تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خامه يار: تنش در روابط روسيه و آمريكا به نفع ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: خامه يار: تنش در روابط روسيه و آمريكا به نفع ايران است
00:11:13.12
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/06/30
سردبير مجله الوحده گفت تنش در روابط روسيه و آمريكا به نفع ايران است و اين تنش بيش از آنچه گمان مي كرديم به طول خواهد انجاميد.
به گزارش شبكه تلويزيوني الجزيره عباس خامه يار در گفتگوي اختصاصي اين شبكه با وي در خصوص نشست بي نتيجه گروه پنج بعلاوه يك درباره ايران و عدم توافق درباره مجازات ها و واكنش تهران به اين امر گفت.. به نظر من تهران به تحولات جديدي كه در روابط اروپا و آمريكا با روسيه روي داده است اميدوار است. گمان مي كنم پس از بحران گرجستان و ايجاد تنش در روابط روسيه و آمريكا وارد مرحله تازه اي شده ايم.
وي ادامه داد.. نظر من اين است كه روسيه اكنون مي تواند نقش بيشتري در مقايسه با گذشته ايفا كند و تنش در روابط مسكو و واشنگتن به تهران كمك خواهد كرد.
سردبير نشريه الوحده در پاسخ به اين كه ممكن است اين وضع خيلي ادامه پيدا نكند گفت.. به نظر من اين اوضاع بيش از آنچه در گذشته فكر مي كرديم ادامه خواهد يافت. نمي خواهم بگويم وارد يك جهان دو قطبي شده ايم ولي در آستانه چند قطبي شدن جهان قرار داريم و اين امر تحولاتي را در روابط جهان سوم با يكديگر و بهبود اين روابط به وجود خواهد آورد.
خامه يار درباره استفاده روسيه از پرونده هسته اي ايران در مقابله با غرب گفت.. واقعيت اين است كه ايران با برگه هاي متعددي بازي مي كند. مي دانيم كه روسيه منافع زيادي در اين پرونده دارد و ممكن است با برگه ايران خيلي بازي كند و در خصوص چين نيز همين گونه است ولي روابط روسيه و آمريكا به مرحله اي رسيده است كه باعث مي شود روسيه براي اتخاذ هر اقدامي خوب فكر كند.
00:14:39.23
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن