تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814580511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم و مسوولان آبادان بر ترويج و حفظ ارزشهاي دفاع مقدس تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم و مسوولان آبادان بر ترويج و حفظ ارزشهاي دفاع مقدس تاكيد كردند
داخلي. اجتماعي. مناسبتها. دفاع مقدس.

جمعي از مسوولان و اقشار مختلف مردم آبادان ، ترويج و حفظ ارزشهاي هشت دفاع مقدس را ضروري دانستند.

اين افراد در گفتگو با خبرنگار ايرنا تاكيد كردند كه تلاش، ايثارگريها و فداكاريهاي مردم و نيروهاي نظامي در طول هشت سال دفاع مقدس موجب تحقق و تحكيم استقلال، آزادي و وحدت جمهوري اسلامي ايران شد.

مسوول سياسي انتظامي فرمانداري آبادان گفت: در حالي كه اكثر كشورهاي بزرگ دنيا عراق را كمك مي‌كردند، اتحاد و ايمان رزمندگان اسلام موجب شكست حصر آبادان، آزادي خرمشهر و ديگر شهرهاي خوزستان از چنگال رژيم بعثي شد.

"احمد ناظمي" افزود: ثمرات جنگ تحميلي موجب عزت و قدرت كشور و مردم ايران در جهان و الگوگيري ملل ستمديده از آن شده است.

اين رزمنده هشت سال دفاع مقدس اضافه كرد: صبر خانواده شهدا و مقاومت اسراي ايراني در مقابل انواع شكنجه‌هاي نيروهاي عراقي در اردوگاههاي آن رژيم مخوف موجب تقويت روحيه رزمندگان اسلام در جبهه‌ها شد.

يك رزمنده هشت سال‌دفاع مقدس مي‌گويد: دفاع و تكيه داشتن برارزشهاي اسلامي در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا جنگ به نفع اسلام و مسلمين تمام شود و نام ملت رشيد ايران در دنيا سربلند شود.

"احمد مشعشعيان" افزود: رزمندگان ما بدليل تكيه بر موازين اسلامي و الگو گرفتن از سالار شهيدان نمي‌توانستند از هر حربه‌اي عليه دشمن استفاده كنند در حاليكه دشمن بابمباران و موشكباران مناطق مسكوني، مدارس وحتي بيمارستان عليه ما استفاده مي‌كرد.

وي اضافه كرد: اين براي ما ارزش بوده و هست كه حتي در جنگ عليه دشمن از قانون تخطي نكنيم و بايد اين ارزشها براي هميشه زنده بماند.

يك استاد دانشگاه آزاد اسلامي آبادان هم، از جانبازان به عنوان يادگاران هشت سال دفاع مقدس و شهداي زنده انقلاب اسلامي ياد كرد.

"كوروش جهانگيري" افزود: حضوراين‌افراد دراجتماع باعث تقويت روحيه ايثار و فداكاري در بين ديگر اقشار ملت است.

وي با بيان اين كه بايد به خانواده شهدا افتخار كرد گفت: عزت و سربلندي ملتهاي مسلمان در سايه دفاع از ولايت به عنوان عامل وحدت و هدايتگر است.

سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران آبادان گفت: حادثه دفاع مقدس نقطه عطفي در تاريخ ايران است كه نبايد فراموش شود و ثمرات آن براي نسلهاي دوم و سوم انقلاب تشريح شود.

"اصغر زارع" افزود: بايد مسوولان به‌ايثارگران اين يادگاران هشت سال دفاع مقدس در جامعه افتخار كنند.

وي ادامه داد: مردم ايران زماني كه توسط قدرتهاي استكباري دنيا به سر كردگي صدام مورد تهاجم قرار گرفت،وجز ايمان و دست خالي براي دفاع از كيان اسلامي خود چيزي نداشتند، با هشت سال دفاع دشمن را مجبور به تمكين كردند.

يكي از مغازه‌داران خيابان يك احمد آباد آبادان مي‌گويد: مردم ما هشت سال از اسلام و سرزمين ايران كه بواسطه اسلامي بودن مورد حمله قرار گرفته بود دفاع كردند.

"مرادعلي رسولي" افزود: مردم ما بايد بدانند كه دفاع تمام نشده و تا قدرتهاي استكباري در سراسر جهان به قتل و غارت مردم و مسلمانان مي‌پردازند دفاع ادامه دارد.

وي دفاع از اسلام ، سرزمين و ناموس را يك ارزش خواند و گفت: با حفظ اين ارزشها است كه امروز رييس جمهورمان در سازمان ملل قطب استكبار جهاني را محكوم مي‌كند، بايد اين ارزشها حفظ شود.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن