تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805621296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدگاه هاي فعالان سياسي درباره امنيت رواني جامعه و رواج اخلاق بي انصافي


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ديدگاه هاي فعالان سياسي درباره امنيت رواني جامعه و رواج اخلاق بي انصافي
بيهقي - بيانات روشنگر روز جمعه گذشته رهبر معظم انقلاب درباره لزوم پرهيز نخبگان سياسي از فضاي تخريب و به تبع آن التهاب آفريني در جامعه و رواج نيافتن اخلاق بي انصافي در كشور از يك سو و وجوب وحدت كلمه مردم، مسئولان و نخبگان از سوي ديگر با استقبال نمايندگان مجلس و فعالان سياسي از گروه هاي مختلف مواجه شده است. وجه آرامش بخشي و تاكيد مقام معظم رهبري بر امنيت رواني و سياسي جامعه نكته برجسته در عموم اين اظهارات است.

غفوري فرد: اميدواريم نتايج بيانات رهبر انقلاب را در مجلس شاهد باشيم
ايسنا گزارش داد: حسن غفوري فرد، عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در مورد بيانات مقام معظم رهبري گفت: بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه بسيار آرامش بخش بود و اميدواريم نتيجه آن را هفته آينده در مجلس شوراي اسلامي شاهد باشيم.غفوري فرد در مورد بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران مبني بر پرهيز از اخلاق بي انصافي گفت: بيانات ايشان مثل هميشه آرامش بخش بود، به ويژه كه در مورداخلاق اسلامي صحبت كردند و مخصوصا توصيه فرمودند كه از اختلافات جزئي جلوگيري شود، تا وحدت و انسجام جامعه اسلامي دستخوش تنش و تشنج نشود و دشمنان طمع نكنند.نماينده مردم تهران در خانه ملت، با تاكيد بر اين كه صحبت هاي ايشان آرامش بخش بود، اظهار كرد: اميدواريم نتيجه آن را هفته آينده در مجلس شوراي اسلامي شاهد باشيم، تا مشكلاتي كه مقداري ميان مجلس و دولت پيش آمده، حل شود.

كوثري: بيانات رهبري به عنوان يك پيش بيني و يك پيشگيري بود
به گزارش ايرنا، محمد اسماعيل كوثري نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ، مرزبندي نقد وتخريب را از نكات برجسته بيانات مقام معظم رهبري دانست و گفت: متاسفانه تفكر ارزشي و اصولي دولت نهم براي برخي افراد و جريان هاي سياسي خوشايند نيست.

كوثري از بيانات اخير مقام معظم رهبري به عنوان يك پيش بيني و پيشگيري ياد كرد و گفت: ايشان به دليل نگاه عميق به رويدادهاي داخلي و خارجي و تجارب مديريتيشان كه از همه مسئولان بيشتر است، نخست آينده را پيش بيني و سپس براي پيشگيري گوشزد مي كنند كه كار به جاي باريك كشيده نشود.نماينده مردم تهران تصريح كرد: اختلافات، بگومگوها و قضاوت هاي غيرمنصفانه موجب كدورت و تداوم كدورت سبب عميق شدن شكاف ها مي شود.وي با بيان اين كه مسئولان اجرايي به طور طبيعي در كار خود نقاط ضعف و اشتباهاتي دارند، گفت: منتقدان براساس اطلاعات روز پيشنهاد آگاهانه و سازنده ارائه دهند تا قابل بهره برداري باشد.كوثري خاطرنشان كرد: بسياري از انتقادهايي كه اكنون صورت مي گيرد يا فاقد آگاهي به مسئله است، يا انصاف و اعتدال در آن ها رعايت نشده است.

مير تاج الديني: سخنان مقام معظم رهبري بايد براي مسئولان اجرايي فصل الخطاب باشد
به گزارش ايلنا، يك عضو هيئت رئيسه مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران از همه اقشار جامعه به ويژه دولت خواست سخنان ايشان را فصل الخطاب قرار دهند.محمدرضا مير تاج الديني نماينده تبريز با بيان اين كه بخشي از سخنان مقام معظم رهبري به اعلام مواضع اخير رحيم مشايي در مورد اظهار دوستي با مردم اسرائيل مربوط بود، اظهار داشت: ايشان صراحتا اعلام كردند كه موضع گيري مشايي، موضع نظام نبوده و نظام جمهوري اسلامي ايران مردم اسرائيل را غاصب مي داند.وي با اعتقاد بر اين كه مقام معظم رهبري خواستار اتمام اين مسائل و كش دار نشدن آن بوده اند، ادامه داد: مواضع رهبر معظم انقلاب در منازعات سياست داخلي كشور بايد فصل الخطاب قرار گيرد.از اين رو اين موضوع را بايد تمام شده تلقي كنيم. لازم است تا دولت نيز موضع خود را دراين باره اصلاح و مطابق با نظر مقام معظم رهبري ، موضع گيري كند.عضو هيئت رئيسه مجلس با تاكيد بر اين كه سخنان مقام معظم رهبري بايد براي مسئولان اجرايي كشور فصل الخطاب قرار گيرد، افزود: منتقدان سخنان مشايي نيز از اين قاعده مستثني نيستند و ديگر نبايد به دنبال كش دار شدن اين موضوع باشند.

علي مطهري: انتقاد سازنده و از سر صلاح و خيرخواهي شرط زنده بودن يك جامعه است
همچنين علي مطهري، عضو كميسيون فرهنگي مجلس در گفت و گو با خراسان سخنان مقام معظم رهبري را ناظر به پرهيز از تخريب، تهمت و التهاب آفريني دانست و در عين حال گفت: رهبر انقلاب با انتقاد سازنده مخالف نيستند و انتقاد سازنده و از سر صلاح و خيرخواهي شرط زنده بودن يك جامعه است. مطهري تصريح كرد: به تبعيت از موضع روشن مقام معظم رهبري مجلس ديگر مسئله اظهارات معاون رئيس جمهور را پيگيري نمي كند.

سالك :هر چه از محوريت حاكميت ديني فاصله بگيريم ميدان براي ايجاد تنش و آسيب باز مي شود
درهمين حال در عرصه فعالان سياسي سخنگوي جامعه روحانيت مبارز درباره اهميت حفظ آرامش و امنيت سياسي براي مردم به خصوص در آستانه انتخابات با بيان اين كه توجه به بيانات مقام معظم رهبري به صورت طبيعي، علمي و اجتماعي باعث ايجاد آرامش و امنيت در جامعه مي شود گفت: در حقيقت عمل كردن به اين دستورها موجب خرسندي مردم و آرامش جامعه خواهد شد.حجت الاسلام والمسلمين سالك در گفت و گو با ايسنا با بيان اين كه ما هرچه از محوريت حاكميت ديني فاصله بگيريم ميدان براي ايجاد تنش ها و آسيب ها بيشتر باز مي شود ادامه داد: در اين راستا بايد گروه هاي سياسي در آستانه انتخابات به اين مسئله توجه كنند و از طرف ديگر توجه به ضوابط قانوني در ارتباط با انتخابات از جمله ضوابطي كه در قانون اساسي درج شده مي تواند موجب آرامش و امنيت سياسي در جامعه شود.همچنين سالك ادامه داد: اگر بي انصافي كنيم و به ارزش هاي انقلاب اسلامي توجهي نكنيم اين خود باعث گسترش فضاي تخريب مي شود و گسترش اين فضا ما را از اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي دور مي كند.

فروزنده: رواج اخلاق تخريب و بي انصافي به هر كشوري آسيب مي زند
به گزارش ايرنا، قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بيانات مقام معظم رهبري را مبني بر پرهيز از نقد تخريب گونه و لزوم ارائه برنامه براي حل معضلات كشور يك راهبرد مهم خواند و گفت: بي انصافي است كه از مشكلاتي نظير تورم به عنوان چماقي بر سر دولت استفاده كنيم. لطف ا...فروزنده تصريح كرد: تورم در همه دولت ها از زمان دولت ميرحسين موسوي تا دولت احمدي نژاد وجود داشته و البته در هر دولت و مقطعي متاثر از عوامل متعددي است. سخنگوي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي توجه به اين عوامل را در شكل گيري يك قضاوت منصفانه كه آرامش سياسي و رواني جامعه را برهم نزند، موثر دانست و گفت: اگر دولتي غير از دولت نهم هم در راس كار بود چالش تورم وجود داشت زيرا بخش بزرگي از آن مربوط به عوامل خارجي است. وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري به عنوان ديده بان و سياست گذار انقلاب اسلامي حق دارند كه از رواج اخلاق تخريب و بي انصافي نگران باشند. فروزنده گفت: رواج اين رويه و حركت ضداخلاقي به هر كشوري آسيب مي زند.

موسوي تبريزي: مصداق بارز مخاطبان رهنمودهاي رهبري حاكمان هستند
سيدحسين موسوي تبريزي دادستان پيشين كل كشور و از فعالان سياسي اصلاح طلب هم در گفت وگو با خراسان مصداق بارز مخاطبان رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب را حاكمان خواند و افزود: براي جلوگيري از التهاب آفريني حاكمان فعلي نبايد خدمات دولت هاي گذشته را زيرسوال ببرند وآمارهاي غيرواقعي ارائه كنند زيرا همين امور ديگران را به واكنش وا مي دارد و استمرار واكنش ها خود منجربه التهاب آفريني مي شود. به گفته موسوي تبريزي توصيه هاي رهبرانقلاب منطبق با اخلاق اسلامي، ضروري و دستورالعملي براي حاكمان است.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن