تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806783940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي: دستاوردهاي مقاومت ضد صهيونيستي مردم لبنان و فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي: دستاوردهاي مقاومت ضد صهيونيستي مردم لبنان و فلسطين
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/07/04
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در تحليلي دستاوردهاي مقاومت ضد صهيونيستي مردم لبنان و فلسطين را برشمرد.
به گزارش واحد مركزي خبر، در اين تحليل آمده است: پيروزي هاي پياپي كه حزب الله قهرمان لبنان براي امت اسلامي به ارمغان مي آورد و تداوم اين پيروزي ها موجب شده است حزب الله ديگر يك حزب متعلق به طائفه شيعه نباشد بلكه در صدر همه جريانات و تفكرات آزادي خواهانه و استقلال طلبانه جهان عرب و اسلام چون خورشيدي مي درخشد و دبيركل محبوب آن الگوي جهاد و مبارزه براي همه ملت هاي دنيا است و ارتش آمريكا براي جبران ناكامي ها و شكست هاي خود به صورت رسمي به دنبال الگو گرفتن از رزمندگان مقاومت اسلامي لبنان است.
پس لرزه هاي جنگ 33 روزه تابستان 85 همچنان گريبان گير مقامات شكست خورده اسرائيل است و آخرين قرباني آن اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي بود كه با ذلت و از دست دادن همه هيبت تاريخي خود روزهاي آخر نخست وزيري خود را سپري كرد و روانه زباله دان تاريخ شد همچنين تاكنون دهها مسئول ارشد صهيونيست ها بدليل ناكارآمدي و شكست مقابل حزب الله از مناصب خود عزل ، سرخورده و منزوي شده اند.
رژيم صهيونيستي در حالي مراسم شصتمين سالگرد تاسيس خود را در تابستان امسال برگزار كرد كه موج هجرت معكوس يهوديان فراخوانده شده از اقصي نقاط دنيا به فلسطين اشغالي شتاب بي نظيري يافته است و ديگر سرمايه داران صهيونيست از سرمايه گذاري در سرزميني كه همه جاي آن زير آتش موشكهاي حزب الله است استقبال نمي كنند. چند دستگي و نزاع ميان مقامات رژيم صهيونيستي به اوج خود رسيده است و بي ثباتي در همه اركان اين رژيم آشكار شده است.
مقامات رژيم صهيونيستي كه برخي از شاخص ترين عناصر و مهره هاي اين رژيم از آغاز شكل گيري تاكنون هستند به صورت رسمي براي نخستين بار اذعان كرده اند تشكيل اسرائيل كبري در حد فاصل نيل تا فرات و سرزمين موعود و ناميدن اين منطقه عظيم جغرافيايي از اراضي خاورميانه رويايي تحقق ناپذير و غير عملي است و بايد اين شعار براي هميشه از اذهان صهيونيست ها زدوده شود، اين در حالي است كه از آغاز تاسيس اين رژيم اشغالگر پرچم آن رژيم با دو خط آبي در بالا و پايين پرچم(مراد نيل و فرات است) و ستاره داود در وسط به سازمان ملل و مجامع جهان ارسال شد تا تاكيدي باشد بر اينكه فرزندان صهيون تا رسيدن به اين محدوده جغرافيايي و تحقق دولت موعود صهيونيستي از هيچ جنايت و تجاوزي فرو گذار نخواهند كرد و همه ملتهاي منطقه را آماج حملات خود قرار خواهند داد.
آمريكا به عنوان اصلي ترين و بزرگترين حامي رژيم صهيونيستي در همه صحنه هاي خاورميانه با شكست و ناكامي شديدي روبه رو شده است ، افغانستان باتلاقي براي سربازان آمريكايي تبديل شده است كه هر روز تعداد بيشتري از سربازان آمريكايي را بكام خود مي كشد و آمريكاي نااميد و سرخورده را مجبور مي كند با انجام اعمال جنون آميز در خاك افغانستان و پاكستان نفرت و خشم هر چه بيشتر مردمان اين دو كشور نسبت به خود را برانگيزد- در صحنه عراق مردم بيدار و قهرمان عراق تحت زعامت مرجعيت بيدار و حاضر در صحنه شعار نه با اشغالگر سر داده اند و براي مبارزه با زياده خواهي هاي آمريكا به پا خواسته اند و براي تصويب نكردن توافقنامه ننگين امنيتي كه آمريكايي ها مي خواهند به دولت و ملت عراق تحميل كنند از هيچ كوششي فروگذار نيستند و حاضر به پرداخت هر گونه بهايي براي حفظ عزت و سيادت خود هستند.
در نزد زنان و مردان ساير كشورهاي منطقه پست ترين و منفورترين فرد در روي كره زمين كه همه صفات شيطان را دارد براساس همه نظرسنجي ها كه حتي خود آمريكايي ها انجام داده اند شخص " بوش رئيس جمهور آمريكا است" و بزرگترين افتخار جوانان اين كشورها در رويارويي با آمريكا و الگوگيري از مقاومت "حزب الله لبنان و فلسطين" تبلور يافته است.
خالد مشعل در مصاحبه اي رسمي اعلام كرد دولتي كه توسط حماس تشكيل شود اولا هيچگاه رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت. ثانيا حماس خواستار آزادي همه سرزمين فلسطين است و آزادي بخشي از خاك فلسطين (غزه) را هدف نهايي خود نمي داند بلكه آن را گام اول محسوب مي كند. اعلان اين موضوع به معناي شكست حركت ديپلماسي 30 ساله آمريكا و اسرائيل در منطقه براي مشروعيت بخشيدن به رژيم صهيونيستي بود.
بعداز اين حادثه مبارك كه نمودي از امداد و نصرت الهي و تحقق وعده هاي خداوند بود در اولين گام براي ناكام ماندن اين پيروزي بزرگ به درخواست آمريكا و اسرائيل و برخي از كشورهاي منطقه همه احزاب و گروه هاي فلسطيني شركت كننده در انتخابات فلسطين مجموعا حدود 40 درصد از آراء مردم را به خود اختصاص داده بودند از ائتلاف با حماس براي تشكيل دولت وحدت ملي اجتناب كردند و با اين اقدام در صدد بودن حماس را براي تشكيل دولت با شكست مواجه كنند. آنها بر اين باور بودند كه حماس هيچگاه به سمت تشكيل دولت يكپارچه حماس گام برنخواهد داشت و با نبود همكاري احزاب ناچار، از تشكيل دولت منصرف خواهد شد، اما جنبش حماس در اقدامي بسيار شجاعانه و با يك تصميم تاريخي و سرنوشت ساز بعد از آنكه همه راهها را از جانب گروه هاي فلسطيني مسدود يافت اقدام به تشكيل دولت واحدي به صورت مستقل براي فلسطين كرد و از ميان شخصيتهاي مبارز نام آشنا و قهرمان فلسطين برترين شخصيتهاي جهادي و علمي و دانشگاهي را به عنوان هيئت دولت معرفي كرد.
تقريباً همه وزراي معرفي شده همچون نمايندگان جنبش حماس كه به مجلس راه يافته بودند سالهاي زيادي از عمر خود را به دليل اسلام خواهي و مبارزه با صهيونيست با انديشه و ديدگاه اسلامي در زندان هاي اسرائيل گذرانده بودند و تعداد زيادي از آنان در يك مورد در سال 1988 ميلادي به لبنان تبعيد شده بودند، اما آنها در نقطه صفر مرزي لبنان و فلسطين اشغالي به مدت 450 روز تحصن كردند و اسرائيل رامجبور به موافقت با بازگشت خود به فلسطين نمودند و طي آن مدت افزون بر ارتباط مستمر با حزب الله لبنان تحت تربيت و آموزش حزب الله لبنان قرار گرفتند و خارج از فضاي محاصره شده فلسطين با واقعيت هاي سياسي و اجتماعي جهان اسلام آشنا شدند و با كوله باري از تجربه هاي گرانقدر و بي نظير به ويژه تجربه ارتباط با حزب الله لبنان و ساير دوستان انقلاب اسلامي به داخل فلسطين بازگشتند و مبارزات خود را ادامه دادند. اينك اين افراد به عنوان وزيران دولت فلسطين و نمايندگان مجلس فلسطين آماده ايفاي نقش تاريخي خود شدند.
رژيم اشغالگر قدس و حاميان منطقه اي و جهاني او كه همه تلاشهاي سياسي- امنيتي- نظامي و رواني خود را بر باده رفته مي ديدند براي سرنگوني اين دولت مردمي متحد شدند و توطئه هاي متعددي را در سه سال گذشته براي ساقط كردن حماس به اجرا درآوردند و از همه مزدوران خود در فلسطين و ساير سرزمين هاي عربي براي كارآمدي و نتيجه بخشي اين توطئه ها سود جستند اهم اين توطئه ها عبارت بود از : حمله نظامي گسترده اسرائيل به غزه با حمايت جهاني و سكوت و همراهي كشورهاي منطقه :
در اين حملات مردم بي گناه و بي دفاع فلسطين جزء اولين اهداف بودند. در كنار ساحل غزه مردم جهان شاهد كشته شدن خانواده اي بودند كه براي استراحت و تفريح به ساحل غزه رفته بودند و مشغول غذا خوردن بودند دختري بازمانده از اين خانواده مظلوم با فريادهاي مظلومانه خود همه جهان را مورد خطاب قرار مي داد ، اما در اين گونه مواقع كري و كوري بر مراكز قدرت و سلطه سايه مي افكند در مرحله بعدي همه نهادها و ساختمانها و مراكز دولت فلسطين مورد هجوم قرار گرفت .
صهيونيستها رئيس مجلس ملي فلسطين و تعداد زيادي از نمايندگان منتخب ملت فلسطين و اعضاء دولت را از خانواده هاي خود ربودند .
ساختمان وزارت خارجه و وزارت كشور را بمباران كردند اما همه دنيا با آرامش به اين صحنه نگريستند .
ناچار ملت مظلوم فلسطين براي متوقف كردن اين چرخه شرارت و نامردي و ترور اقدام به اجراي عمليات و به اسارت گرفتن يك نظامي اسرائيلي كرد كه ناگهان اين اقدام در همه رسانه هاي جهان به عنوان اقدامي پليد و تروريستي مطرح شد .
در پي استمرار تجاوزات و جنايات اسرائيلي ها و هجوم همه جانبه ارتش رژيم صهيونيستي به غزه به دليل ناتواني اسرائيل در پيش روي به عمق مناطق آزاد شده غزه براي از بين بردن دولت حماس و مقاومت بي نظير و غير قابل انتظار رزمندگان فلسطيني كه با كمترين امكانات مقاومت مي كردند ناگهان يك محاصره تمام عيار و همه جانبه اقتصادي عليه ملت فلسطين با همكاري كشورهاي عربي از جمله مصر و همه كشورهاي اروپايي و آمريكايي و .. به اجرا در آمد .
تنها نقطه تماس مردم فلسطين با جهان عرب و اسلام يعني رفح در مرز غزه و مصر مسدود شد .
ورود دهها هزار كارگر و جوياي كار فلسطيني از غزه به ساير مناطق فلسطين اشغالي ممنوع شد و بانك هاي اروپايي ، عربي و جهاني از حواله پولهاي فلسطينيان شاغل در ديگر كشورها كه براي فرزندان و بستگان خود در فلسطين سالهاست پول ارسال مي كنند امتناع ورزيدند .
بانكهاي متعبر حسابهاي دولت حماس را مسدود و نقل و انتقال كمك هاي كشورها و ملت هاي مختلف را به ملت فلسطين متوقف و در برخي از موارد اين كمكها را مصادره كردند.
ورود محصولات كشاورزي از غزه به ساير مناطق فلسطين و همچنين ساير كشورها ممنوع شد و ناجوانمردانه ترين محاصره ممكن را برضد ملت فلسطين اعمال كردند با حركت مردم غزه براي شكستن محصاره غزه و عبور از مرز رفح با برخورد رژيم مصر كه تحت فشار آمريكا بود نتوانست موثر واقع شود و ديوارهاي بلند تر از قبل جاي ديوارهاي فرو ريخته رفح را گرفت و محاصره ظالمانه تا امروز تداوم يافت محاصره تمام عيار كه در دو سال موجب مرگ صدها كودك و زنان بيمار، از كار افتادان تجهيزات بيمارستاني و ناياب شدن اولين ضروريات زندگي صدها هزار انسان مظلوم در غزه شد.
براي ناكارآمد نشان دادن دولت منتخب مردم فلسطين مزدوران داخلي همگام با توطئه هاي بيروني و هجوم رسانه اي و ... اقدام به ايجاد ناامني ، سرقت ، ربودن اشخاص ، ايجاد درگيري هاي قبيله اي و عشايري و محلي ، ‌نا امن كردن راههاي مواصلاتي كردند.
از سويي كارگران و كارمندان را كه بخاطر اوضاع و شرايط موجود در دريافت حقوق و مزاياي خود با مشكل مواجه بودند تشويق به اعتصاب و درگيري با دولت حماس كردند و دهها شبه كودتا را براي سقوط دولت حماس سازمان دهي كردند كه با هوشياري اهالي مبارز غزه همه اين توطئه ها نقش بر آب شد.
تحريك و تشويق سازمان يافته عناصر فتح و ساير گروههاي فلسطيني براي درگيري و رويارويي با عناصر و نيروهاي جنبش حماس يكي ديگر از حلقه هاي خطرناك توطئه براي سقوط دولت مردمي فلسطين است .در اين مرحله براي تحريك بيشتر جوانان و نيروهاي هوادار حماس در خارج از نوار غزه و در منطقه كرانه باختري رود اردن كه در آن حضور اشغالگران ادامه دارد درگيري ها و بحران هايي را به وجود آوردند و به شدت نيروهاي حماس را مورد ضرب و جرح ، دستگيري و اهانت قرار مي دهند تا نيروهاي حماس در غزه براي جبران آن حوادث اقدامي كنند و سپس مظلوم نمايي و سناريو سازي لازم در سطح منطقه و جهان اجرا شود كه تا كنون ذكاوت و بيداري دولت حماس و اهالي غزه اين نقشه را خنثي كرده است .
چراغ پرفروغي كه دبيركل قهرمان حزب الله لبنان حجت الاسلام سيد حسن نصراله بر افروخته است بيشترين تاثير را در حركت ملت فلسطين داشته است ، آري امروز سيد دلاوري كه با صراحت و همه افتخار خود را عضو حزب ولايت فقيه مي داند .همچون لبنان در فلسطين به مشعل هدايت بخش مردم تبديل شده است و صدها هزار قلب و روح مردمان فلسطين با خود به اهداف متعالي اش همسو كرده است .
بنابراين همه توطئه ها و شيطنت هايي كه در جبهه داخلي فلسطين عليه مقاومت فلسطين شكل مي گيرد با شكست مواجه مي شود و شيطنت ها و توطئه هايي كه با مشاوره بسياري از مقامات سران و سازمانهاي امنيتي كشورهاي عربي و مساعدت آمريكا و اسرائيل طراحي مي شود ناكام مي ماند توطئه هايي، همچون برپايي نماز جمعه در خيابان به بهانه مصادره شدن مساجد توسط حماس ،‌آري ، كساني كه در همه عمرشان هيچگاه با مساجد و محافل مذهبي ارتباط نداشته اند و سالها از عضويت در احزاب و گروه هاي كمونيستي و ضد ديني با افتخار ياد مي كردند امروز شعار جديدي مي دهند و مدعي مي شوند درگيري هاي داخلي غزه ميان گروه هاي فلسطيني يك جنگ شيعه و سني است .
آري ، دشمنان ملت فلسطين با سوء استفاده و بهره گيري از فضاي رواني به وجود آمده در جهان اسلام بعد از حوادث عراق ، از درگيري حماس با فتح فلسطين با نام جنگ شيعه و سني نام مي برند .
حماس كه برخواسته از مشهورترين جريان اهل سنت يعني اخوان المسلمين است اينك به علت حمايت هاي ايران اسلامي از ملت فلسطين به عنوان يك حزب شيعه به مردم منطقه معرفي مي شود و جريان فتح كه هيچگاه عنصر مذهب در معادلات آن جاي نداشته است نماد و مظهر مذهب اهل سنت مي شود و از همه جهان عرب براي كمك به اين جريان سني كه مورد ظلم و ستم گروه هاي شيعه قرار گرفته است درخواست كمك و ياري مي شود.
همزمان رسانه هاي بزرگ جهان عرب همچون العربيه هماهنگ با رسانه هاي صهيونيستي و آمريكايي و... وارد صحنه مي شوند و مجري هزاران طرح عمليات رواني عليه ملت مقاوم فلسطين مي شوند ، ماموريت آنها انجام عمليات رواني بر روي هواداران دولت مردمي فلسطين است لذا هر روز از رسانه ها شاهد اخباري مبني بر اختلاف ديدگاه ميان اسماعيل هنيه و زهار و يا ساير مسئولان جنبش حماس بر سرموضوعات مختلف سياسي هستيم و آنچنان اخبار كذب و ساختگي در كنار برخي از اخبار ديگر قرار مي گيرد تا همگان منتظر شنيدن خبر سقوط دولت منتخب فلسطين در آينده اي نزديك باشند اين در حالي است كه ملت فلسطين و دولت منتخب با درك صحيح از موقعيت فعلي حركت خود را به سمت پيروزي هاي بيشتر تداوم مي دهند .
زماني كه اسرائيل تهديد مي كند با 5 لشكر و همه تجهيزات پيشرفته و بي نظير كه در اختيار دارد به زودي به لبنان حمله مي كند ، اين رهبر شجاع عربي كه دشمن بارها بر صدق همه گفته ها و وعده هاي او صحه گذاشته است مي گويد: اگر اين 5 لشكر حمله خود را آغاز كنند نه تنها دره ها و تپه هاي جنوب لبنان را به قتلگاه همه آنها تبديل مي كنيم بلكه اين هجوم را آغازي براي نابودي رژيم اشغالگر اسراييل قرار خواهيم داد و آخرين ميخ تابوت جنازه صهيونيزم خواهيم كوبيد و بزودي دنيا شاهد نابودي اين رژيم
خواهد بود .
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن