تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آينده اي نزديك؛14 ميليون تومان تسهيلات به بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده اختصاص مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در آينده اي نزديك؛14 ميليون تومان تسهيلات به بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده اختصاص مي يابد
معاون برنامه ريزي و توسعه عمران و بهسازي شهري از پرداخت 14 ميليون تومان تسهيلات بانكي به بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهري در آينده اي نزديك خبر داد.

محمد آئيني در گفتگو با مهر گفت: در شرايط كنوني اختصاص تسهيلات به بازسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهري تحت تاثير روند حاكم برسياست سيستم بانكي كشور مبني برپرداخت تسهيلات به متقاضيان است، اين درحالي است كه با هماهنگي هاي به عمل آمده با بانك مسكن منابعي براي اين منظور در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ريزي و توسعه عمران و بهسازي شهري اعلام كرد: با هماهنگي بانك مسكن تسهيلاتي به مبلغ 14 ميليون تومان به بهسازي و بازسازي بافتهاي فرسوده شهري اختصاص مي يابد، كه البته اين رقم هنوز در سال جاري به متقاضيان پرداخت نشده است.

وي بيان كرد: حمايت دولت از بازسازي و بهسازي بافتهاي فرسوده شهري در قالب پرداخت تسهيلات بانكي است و پيش بيني مي شود، در آينده اي نزديك 14 ميليون تومان تسهيلات مورد نظر به متقاضيان پرداخت شود.

آئيني با اشاره به تعيين محدوده بافت فرسوده از سوي شوراي عالي شهرسازي عنوان كرد: تقاضاهاي واصله براي اخذ تسهيلات بانكي بايد در ابتدا توسط نماينده عمران و بهسازي شهري مورد بررسي قرارگيرد، و در صورت قرارداشتن واحد مسكوني در محدوده بافتهاي فرسوده اين تسهيلات به منظور بازسازي و بهسازي اختصاص مي يابد.

وي اظهارداشت: در حال حاضراجراي برنامه بسترسازي در بافتهاي فرسوده درراستاي حضور دستگاه هاي اجرايي مرتبط شامل شهرداري ها و يا دستگاه هاي متولي خدمات شهري، دانشگاهيان، مشاوران، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و نيز سيستم مالي و اعتباري كشور و حتي مالكان واحد هاي فرسوده دنبال مي شود.

معاون برنامه ريزي و توسعه عمران و بهسازي شهري با بيان اينكه بسترسازي براي بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهري دراكثر شهرهاي كشور با همكاري و هماهنگي ميان شركت عمران و مسكن استانها و شهرداري ها در حال انجام است افزود: براساس ماده 16 قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن، طرحهاي توليد مسكن در بافتهاي فرسوده شهرها مشمول تخفيف حداقل 50 درصد هزينه هاي عوارض ساخت، تراكم ساخت و تقسيط بدون كارمزد باقي مانده، شده اند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن