تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813027696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد وارد خانه آمريكايي ها شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد وارد خانه آمريكايي ها شده است
بيژن نوباوه و نادر طالب زاده دو كارشناس امور رسانه با بيان اينكه" امروز قاطبه مردم آمريكا مي خواهند سخنان رييس جمهوري اسلامي ايران را بشنوند"،‌ گفتند كه احمدي نژاد وارد خانه آمريكايي ها شده است و آنها به او خوش آمدي گفتند.


به گزارش ايرنا، چهارمين سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به نيويورك و سخنان مهم دكتر محمود احمدي نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل متحد و بازتاب هاي گسترده آن در برنامه گفت وگوي ويژه چهارشنبه شب شبكه دوم سيماي جمهوري اسلامي ايران با حضور "نادرطالب زاده " مستند ساز و كارشناس امور رسانه و "بيژن نوباوه" عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي مورد بررسي قرار گرفت.
اين دو كارشناس امور رسانه معتقدند كه امسال نوع رفتار رسانه ها و محافل سياسي آمريكا با رييس جمهوري اسلامي ايران برخلاف سال گذشته تغييركرد و رفتار آنها كه به نوعي در " مخمصه " گرفتار شده اند، توام با احتياط و شيطنت هم بود.
طالب زاده و نوباوه گفتند كه رسانه هاي آمريكايي مجبور شدند رفتار خود با احمدي نژاد را تغيير دهند زيرا برآيند افكار عمومي در آمريكا به آنها تحميل كرده است كه سخنان احمدي نژاد برخلاف ميل آنها پرمخاطب شده است و ديگر نمي توان ديدگاه ها و سخنان راهبردي او را ناديده گرفت.

** حضور احمدي نژاد در نيويورك درصدر خبرها قرار گرفت
............................................................................
نوباوه گفت: از آنجا كه سال گذشته سناريوي طراحي شده آمريكايي ها درقبال احمدي نژاد جواب عكس داد، امسال در ابتدا تلاش كردند كه سفر و حضور رييس جمهوري در نيويورك و سازمان ملل درصدر خبرها قرار نگيرد و البته از تبليغات منفي هم صرفنظر نكردند.
نماينده مردم تهران در مجلس، تاكيد كرد كه اين رفتار آنها حساسيت حضور احمدي نژاد در نيويورك را افزايش داد و نتيجه آن را در ناكامي برنامه هاي تخريبي آنها از جمله برگزاري تظاهرات و از سوي ديگر دعوت به برنامه هاي مختلف خبري در شبكه هاي بسيار مهم آمريكايي شاهد هستيم.
وي گفت كه امروز سخنان احمدي نژاد در آمريكا مخاطب زيادي پيدا كرده است و مردم آمريكا مي خواهند بدانند كه او چه مي گويد.
نوباوه با بيان اينكه " جامعه آمريكا شجاعت را دوست دارد"، خاطرنشان كرد: مردم آمريكا دوست دارند صحبت هاي احمدي نژاد را به عنوان يك رييس جمهوري شجاع بشنوند و امروز سياست هاي آمريكا عليه ايران در آمريكا خريدارش كم شده است.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با تاكيد به اينكه " ديالوگ تهاجمي ايران جاي خود را در رسانه هاي آمريكايي باز كرده است"، گفت كه سخنراني امسال رييس جمهوري در مجمع عمومي سازمان ملل بسيار پخته تر تنظيم شده بود و مستقيما به آمريكا اشاره كرد.
وي اظهار داشت : سخنان احمدي نژاد در اظهارات روساي هيات هاي بيشتر كشورها تاثير داشت و مورد اقبال حاضران در اجلاس مجمع عمومي قرار گرفت.

** اقبال مردم امريكا به احمدي نژاد نتيجه متانت و ايستادگي او است
..................................................................................
طالب زاده كه اخيرا مستند او با عنوان " ميهمان كلمبيا" درباره سفر سال گذشته رييس جمهوري به نيويورك از سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شد و مورد استقبال گسترده قرار گرفت،‌ امسال به علت اينكه آمريكا به او ويزا نداد، نتوانست رييس جمهوري را همراهي كند.
وي در اين برنامه تلويزيوني ، اقبال مردم و جامعه و حتي رسانه هاي امريكا به احمدي نژاد را نتيجه متانت، لبخندو ايستادگي او دانست و در عين حال گفت كه منشا رفتار دوگانه رسانه هاي غربي و آمريكايي در قبال ايران ،صهيونيست ها و منافع آنهاست.
اين كارشناس مسائل رسانه، دعوت از رييس جمهوري براي شركت در " تاپ شو" هاي آمريكا از جمله برنامه مهم " لري كينگ " را حاكي از پرمخاطب بودن سخنان احمدي نژاد در جامعه آمريكا دانست و افزود:‌ آنها اگرچه امسال با احتياط و شيطنت بيشتر با سفر احمدي نژاد برخورد مي كنند اما نتوانستند با تبليغ منفي و رسانه اي احمدي نژاد را محدود كنند بنابر اين رفتار خود را تغيير دادند.
وي تاكيد كرد كه اين تغيير رفتار از روي مهرباني نيست بلكه زمان به آنجا رسيده كه بايد دايره جديدي ترسيم شود و اين بخاطر آن است كه درها بررويشان بسته شده است.
طالب زاده هم همچون نوباوه معتقد است كه احمدي نژاد وارد خانه هاي آمريكايي ها شده و مردم آمريكا به او گفته اند خوش آمدي.
اين كارشناس امور رسانه همچنين معتقد است كه سخنان احمدي نژاد از بوش هم مخاطب بيشتري در آمريكا پيدا كرده است و اين زنگ خطري براي كاخ سفيد است.

** بازتاب وسيع سخنان رييس جمهوري در رسانه هاي آمريكايي
.............................................................................
"غرقي " خبرنگار مقيم صداوسيما در نيويورك نيز بازتاب سخنان احمدي نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل و استقبال از سخنان او در رسانه هاي آمريكايي را وسيع خواند و آن را ناشي از سياست خارجي فعال دولت نهم و حضور فعالانه و موثر دكتر احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي دانست.
وي گفت: آمريكايي ها امسال براي انزواي رييس جمهوري اسلامي ايران دو راه " بايكوت خبري " و "تحت شعاع قراردادن سفر رييس جمهوري با برگزاري تظاهرات " را انتخاب كردند ‌كه درهر دو مورد با شكست مواجه شدند و بارديگر احمدي نژاد درصدر اخبار رسانه هاي آمريكايي و مورد توجه محافل سياسي و مردم آمريكا قرارگرفت.
1324
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن