تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمينار ملاحظات دندانپزشكي در بيماران خاص و سيستميك برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سمينار ملاحظات دندانپزشكي در بيماران خاص و سيستميك برگزار مي شود
بنياد امور بيماري هاي خاص به منظور ارتقاي سلامتي بيماران ديابتي، آگاهي دهي و تبادل آخرين تحقيقات و يافته ها دومين سمينار ملاحظات دندانپزشكي در بيماران خاص و سيستميك را برگزار مي كند.


به گزارش بنياد امور بيماري هاي خاص، اين سمينار علمي با شركت مقالات علمي متخصصان داخلي در روزهاي 14 و 15و 16 اسفند امسال در مركز پزشكي خاص برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شركت در اين سمينار مي توانند حداكثر تا تاريخ 30 آبان ماه خلاصه مقالات خود را در موضوعات ملاحظات دندانپزشكي، مراقبت هاي دندانپزشكي ،مراقبت هاي مديريت شده در مطب،عوارض دهاني ،علائم بيماري و معرفي بيماري ارسال كنند.
همچنين علاقه مندان مي توانند مقالات خود را در خصوص مراقبتهاي اورژانسي در مواردي چون تالاسمي، هموفيلي ، كليوي، دياليز، پيوند كليه، پيوند عضو، سرطان، ديابت ، فشار خون ، ناراحتي قلبي و عروقي، شكاف كام و لب، پوكي استخوان، هپاتيت ، ايدز، بارداري ، سالمندي و MS به دبيرخانه همايش ارسال كنند.
علاقمندان بايد خلاصه مقالات خود را به صورت فارسي و حداقل در 100 كلمه به دبيرخانه سمينار واقع دردبير خانه تهران خيابان انقلاب خيابان استاد نجات اللهي -پلاك 10 مركز پزشكي خاص طبقه چهارم ارسال كنند.
همچنين شماره هاي 9- 88808005 و فاكس 88804039 و پست الكترونيك [email protected] براي ارتباط علاقمندان در دسترس خواهد بود.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن