تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم بيرجند بر زنده نگه داشتن رشادتهاي دوران دفاع مقدس تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم بيرجند بر زنده نگه داشتن رشادتهاي دوران دفاع مقدس تاكيد كردند
جمعي از مردم بيرجند بر زنده نگه داشتن دلاوريها و رشادتهاي ايثارگران هشت سال دفاع مقدس وانتقال آن به نسل جوان تاكيد كردند.


يك شهروند بيرجندي به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: اين انقلاب بدون ايثار رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل هرگز نمي توانست در برابر دشمنان ايستادگي و توطئه هاي شوم آنان را خنثي كند.
احمد جباري افزود: اقتدار كنوني اين نظام مرهون ازخودگذشتگي شهدا ، جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
شهروند ديگري هم بر حفظ و تبيين فرهنگ دفاع مقدس از سوي مسوولان تاكيد كرد و گفت: بايد خاطرات دوران دفاع مقدس بصورت مكتوب درآيد تا نسل هاي آينده بتوانند از آن درس بگيرند.
فاطمه رستگاري افزود: نسل جديد انقلاب بايد با جنايات و تجاوزات دشمنان اين مرز و بوم و رشادتهاي رزمندگان اسلام كه با خون خود از وطن دفاع كردند بيشتر آشنا شوند.
وي گفت: جوانان ما تشنه دانستن پايمرديها و مقاومت ملتي هستند كه هشت سال سرافرازانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستاد.
وي يكي از رسالت هاي فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس را انتقال ارزشها و اهداف اين دوران به نسلي كه اين دوران را تجربه نكرده اند ذكر كرد.
يك دانش آموز هم گفت: من دوران دفاع مقدس را يادآور نيستم اما تمايل دارم كه خاطرات مبارزه در برابر تجاوزات دشمن را از زبان بزرگان بشنوم.
مهدي احمدي افزود: بازگويي اين خاطرات در قالب شعر و فيلم براي جوانان و نوجوانان جذابيت بيشتري دارد.
فرماندار بيرجند هم گفت: امنيت امروز ما مرهون تلاشها و رشادتهاي ايثارگران هشت سال دفاع است.
حسن خسروي هدف از گراميداشت ايام هفته دفاع مقدس را زنده نگه داشتن ياد و خاطره رزمندگان و پيشكسوتان جبهه حق عليه باطل دانست كه جان و سلامتي خود را در راه اسلام و مسلمين فدا كردند.
وي بر توجه و احترام به خواسته خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران تاكيد كرد و افزود: بايد بدانيم كه اين عزيزان براي اعتلاي اسلام ، نظام و دفاع از سرزمين خود جانفشاني كردند.
وي گفت: عزت و عظمت كنوني ايران اسلامي در نتيجه خون شهداي دفاع مقدس و مجاهدت هاي علما و رهبري امام راحل بدست آمده است لذا بايد قدر آن را بدانيم.
او افزود: براي انتقال ارزشهاي دفاع مقدس بايد خاطرات ، دلاوريها و سبقت در رفتن به جبهه و شوق وصال حضرت حق از سوي ايثارگران براي نسل دوم و سوم انقلاب بازگو شود.
وي واردكردن ارزشهاي دفاع مقدس به نحو مطلوب در كتابهاي درسي و بازگو كردن مجاهدتها از زبان هنر را يكي ديگر از راههاي آشنا شدن نسل جديد با ارزش هاي دفاع مقدس ذكر كرد.
او گفت: بايد دانش آموزان و دانشجويان ما بدانند كه جوانان دوران دفاع مقدس با ايثارگري توانستند كشور خود را آزاد و مستقل نمايند.
وي افزود: آنچه در ابتداي دوران پيروزي انقلاب توانست انقلاب را حفظ و پايدار كند مقاومتهاي دلاورمردان اين سرزمين دربرابرتجاوزات دشمن بود.
ك/4 665/664/659 شماره 495 ساعت 15:18 تمام
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن