تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804896702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
زنجان - خبرنگار كيهان: امرالله حسني مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان زنجان گفت: سال گذشته 3 خانه نور در سطح مساجد استان راه اندازي شد كه تا پايان سال جاري اين تعداد به 6 خانه نور در استان افزايش مي يابد.
هشترود - خبرنگار كيهان: همزمان با ماه مبارك رمضان و هفته دفاع مقدس نمايشگاه كتاب و علوم قرآني در هشترود بازگشايي شد. اين نمايشگاه كه با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هشترود در زميني حدود 400 متر با 2500 عنوان و 13 هزار جلد كتاب در زمينه هاي مذهبي، ادبي، كمك درسي، رمان، كودكان و نوجوانان و نرم افزارهاي علوم قرآني، سرگرمي و بازيهاي كودكان از 23 شهريورماه تا آخر ماه مبارك رمضان باز است.
قم - خبرنگار كيهان: معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم از انتشار ميانگين سالانه 100 ميليون جلد كتاب در اين استان خبر داد.
حجت الاسلام احمد شرفخاني گفت: طي پنج ماهه نخست سال جاري و 3835 عنوان كتاب با شمارگان 16 ميليون جلد در قم منتشر شده است.
وي خاطرنشان كرد: انتشار 110 نشريه از لحاظ جلدي در قم باعث افزايش ميزان نشر از لحاظ كمي و تيراژ شده است كه برخي از آنها در گستره ملي و بين المللي توزيع مي شود.
¤ استاندار قم در بازديد از مجتمع فرهنگي هنري شهيد آويني در خصوص تمهيدات اتخاذ شده براي احداث شهرك چاپ و نشر قم گفت: با توجه به اينكه استان قم از لحاظ صنعت چاپ و نشر مقام دوم كشوري را به خود اختصاص داده است.
ناظمي اردكاني افزود: خوشبختانه زمينه براي ايجاد چنين شهركي فراهم شده است و در آينده نزديك شاهد كلنگ زني و ساماندهي مراكز چاپ و نشر خواهيم بود.
اصفهان - خبرنگار كيهان: دبير اجرايي پانزدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوانان از تشكيل بانك اطلاعاتي نمايشنامه نويسي براي نخستين بار در كشور در اصفهان خبر داد. فرهاد عريضي گفت: يكي از دلايل بر پايي اين بانك اطلاعاتي احساس نياز در حوزه تئاتر كودك براي حفاظت و جلوگيري از فراموشي از نمايشنامه ها بود.
گرگان - خبرنگار كيهان: به همت واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري استان گلستان كار توليد فيلم كوتاه مستند «سؤال» به كارگرداني محمدرضا كيوانفر و تهيه كنندگي حوزه هنري گلستان آغاز شد.
رئيس حوزه هنري گلستان با اعلام اين مطلب گفت: موضوع اين فيلم مستند، جايگاه روحانيت در جامعه اسلامي است كه به شكلي جذاب به تصوير كشيده شده است.
¤ به مناسبت فرار رسيدن سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبي و با تلاش واحد هنرهاي تجسمي حوزه هنري استان، نمايشگاهي از آثار كاريكاتور هنرمند برجسته كشور، مسعود شجاعي از 26 شهريورماه به مدت يك هفته در محل نگارخانه سوره حوزه هنري و همچنين نگارخانه مجتمع فرهنگي، سينمايي بهمن به نمايش درآمده مدير روابط عمومي حوزه هنري استان ضمن اعلام اين مطلب گفت: آثار ارائه شده در اين دو نمايشگاه شامل 50 اثر، با موضوعات مختلف اجتماعي از قبيل: طبيعت، جنگ، خانواده و... است. كه به شكل زيبا در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت. گرفته است.
¤ فرمانده پايگاه قمر بني هاشم سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان با اعلام اين خبر افزود: نرم افزار ترتيل 30 جزء قرآن كريم با استفاده از تصاوير جاذبه هاي گردشگري و اماكن تاريخي و مذهبي از استان گلستان منتشر شد.
كرج - خبرنگار كيهان: مرمت بخشي از حمام تاريخي حيدرآباد كرج به اتمام رسيد و مرمت بخشي از حمام مصباح در اين شهرستان آغاز شد. رحمان مخاطب رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كرج با اعلام اين مطلب به خبرنگار كيهان گفت: مرمت اين دو بناي تاريخي از محل مانده اعتبارات سال 86 توسط بخش خصوصي و زيرنظر اداره كرج در حال انجام است.
¤ نمايش مذهبي «از كعبه تا محراب» بمدت 12 شب در مصلاي فرديس شهرستان كرج اجرا مي شود.
احمدزاده مسئول روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج در گفت وگو با خبرنگار كيهان گفت: اين نمايش مذهبي با همكاري گروه فرهنگي هنري املاك به نويسندگي فريد ملكان و به كارگرداني مهران مزيني و فريد ملكان با حضور 45 بازيگر اجرا مي شود.
اصفهان - خبرنگار كيهان: نخستين جشنواره هنري «عدالت و اميد» در سه بخش هنرهاي تجسمي شامل نقاشي، كاريكاتور و عكاسي، سرود و آهنگ هاي انقلابي، هنرهاي نمايشي شامل تاتر صفحه اي و نمايش نامه نويسي در اصفهان برگزار خواهد شد.
اين جشنواره از 10 تا 14 اسفندماه سال جاري در 14 موضوع مختلف عدالت، توحيد و وحدت، در جامعه اسلامي نمونه، عدالت دروني و تزكيه، پيش نياز عدالت طلبي و عدالت و دشواري هاي نهان و آشكار برپايي قسط و با هدف بازخواني، توليد و رونمايي آثار خلق شده توسط پرورش يافتگان مكتب انقلاب اسلامي برگزار مي شود.
گناباد- خبرنگاركيهان: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان گناباد گفت: با همكاري مجمع قاريان و حافظان قرآن و ساير نهادهاي فرهنگي شهرستان، هفتمين جشنواره بزرگ علوم و هنرهاي قرآني برگزار مي شود.
شاهرود- خبرنگاركيهان: اولين نمايشگاه پوسترهاي بسم الله توسط هنرمندان حوزه هنري شاهرود با حضور مسئولان شهرستان و علاقه مندان به هنر در محل پارك كودك اين شهرستان برگزار شد. قرار است تعدادي از اين آثار در شهرهاي برلين، مونيخ، هامبورگ، آلماتي، داكا، كراچي و اسلام آباد به نمايش گذاشته شود.
آبادان- خبرنگاركيهان: به گفته نوروز منصوري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آبادان گفت: شب شعر مقاومت به ياد و نكوداشت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شكست حصر آبادان با همكاري كانون بسيج هنرمندان اين شهرستان 20مهرماه در محل تالار مهر برگزار مي شود.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن