تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816028200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دفاع مقدس يادآور مجاهدت شهدا و ايثارگران ايران اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفته دفاع مقدس يادآور مجاهدت شهدا و ايثارگران ايران اسلامي است
اجتماعي. دفاع مقدس. جنگ
فرمانده بسيج سپاه ناحيه شمال تهران گفت :هفته دفاع مقدس يادآور مجاهدت شهدا، ايثارگران و رزمندگان غيور ايران است و فرماندهان بسيج ، از هفته دفاع مقدس، به عنوان فرصتي براي انتقال دستاوردهاي انقلاب و جنگ به نسل جوان ياد مي‌كنند.

سرهنگ حسين بهشتي در جمع فرماندهان و سرداران اسبق سپاه ناحيه شمال تهران افزود: هفته دفاع مقدس زمينه مناسبي را براي معرفي و شناساندن انديشه هاي معمارانقلاب اسلامي به نسل جوان در خصوص دفاع مقدس فراهم آورده است.

بهشتي تصريح كرد: هفته دفاع مقدس فرصتي است كه درآن به دشمنان ايران اسلامي گوشزدشود، مردم و نيروهاي مسلح در كنار هم و تحت رهبري فرمانده كل قوا هميشه آماده دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي هستند.

وي ادامه داد: : اين دوران اوج افتخارات ملت ايران بوده و بايد ارزشها و دستاوردهاي آن به نسل جوان منتقل شود.

بهشتي خاطر نشان كرد : در دوران دفاع مقدس همه مردم حماسه آفريدند كه بايد ياد و خاطره مستند آن دوران به نسل بعد از دفاع مقدس انتقال يابد.

وي اظهارداشت: آشنايي نسل جوان با دستاوردها و ارزشهاي دوران دفاع مقدس بايد با شيوه نو و در قالب كار فرهنگي و هنري صورت گيرد تا تصويري واقعي از آن دوران در ذهن جوانان ايجاد شود.

وي افزود: دوران طلايي دفاع مقدس نماد پايداري و آزادي خواهي مردم ايران بوده كه حفظ، نگهداري وانتقال آن به نسل جوان نياز به يك عزم همگاني دارد وي گفت: كساني كه هشت سال دفاع مقدس و ايثارگريهاي مردم و بسيجيان را فراموش كنند، به اين ملت خيانت كرده اند.

اين فرماندهان جنگ گفت:بايد براي حفظ آرمانهاي والاي امام خميني(ره) كه دفاع مقدس از جمله آنهااست ، همواره رهرو راه شهدا باشيم.

وي اظهارداشت: در طول هشت سال جنگ تحميلي، همه دنيا جمع شدند ولي نتوانستند يك وجب از خاك ايران را تصرف كنند و درمقابل شجاعت و شهامت بسيجيان به زانو درآمدند.

در ادامه اين مراسم قائم مقام موسسه صندوق قرض الحسنه مهر (بسيجيان ) افزود: تا زماني كه رزمندگان اسلام و ارزشهاي دفاع مقدس در ميان مردم جايگاه ويژه خود را حفظ كند، توطئه‌هاي دشمنان براي نفوذ در ميان وحدت مردم نقش برآب خواهد شد.

مهدي قاسمي گفت: نيروهاي مسلح سپاه و ارتش به همراه بسيج مردمي در هشت سال دفاع مقدس با ايثارگري و جانفشاني اميد استكبار جهاني را براي سلطه دوباره بر ايران به ياس مبدل كردند.

وي اظهارداشت:عشق به اسلام و انقلاب در ميان مردم باعث شد تا هيچگونه تجاوزي را از سوي دشمن نپذيرند و با پشتيباني خود از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر دشمن پيروز شوند.

قاسمي خاطر نشان كرد : فداكاري و شجاعت ملت ايران در دوران جنگ تحميلي كه برگرفته از غيرت ديني بود به دنيا نشان داد ملت ايران در مقابل هيچ زورگويي تسليم نمي‌شود.

قائم مقام موسسه قرض الحسنه مهر(بسيجيان ) گفت:دفاع مقدس صحنه دفاع از ارزشها، شجاعت، وحدت و ايستادگي در مقابل متجاوزين به اسلام بود.

وي افزود : بايد خون شهيدان و دلاورمرديهاي هشت سال دفاع مقدس همواره پاس داشته شود تا خاطره آن دوران در اذهان زنده بماند.

قاسمي با اشاره به اينكه شهدا با بيمه كردن انقلاب حق بزرگي بر گردن ما دارند گفت: وظيفه همه ما است كه نهايت تلاش خود را براي خدمت به فرزندان آنان در زمينه مسائل معنوي، فرهنگي و مادي بكار گيرم.

در پايان مراسم از فرماندهان و سرداران همچون محمود صلاحي ، سيد محمد حاج آقامير ، بهروز خادم الحسيني، اسماعيل زاده ، ذوالقدر و عليپور تجليل بعمل آمد.ك ‪۳‬
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن