تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امسال تاثير نمره ارزشيابي مستمر دوره راهنمايي فقط مثبت خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امسال تاثير نمره ارزشيابي مستمر دوره راهنمايي فقط مثبت خواهد بود
مديركل دفتر آموزش و پرورش دوره راهنمايي تحصيلي وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد: امسال تاثير نمره ارزشيابي مستمر در دوره راهنمايي فقط مثبت خواهد بود.


"منوچهر فضلي خاني" روز جمعه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي ايرنا، گفت: پيش از اين تاثير نمره ارزشيابي مستمر در دوره راهنمايي هم مثبت و هم منفي بود، اما با اصلاحيه اخير، نمرات مرداد، شهريور و مهرماه امسال دانش آموزان دوره راهنمايي فقط مثبت ارزشيابي خواهد شد.
وي با بيان اينكه "اين اصلاحيه فقط براي سال تحصيلي 86 -87 اعمال خواهد شد"، افزود: با اين اصلاحيه، بسياري از دانش آموزان دوره راهنمايي قادر خواهند بود در امتحانات ماه هاي ياد شده قبول شوند.
"فضلي خاني" در تشريح اصلاح تبصره چهار آيين نامه ارزشيابي تحصيلي و تربيتي دوره راهنمايي گفت: نمره تكويني - مستمر- نوبت دوم به شرط تاثير مثبت با نمره پاياني درس يا درس هاي تجديدي دانش آموزان و غايبين موجه جمع شده و ميانگين آن به عنوان نمره آن درس منظور مي شود.
مديركل دفتر آموزش و پرورش دوره راهنمايي تحصيلي وزارت آموزش و پرورش افزود: در صورتي كه نمره تكويني تاثير منفي داشته باشد، اعلام نتيجه فقط براساس نمره پاياني درس صورت مي پذيرد.
ارزشيابي مستمر، ارزشيابي عملكرد دانش­آموز، طي فعاليت­هاي گوناگون داخل كلاس شامل آزمايش­ها، پرسش­ها و پاسخ­ها و گفت­وگوهاي حين تدريس و نيز فعاليت­هاي خارج از كلاس است. جمع­آوري اطلاعات از نحوه­ عملكرد دانش­آموزان در همه فعاليت­ها، براساس فهرست ارزشيابي است كه معلم تنظيم مي­كند.
در حال حاضر حدود سه ميليون و 600 هزار دانش آموز در دوره راهنمايي تحصيل مي كنند.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن