تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816791605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين مركز معاينه فني خودروهاي برون شهري همدان افتتاح و بهره برداري از آن آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: اولين مركز معاينه فني خودروهاي برون شهري همدان افتتاح و بهره برداري از آن آغاز شد
همدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : اولين مركز معاينه فني وسايل نقليه برون شهري همدان اواخر هفته گذشته با حضور آقاي بخارايي معاون وزير راه و ترابري و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور افتتاح و بهره برداري از آن آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما در اين مراسم كه با تلاوت آياتي از قرآن كريم آغاز شد آقاي اصغرقادري علوم مدير اين پروژه در سخناني ضمن خيرمقدم گويي به حاضران گفت : خدا را شكرگذارم كه در ايام ضيافت الله رمضان خداوند توفيق داد كه بتوانيم اين مركز را افتتاح و در خدمت شهروندان باشيم .
وي گفت : اين مركز در زميني با 17 هزار مترمربع مساحت احداث و تجهيز شده و در اين زمينه حدود 30 ميليارد ريال صرف تملك زمين و بيش از 6 ميليارد ريال صرف احداث و تجهيز آن شده است .
آقاي قادري علوم افزود : تلاش شده در اين مركز از سيستم مجهز و استاندارد استفاده شود و در حال حاضر اين مركز مجهز به دستگاههاي ارزيابي بدنه سنجش نور بررسي سيستم ترمز فرمان جلوبندي و سرعت سنج است و اميدواريم بتوانيم خدمات قابل قبولي به جامعه هدف ارايه كنيم .
وي خاطرنشان كرد : اين مركز علاوه بر بخشهاي تخصصي معاينه خودرو داراي مسجد سرويس هاي بهداشتي و محلي براي استراحت رانندگان است .
آقاي قادري علوم اجراي سياست هاي دولت در تمركز زدايي و واگذاري امور به بخش خصوصي را از جمله علل راه اندازي اين مركز اعلام كرد و گفت : كاهش آلودگيهاي زيست محيطي آلودگيهاي صوتي و همچنين عيب يابي خودروها و در نتيجه ارتقا سطح ايمني در تردد خودروهاي جاده اي از جمله مهمترين اهداف راه اندازي اين مركز است .
وي با بيان اينكه با راه اندازي اين مركز 10 نفر در آن اشتغال به كار يافته اند خاطرنشان ساخت : روزانه 100 خودرو در اين مركز معاينه فني مي شوند.
وي با اظهار اينكه بخشي از اعتبار مورد نياز اين طرح از محل تسهيلات بانكي تامين شده است گفت : برخود لازم مي دانم در اين خصوص از همكاري و همراهي مسئولان بانك سپه استان قدرداني كنم .
وي گفت : اين شغل اجدادي من است و در اين زمينه انتظار كمك مسئولان بويژه مديران بانك سپه را دارم كه جهت توسعه فعاليت اين مركز همراهي و همكاري بيشتري داشته باشند.
در اين مراسم كه جمعي از مسئولان محلي و مسئولان سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان نيز در آن حضور داشتند رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سخناني با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت : ايجاد توسعه كمي و كيفي مراكز معاينه فني خودرو از رويكردهاي اساسي اين سازمان است .
وي گفت : اين سياست در راستاي بهينه سازي راههاي كشور و افزايش ميزان ايمني در حمل و نقل جاده اي ايجاد مي شود.
آقاي بخارايي گفت : در اجراي اين برنامه تاكنون 43 مركز معاينه فني خودروهاي برون شهري در كشور ايجاد شده كه هم اكنون شاهد راه اندازي يكي از اين مراكز در همدان مي باشيم .
وي با قدرداني از دست اندركاران اولين مركز معاينه فني خودروهاي برون شهري همدان گفت : اين مركز در جايگاه خود از مراكز مدرن و نمونه كشور است .
مسئول بازرگاني حمل و نقل و پايانه هاي همدان نيز در اين مراسم گفت : اين مركز با هدف استانداردسازي خودروها رفع نواقصي كه منجر به تصادف و مرگ و مير مي شود در استان احداث شده است .
پيمان زماني افزود : تا پيش از اين معاينه وسايل نقليه به صورت سنتي توسط راهنمايي و رانندگي انجام مي شد و از اين پس به صورت مكانيزه در اين مركز صورت مي گيرد.
وي اضافه كرد : مركز معاينه فني خودروهاي برون شهري همدان مجهز به دستگاههاي مدرن و استاندارد است .
وي گفت : اين مراكز در محور همدان به كرمانشاه به همت بخش خصوصي به بهره برداري رسيده است و تا دوماه ديگر نيز دو مركز معاينه فني خودرو در ديگر نقاط استان به بهره برداري خواهد رسيد.
اولين مركز معاينه فني خودرو همدان در كيلومتر 10 محور همدان به كرمانشاه و در يك هزارو 500 متري بالاتر از ميدان كربلا واقع شده و با شماره تلفن هاي 4262191 و 4262115 ـ 0811 در خدمت رانندگان و شهروندان است .
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن