تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814580315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«حكايت شيدايي»؛ ويژه‌نامه اينترنتي هفته دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «حكايت شيدايي»؛ ويژه‌نامه اينترنتي هفته دفاع مقدس
گروه وبلاگ و IT: پايگاه اينترنتي تبيان به مناسبت هفته دفاع مقدس ويژ‌ه‌نامه اينترنتي «حكايت شيدايي» را در دسترس كاربران قرار داده‌است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، ما پيروزيم، رمز ماندگاري انقلاب اسلامي، شهادت هنر مردان خداست، گام به گام با امام خميني(ره) در 8 سال دفاع مقدس، سالار جانبازان و هشت سال دفاع مقدس، آشنايي با يادمان‌هاي دفاع مقدس، خوزستان چه كربلايي است، نسل سومي‌ها از دفاع مقدس مي‌پرسند، عناوين برخي از بخش‌هاي اين ويژه‌نامه اينترنتي است.

از ديگر موضوعات مطرح شده در اين ويژه‌نامه اينترنتي مي‌توان به هدف‌هاي عراق از حمله به ايران از زبان مقام معظم رهبري، تلاش‌هاي نقش بر آب، فوايد جنگ 8 ساله ايران و عراق، توانمندي شيميايي عراق مديون چه كساني بود، فرانسه و تجهيز صدام به سلاح هسته‌اي، نقش آمريكا در تحميل جنگ، وقتي صدام عهدشكني كرد، نامه‌اي به صدام، اشاره كرد.

همچنين در ويژه‌نامه اينترنتي «حكايت شيدايي» موضوعات ديگري چون ايران در محاصره 16 ميليون مين، نماهنگ‌هاي دفاع مقدس، نواي جبهه، معرفي كتاب، معرفي مراكز، گالري عكس دفاع مقدس، تصاوير ويژه و محافظ صفحه(Screensaver) ارائه شده‌است.

در بخش «ما پيروزيم» قسمت دوم مقاله «نقش مديريت ولايي در انقلاب و دفاع مقدس» نوشته «عبدالله ضيغمي» در دسترس كاربران قرار دارد و در بخش‌هايي از آن آمده‌است: «جنگ تحميلي نه‌تنها نتوانست ايران را به زانو درآورد بلكه با پيوند امام وامت به دفاعي مقدس تبديل شد و ايران اسلامي را به تمام دنيا معرفي و انقلاب اسلامي را به سراسر دنيا صادر كرد.»

در بخش‌هايي از «رمز ماندگاري انقلاب اسلامي ايران» نوشته شده‌است: «محاصره همه جانبه، انبوده دشمن در مقابل ملتي تنها و انقلابي، تن‌هاي پاره‌پاره شده و پيكرهاي نيمه‌جان زير تانك‌هاي دشمن، اسارت فرزندان امام در چنگال دژخيم بعثي، تشنگي در جبهه‌هاي سوزناك جنوب و سرماي طاقت فرساي غرب نشان از مقاومت دليرانه مردم ايران دارد و امام و امت با تمام دارايي و امكان و با تمام اخلاص و ايمان در مقابل دشمن ايستاد و خون‌هاي بسياري را تقديم اسلام و انقلاب كرد.»

همچنين در بخش «گام به گام با امام خميني(ره) در 8 سال دفاع مقدس» مطالبي چون اولين پيام امام درباره جنگ در دوم مهر 1359، بركات جنگ در 8 سال دفاع مقدس، با امام در علميات ثامن‌الائم(ع، با امام در عمليات بيت‌المقدس، با امام در عمليات فتح‌المبين، با امام در پذيرش قطعنامه 598، با امام در عمليات مرصاد و با امام در بزرگداشت دفاع مقدس مطرح شده‌است.

دفاع مقدس يك نمونه‌ شايسته براي خودسازي، دفاع مقدس طرحي از عاشوراي حسيني، اين جنگ، يك گنج بود، دفاع مقدس، ذخيره‌اي تمام نشدني، ضرورت مكتوب كردن ارزش‌هاي دفاع مقدس و دفاع از يك حقيقت مقدس عناوين ارائه شده در بخش «سالار جانبازان و هشت سال دفاع مقدس» است.

در بخش «نسل سومي‌ها از دفاع مقدس مي‌پرسند» در يك ويژه‌نامه اينترنتي ويژه به پرسش‌هايي چون «سلاح‌هايي كه با آنها جنگيديم متعلق به آمريكايي‌ها و به جا مانده از دوران شاه بود با اين وصف آيا مي‌توانيم بگوييم براي پيروزي در جنگ كار مهمي نكرده‌ايم؟»، «آيا براي دفاع لازم بود كه حتماً دست به سلاح ببريم و اين همه كشته بدهيم؟»، «اگر در تحريم بوديم پس چگونه اسلحه بدست مي‌آورديم؟»، «آيا صدام در اعمال جنگ عليه ايران اسلامي تنها بود يا حامياني هم داشت؟» و غيره پاسخ داده شده‌است.

همچنين در اين ويژه‌نامه اينترنتي، بهره‌گيري فوق‌العاده از سمبل‌هاي خاص شيعي، گسترش ادبيات مذهبي، گرايش به ايثار، عمل به جاي سخن، فرهنگ سازي، صدور انقلاب، خوداتكايي و انسان‌سازي، به‌عنوان فوايد جنگ هشت ساله ايران و عراق عنوان شده‌است.

ويژ‌ه‌نامه اينترنتي «حكايت شيدايي» را اينجا ببينيد!
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن