراييل در برابر مقاومت در منطقه تاكيد كرد اسرائيل تاريخ مصرفش تمام شده و ديگر به درد غربي ها نمي خورد و آنان مي خواهند با يك طرح وارد شده و اسرائيل را در معرض نابودي قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناطق نوري رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب در سخنراني پيش از خطبه هاي امروز نماز جمعه تهران،با گراميداشت روزجهاني قدس اظهار داشت: صهيونيست ها به دنبال آواره كردن ملتي با هويتي مشخص و وطن گزيني جمعي از يهوديان، جمعي بي هويت با اشغال، جنايت، زور هستند.

وي افزود: رژيم صهيونيستي جايگزين نمودن ملتي بي هويت را با ملت با هويت بر اساس يك طرح حساب شده مبتني بر روحيه نژاد پرستانه دنبال كرد و به اين ترتيب كه اين طرح اساس براي مقابله با اسلام و تسلط بر منطقه خاورميانه كه مركز بخش عظيمي از انرژي جهان ونهايتا با هدف سلطه بر مديريت كل جهان است تدوين شد.

ناطق نوري ادامه داد: اين طرح اساسا از آغاز تشكيل سازمان جهاني صهيونيستي تهيه شده است.

رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب همچنين گفت: يكي از صاحبنظران آلماني كه از بنيانگذاران رژيم صهيونيستي است، مي گويد آن بخش از يهودياني كه در اقتصاد ما (غربي ها و اروپايي ها) نقش ندارند و عمدتا از يهوديان روسي و اروپاي شرقي و از نژاد اسلاو مي باشند كه فقير هم هستند لازم است در سرزميني خارج از اروپا اسكان داده شوند.

وي افزود: اين صاحبنظر آلماني علت اين امر را اينگونه بيان مي كند، اولا اروپا از اقليتي فقير و تهي دست راحت مي شوند ثانيا از اين جمعيت مازاد به سود اميال و خواسته هاي صهيونيست ها استفاده مي شود، ثالثا به جاي ابراز كينه عليه مسيحيان توسط يهوديان، از كينه ها عليه مسلمين استفاده خواهد شد و شر يهوديان را متوجه مسلمانان مي كنيم، رابعا دژ محكمي براي ما در خاورميانه بوجود مي آيد كه يكي از مراكز انرژي جهان است.

ناطق نوري ادامه داد: يكي ديگر از دلايل را بنده اضافه مي كنم و آن اين است كه اين طرح مقدمه حاكميت دولت صهيونيستي بر محدوده نيل تا فرات است.

سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران، خاطر نشان كرد:صهيونيست ها 3 هدف كوتاه مدت را دنبال مي كنند كه گرفتن فلسطين، بيرون كردن ملت فلسطين و تشكيل حكومت صهيونيستي از جمله آنهاست.

وي تصريح كرد: برنامه ميان مدت صهيونيست ها سلطه برخاورميانه، تشكيل حكومت ازنيل تا فرات ونهايتا زمينه تحقق برتري و سيادت اين قوم بر جهان به عنوان يك اعتقاد ديني است به دليل اينكه صهيونيست ها خود را قوم برتر مي دانند و به اين امر قائلند كه بايد آقاي دنيا باشند و مديريت جهان در دست آنان قرار گيرد.

ناطق نوري همچنين گفت: حاكمان آمريكا نيز در حال حاضر يك جريان تلفيقي از مسيحيان و صهيونيست ها هستند و به اين اعتقادات قائل هستند.وي اضافه كرد: 120 سال از تاسيس سازمان جهاني صهيونيستي مي گذرد ، آنها 60 سال كار كردند و برنامه ريختند اما موفق نبودند و بعد از 60 سال تنها موفق شدند توسط انگليسي ها و بعضي از شاهان خيانت كار عرب سرزمين مقدس فلسطين را اشغال كنند اما سئوال اين است كه تا كنون چه كرده اند؟

سخنران پيش ازخطبه هاي نماز جمعه اين هفته تهران، تاكيد كرد: صهيونيستها تا كنون توانسته اند دولت هاي مهم غربي (آمريكا و انگليس) را تحت مهار سياسي خودشان قرار دهند به گونه اي كه كنگره آمريكا به تمام معنا زير سيطره نهادهاي صهيونيستي قرار دارد و صهيونيست ها مي توانند نماينده براي كنگره و حتي رئيس جمهور را انتخاب كنند.

ناطق نوري ادامه داد: اينكه مشاهده مي كنيم كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا موضوع حمايت از صهيونيست ها را اتخاذ مي كنند و اگر كسي عليه آنها سخن بگويد برمي آشوبند به اين علت است كه در انتخابات آمريكا پول صهيونيست ها سرنوشت ساز است و گروه هاي صهيونيستي تا عمق كنگره نفوذ دارند و دولت هايي مثل فرانسه و انگليس مجبور به حمايت بي قيد و شرط از اين رژيم غاصب هستند.

رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب گفت: صهيونيست ها سرنخ شبكه هاي خبري عمده دنيا را به دست گرفته اند و نهايتا در جو سازي به آنان خط مي دهند وحتي باشگاه هاي عمده ورزشي را در غرب خريداري كرده اند تا امكان نفوذ بر روي جوانان ورزشكار دنيا را داشته باشند.

وي خاطر نشان كرد: صهيونيست ها زيركانه و شيطنت بار عمده مراكز توليد فيلم مانند هاليوود را در جنبه هاي سياسي و ... قبضه كرده اند و با ايجاد شبكه هاي تفريحي بسيار براي جذب افراد استفاده مي كنند و از همه مهمتر اينكه مراكز عمده پولي و مالي غرب را در اختيار گرفته اند و آنها را تغذيه مي كنند.

ناطق نوري خاطر نشان كرد: اين شبكه با اين ابزار توانسته مخوف ترين سيستم نفوذ را ايجاد كند اما بايد ديد در 60 سالي كه بيت المقدس را اشغال كرده اند دستاوردهايشان در منطقه چه بوده است؟

سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران، در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: برخي از شاهان كشورهاي غربي و همچنين سران كشورهاي عربي در مقابل جنايات غزه و كناره باختري رود اردن سكوت كرده اند و فرياد اسلام خواهيشان به دروغ بلند مي شود كه اين باعث تعجب همگان است . وي ياد آور شد : برخي از شاهان عرب از همان ابتدا توافقنامه بالفور را كه براي تشكيل حكومت صهيونيست بود پذيرفتند.

ناطق نوري ادامه داد: صهيونيست ها به اين ترتيب سرزمين فلسطين را اشغال كرده و علاوه بر خراب كردن خانه و كاشانه هاي مردم، اقدام به شهرك سازي يهودي كردند.

وي با اشاره به اين سخن رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه مبني بر اينكه اينها يك مشت صهيونيست جنايتكار و اشغالگرند و آمده اند قدس شريف را گرفته اند، گفت: شهرك سازي صهيونيست ها به منظور هويت سازي صورت مي گيرد و آنان مي خواهند به يك مشت مردم غاصب به نام ملت اسرائيل هويت دهند.

سخنران پيش ازخطبه ها خاطر نشان كرد: جالب اين است كه بدانيد همه مردم اسرائيل جزو ارتش اين رژيم بوده به اين معنا كه بايد حتما سالانه مدتي را به آموزش نظامي مشغول شوند و براي آموزش نظامي وقت بگذارند ، لذا اطلاق مردم به اين جنايتكاران غلط و نابجاست چرا كه آنان نيروهاي اشغالگر و متجاوز به مردم هستند نه مردم.

ناطق نوري اظهار داشت: اقدام ديگري كه صهيونيست ها انجام دادند اين بود كه بعضي از كشور هاي عربي را زير سيطره خود گرفتند و يك عده را هم بي خاصيت كردند و اكنون مشاهده مي كنيد كه تعدادي از كشورهاي عربي نسبت به مسئله فلسطين بي خاصيت و بي تفاوت هستند.

وي افزود: به تعبير شهيد مطهري كه سخنان او را اين روزها صدا و سيما به خوبي پخش مي كند اگر شخصي نامسلمان فرياد برآورد كه به دادم برسيد و انسان بتواند و به او كمك نكند رسم مسلماني نيست.

رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب همچنين گفت: در ماه مبارك رمضان مردم غزه سخت ترين شرايط را داشتند و امكانات اوليه دارويي و غذايي در اختيار آنان قرار نداشت و امداد رساني هم امكانپذير نبود لذا اين مردم سخت ترين ماه رمضان را پشت سر گذاشتند اما ايستاده اند و مقاومت مي كنند.

ناطق نوري در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: در مقابل اين موفقيت هايي كه در 60 سال اخير در سطح جهاني متوجه صهيونيست ها بوده، در منطقه خاورميانه حادثه اي در 30 سال پيش رخ داد و تمام معادلات آنان را به هم ريخت وآن ايجاد مقاومت اسلامي بود.

وي اضافه كرد: تا كنون 3 مقاومت در فلسطين رخ داده كه يكي از آنها مقاومت ملي به نام قيام عزالدين قسام آن روحاني شجاع و غيور بود كه گروه او به علت فشار غربي ها و خيانت برخي از دولتهاي عربي و خيانت برخي از گروه هاي داخلي فلسطين شكست خوردند.

ناطق نوري ادامه داد: دومين مقاومت، مقاومت عربي بود كه با پرچمداري جمال عبدالناصر رئيس جمهور مصر به راه افتاد كه جمعي از شما جنگ 6 روزه ژوئن را به ياد داريد اما نهايتا اين مقاومت هم منجر به شكست شد.

سخنران پيش از خطبه ها سومين مقاومت را مقاومت اسلامي خواند و تصريح كرد: با پيروزي اسلام در ايران و با رهبري امام راحل اين مقاومت ظاهر شد كه امروز حرف اول را در مقابل رژيم صهيونيستي مي زند و انتفاضه اول و دوم از مظاهر اين مقاومت است كه اسرائيل را سخت به وحشت انداخته است.

وي گفت: رژيم صهيونيستي از مقاومت اسلامي به علت دستاوردهايي كه تا كنون داشته مي هراسد و اما مقاومت قبل از پيروزي انقلاب در فلسطين به صورت مبارزه گروه هاي چپ فلسطيني و غير اسلامي بود ولي با پيروزي انقلاب اسلامي ايران جهاد اسلامي حماس و گروههاي مذهبي مقاومت را به دست گرفتند و حماس در انتخابات آزاد پيروز شد.

وي خاطر نشان كرد: اين گروه در مقابل همه فشارهاي اسرائيل و سكوت غرب، مجامع بين المللي و طرفدارحقوق بشر كه گويا خاك گورستان بر روي اين سازمان ها پاشيده شده و كر و كور شده اند ايستاده تا جايي كه توانست غزه را آزاد كند و در حال حاضر هم تحت فشار قرار دارد.

ناطق نوري ادامه داد: گروه مقاومت به حواشي كه برخي برايش درست كرده اند نپرداخت وگول نخورد و به بهانه مذاكره، نشستن و امتياز گرفتن از اصل موضوع منحرف نشد و به ريشه فساد توجه كرد و پاي آن ايستاد و حتي رژيم غاصب صهيونيستي را به رسميت نشناخته و نمي شناسد.

وي همچنين گفت: گروه مقاومت حتي طرح دو كشور شدن سرزمين فلسطين كه طرح انگليسي ها است را هم نپذيرفته و مقاومت درمقابل سخت گيري وحشيانه صهيونيست ها ايستاده به گونه اي كه دو مفهوم جهاد و شهادت صهيونيست ها را به وحشت انداخته و واژه هاي شهادت، شهادت طلبي، جهاد در راه خداوند كابوسي براي آنها شده است.

اين فعال سياسي در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهيد شيخ احمد ياسين آن پيرمرد نابينا كه پشت اين تريبون هم سخن گفت و نهايت هم شهيد شد مقاومت در ايران را بركت حركت امام و پيروزي ملت ايران عنوان مي كند.وي افزود: بي علت نيست كه صهيونيست ها با ما دشمن هستند، ما به فلسطين لشكر كشي نكرده ايم و ارتباط مستقيم با آنها نداريم اما سئوال اين است كه چرا آنان با ما مخالف هستند.

ناطق نوري ادامه داد: آنان مي گويند كه همه آوازه ها از ايران بلند مي شود و شيخ احمد ياسين مي گويد "به همه تاكيد مي كنم كه مقاومت و جهاد تنها گزينه ملت فلسطين است و تنها گزينه ما مقاومت و جهاد در راه خدا مي باشد و براي دستيابي به پيروزي بايد شهيد و خون تقديم كنيم و ما با خداوند و سپس با ملت هاي خود پيمان بسته ايم كه تسليم نشويم و پرچم سفيد را بالا نبريم و به مبارزه خود ادامه دهيم كه در اين راه يا پيروز مي شويم و يا به شهادت مي رسيم."

وي همچنين گفت: شيخ احمد ياسين عنوان مي كند كه ما هواپيماي اف 16 يا بالگردهاي آپاچي و موشك دوربرد نداريم بلكه تنها انسانهايي را دراختيار داريم كه آماده مبارزه و شهادت هستند كه همين موضوع اركان دشمن را به لرزه در مي آورد.

ناطق نوري خاطر نشان كرد: شبكه صهيونيستي، دولت هاي تحت سيطره صهيونيست ها و دولت هاي اروپايي ترسيده و مي كوشند با كارهاي تبليغاتي بگويد مقاومت امر مهمي نيست و در حد كارهاي تروريستي است و اين افراد تروريست هستند و به اين ترتيب مقاومت و ملت شجاع فلسطين و حزب الله لبنان را به عنوان تروريست معرفي مي كنند.

رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب تصريح كرد: دولت هاي منفعل عربي هم راه آنان را طي مي كنند اما جنگ 33 روزه لبنان و شكست خفت بار پرده از واقعيت برداشت و مقاومت به نتيجه رسيد.

ناطق نوري در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: شخصي به نام موشي ابري كه سالها فرمانده نيروي زميني صهيونيست ها بوده مي گويد نتيجه جنگ لبنان براي ارتش اسرائيل خجالت آور است.وي افزود: از اين شخص سئوال مي كنند كه شما نيروي بسيار كارآمد در شرق لبنان در اختيار داشتيد اما چرا موفق نشديد، جالب است كه اين شخص پاسخي ندارد و مي گويد اين گروه برترين بودند اما موفق نشدند.

سخنران پيش ازخطبه هاي نماز جمعه اين هفته تهران در ادامه سخنراني خود به مطرح شدن طرح تكراري سازش در اين روزها اشاره كرد و گفت: همه مي دانند كه به دليل مشكلات ساختاري اين طرح محقق نخواهد شد و اسرائيل نمي تواند در مسيري گام بردارد كه بخش هايي از حقوق قطع شده فلسطين را به آنان بدهد چرا كه اسرائيل به هيچ يك از امضاها و قطعنامه ها عمل نكرده است.

وي افزود: قطعنامه 194 سازمان ملل صراحتا بر ضرورت بازگشت آوارگان دلالت دارد و شرط پذيرفتن اسرائيل در سازمان ملل عمل به اين موضوع بوده است اما نه اسرائيل و نه همپيمانانش تا كنون به اين موضوع عمل نكرده اند و حتي معتقدند صلح معنا ندارد لذا اگر معنايي براي صلح قائل نيستند سئوال اين است كه چرا مسئله صلح را تبليغ مي كنند.

ناطق نوري همچنين گفت: نياز شديد اسرائيل پس از شكست در جنگ 33 روزه باعث تبليغ اين موضوع شده كه حتي اولمرت اذعان مي كند اين اتفاق پايان افسانه بزرگ اسرائيل است، و آنان نمي تواند طرح جنگ جديد را بريزند.وي خاطر نشان كرد: بنا براين رژيم صهيونيستي با روي آوردن به سوي تبليغات صلح، از فشار ناشي از شكست كم كند.

ناطق نوري خاطر نشان كرد: جالب است كه رايس با برخي سران اروپايي مي گويند اگر نتوانيم ايران را در فعاليت هاي هسته اي متوقف كنيم كسي جلودار اسرائيل در حمله به ايران نيست آن هم اسرائيلي كه در جنگ 33 روزه در گل مانده است.

سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه همچنين تصريح كرد: البته غربي ها اكنون عقب نشيني كرده اند و اين درحالي است كه در ابتدا اعلام مي كردند ما خودمان به ايران حمله مي كنيم.

وي اضافه كرد: اسرائيل در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله ناكام ماند و اگر چنين فرضي رخ دهد طرف حساب ايران نه تنها اسرائيل است كه نابود مي شود بلكه همه كشورهايي كه با اسرائيل همدلي و هماهنگي دارند نيز طرف ما خواهند بود.

ناطق نوري گفت: البته يك تحليل گرغربي حرف خوبي مي زند و مي گويد به نظر مي رسد اسرائيل تاريخ مصرفش تمام شده و ديگر به درد غربي ها نمي خورد و آنان مي خواهند با يك طرح وارد شده و اسرائيل را در معرض نابودي قرار دهند.

وي در خاتمه اظهار اميدواري كرد كه پيروزي و نصرت نصيب ملت فلسطين گردد.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن