تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805421145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توجه خاص دولت به سياست هاي اصل 44 در برنامه پنجم


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: توجه خاص دولت به سياست هاي اصل 44 در برنامه پنجم
معاون برنامه ريزي رئيس جمهور اعلام كرد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:معاون برنامه ريزي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، اصل 44قانون اساسي را شاه بيت سياست هاي ابلاغي برنامه پنجم توسعه كشور عنوان كرد و گفت: دولت در برنامه پنجم توسعه اقتصادي توجه خاصي به سياست هاي اجرايي اصل 44 و خصوصي سازي در كشور دارد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران،" سيد محمد قاسم حسيني"اظهارداشت: در تدوين برنامه پنجم توسعه ( اين برنامه در سال هاي 89 تا 93 بايد با اجرا در آيد ) ، دولت علاوه بر توجه خاص به سياست هاي اجرايي اصل 44و خصوصي سازي، بحث طرح تحول اقتصادي را كه اكنون از سوي رييس جمهوري در حال پيگيري است و بخش هايي از آن در دست اجرا مي باشد ، مبناي كار قرار خواهد داد.

وي سپس برنامه پنجم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي را متفاوت از برنامه چهارم دانست و افزود: قرار نيست در برنامه چهارم به لحاظ مباني نظري، محتوا و شكل، مجموعه زيادي از احكام ،‌آرمان ها وايدآل ها را در قالب يك كتاب به عنوان برنامه پنجم تهيه كنيم ، بلكه سعي خواهيم كرد به لحاظ شكلي، احكام مختصر و مفيدي را ارايه دهيم كه بتواند گره هاي اصلي كشور را باز كند و محتواي آن هم به لحاظ نظري مورد پذيرش صاحب نظران اسلامي از حوزه و دانشگاه باشد.

معاون برنامه ريزي معاونت نظارت و برنامه ريزي رياست جمهوري درخصوص مباني نظري برنامه پنجم توسعه كشور، گفت: تدوين برنامه پنجم براساس رويكرد جديد با محوريت الگوي اسلامي - ايراني و متناسب با شرايط ويژه كشور است و به ا ين مقوله بيشتر از موضوع هاي ديگر ، اهميت داده مي شود.

حسيني در ادامه خاطرنشان كرد: تمام موضوع هايي كه قرار است در برنامه پنجم مورد توجه قرار گرفته و مصوب شوند ، بايد به شكلي در چارچوب الگوي اسلامي - ايراني باشد كه توسط صاحب نظراني از دانشگاه ، حوزه و شوراي عالي برنامه در حال تدوين بوده و قرار است به ما ابلاغ شود .

وي تصريح كرد: در واقع موضوع اصلي در تدوين برنامه پنجم توسعه، الگوي اسلامي - ايراني است يعني ضمن اينكه به الگوهاي رايج در تنظيم برنامه توجه مي كنيم به وجه اسلامي آن نيز توجه بيشتري خواهيم داشت .

حسيني ادامه داد: به عبارت ديگر ، الگوي اسلامي - ايراني به عنوان مباني نظري توسعه بايد در تمام امور كشور اعم از مالي ، پولي ، اقتصادي ، امنيتي ، فرهنگي و توسعه منطقه اي رعايت شود .

وي همچنين با تاكيد بر اينكه توسعه توام با عدالت مبناي برنامه پنجم است، گفت: قرار است برنامه اي تصويب شود كه در مرحله اول در چارچوب الگوي اسلامي - ايراني تدوين شود و كشور را به تعالي برساند .

معاون برنامه ريزي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، توسعه هم زمان و همراه با عدالت را هدف اصلي برنامه پنجم توسعه عنوان كرد و گفت : هدف گذاري ما در همين چارچوب شكل مي گيرد كه حركات توسعه اي در سطح كشور منجر به گسترش عدالت شود و از طبقاتي شدن و شكاف طبقاتي جلوگيري كند.

حسيني سپس با اشاره به تشكيل جلسه شوراي عالي برنامه در حضور معاون اول رييس جمهوري ومشخص شدن اعضاي شش كار گروه كه كار تدوين برنامه پنجم را بر عهده دارند، گفت: برنامه زمان بندي را به نحوي تدوين كرده ايم كه قبل از پايان سال جاري كار تدوين اين برنامه در معاونت برنامه ريزي، شوراي عالي برنامه و دولت تمام شود و بتوانيم قبل از پايان سال ، لايحه برنامه پنجم توسعه اقتصادي كشور را به مجلس ببريم.

انتهاي پيام//
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن