تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد امروز در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد امروز در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند
سياسي. احمدي نژاد. نيويورك
بر اساس برنامه پيش بيني شده، رييس جمهوري اسلامي ايران بعد از ظهر امروز سه شنبه (‪۲‬مهر) در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، دكتر احمدي نژاد يكشنبه شب به وقت محلي براي شركت در شصت و سومين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد وارد نيويورك شد.

در نخستين ديدار، عصر ديروز دكتر احمدي نژاد با هيات سردبيري روزنامه لس آنجلس تايمز ديدار و گفت و گو كرد. سپس رييس جمهور ايران با راديو ان. پي .آر (راديوي مردمي نيويورك) مصاحبه كرد.

احمدي نژاد سپس در جلسه توسعه آفريقا به عنوان ميهمان ويژه حاضر شد و سخنراني كرد.

بنا بر اين گزارش، همچنين در محل اقامت هيات ايراني نشستي با حضور متخصصان ايراني برگزار شد. در اين نشست سخنگوي دولت و وزير امور خارجه حضور خواهند داشتند.

رييس جمهور همچنين ديداري با بان كي مون، دبيركل سازمان ملل متحد داشت و سپس در جمع متخصصان ايراني حاضر شد و با آنان گفت و گو كرد.

گفتني است، مجمع عمومي سازمان ملل متحد از روز سه شنبه، دوم مهرماه كار خود را با برگزاري يك نشست با عنوان رعايت حقوق: ابتكار جهاني‌سازي اخلاقي آغاز مي‌كند، سپس احسان اوغلو، دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي سخنراني خواهد داشت.

سخنرانان در دو نوبت صبح و عصر به بيان نظرات خود مي‌پردازند و حداكثر زمان براي سخنرانان هر كشور حدود ‪ ۱۵‬دقيقه است. مجمع عمومي سازمان ملل چهارم مهرماه خاتمه مي‌يابد.

رييس جمهوري اسلامي ايران سخنران پنجم بعد از ظهر روز سه شنبه دوم مهرماه (نيمه شب به وقت تهران) خواهد بود. پيش از وي رييس جمهوري ليتواني سخن مي گويد و پس از وي نيز ميشل سليمان، رييس جمهوري لبنان به بيان سخنان خود مي پردازد.

در اين دوره از نشست‌ها ‪ ۷۶‬كشور در سطح سران كشورها حاضر هستند. ‪ ۹‬كشور در سطح معاون نخست وزير و ‪ ۴۱‬كشور در سطح وزير امور خارجه شركت خواهند كرد.

احمدي نژاد تا پنجشنبه شب به وقت نيويورك (جمعه صبح به وقت تهران) در نيويورك خواهد بود و در برنامه‌هاي متعددي شركت مي‌كند. از جمله اين برنامه‌ها مي‌توان به ديدار وي با رهبران مذهبي آمريكا، دانشجويان، اصحاب قلم و ايرانيان مقيم اين كشور اشاره كرد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن