تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805837032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
مسافربرنمايان جيب هاي 60 مسافر را خالي كردند
اعضاي شبكه اي كه با استفاده از سه خودرو، جيب مسافران را خالي مي كردند در عمليات ويژه پليس آگاهي استان تهران دستگير شدند. باند جيب بري كه از مدتها پيش به صورت سازمان يافته در كرج فعاليت داشت با تلاش شبانه روزي ماموران متلاشي شد.با تحقيق از شاكيان پرونده و تطبيق كارشناسي اظهارات آنان مشخص شد تبهكاران با استفاده از دو دستگاه پرايد و يك پيكان سفيد در پوشش مسافربر طعمه هاي خود را در نقاط مختلف كرج و به ويژه پايانه شهيد كلانتري، ميدان كرج به سمت ميانجاده، ميدان كرج به سمت فرديس و سرآسياب انتخاب مي كردند. يك نفر از اعضاي باند با جعبه (كارتن) فضاي صندلي عقب را پر مي كرد، نفر دوم در صندلي جلو مي نشست و نفر سوم نقش راننده را بازي مي كرد.در نتيجه مسافران مجبور مي شدند در صندلي جلو و بين دو نفر قرار بگيرد.اين در حالي بود كه نفر جلويي عنوان مي كرد چند متر بالاتر پياده مي شود.راننده، در مسير اعلام مي كرد كه در جلو ماشين باز است و از مسافر مي خواست كه آن را دوباره ببندد.همين حركت دوبار صورت مي گرفت و جيب مسافري كه حواسش پرت شده بود خالي مي شد. رئيس پليس آگاهي تهران درباره نحوه شناسايي و دستگيري مجرمان گفت: باتوجه به اظهارات مالباختگان 4 مولفه اساسي و كاربردي 1-توصيف وضعيت ظاهري دزدان 2 -نوع و رنگ خودروهاي آنان 3-مسيرهاي تردد 4-تجزيه و تحليل شيوه دستبردها. در نخستين شاخه عمليات «مهدي -ق» 24 ساله كه راننده پيكان سفيد بود در ميانجاده به دام افتاد و به دنبال اعتراف هاي اين دزد، همدستانش «عليرضا -ي» 25 ساله و «داود -ق »32 ساله بازداشت شدند. مسافربرنماها تا كنون به 60 فقره جيب بري اعتراف كرده اند و پرونده آنان به شعبه 22 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب كرج سپرده شده است.

مسافرت با خانواده پوششي براي حمل مواد مخدر
30 كيلو گرم ترياك از يك دستگاه خودرو پرشيا در شهرستان "لردگان" استان چهارمحال و بختياري كشف و ضبط شد. به گزارش پليس، ماموران مبارزه با مواد مخدر "لردگان" در استان چهارمحال و بختياري با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت هاي ويژه موفق شدند يكي از عاملان توزيع مواد مخدر در اين شهرستان را شناسايي و دستگير كنند. در پي كسب اين اطلاعات ماموران حين كنترل خودرو هاي عبوري به يك دستگاه پژو پرشيا مظنون شدند. در اين راستا،خودرو متوقف گرديد و راننده كه اظهار مي داشت با خانواده قصد مسافرت دارد در پاسخ به سئوالات ماموران دچار اضطراب شد، لذا خودروي وي تحت بازرسي كامل قرار گرفت كه در نهايت مقدار 30 كيلو گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جا سازي شده بود كشف و ضبط شد. اين گزارش حاكيست،پس از شناسايي اين فرد با هوشياري ماموران خودروي ديگري كه اسكورت اين افراد را به عهده داشت نيز شناسايي،توقيف و راننده آن دستگير شد.

دختر بچه ها طعمه زن سارق
زني كه با فريب دختربچه ها، طلا و جواهر همراه آنان را مي دزديد پس از دستگيري به چندين فقره جرم مشابه اعتراف كرد. افسران اداره آگاهي مركز،هفته گذشته باخبر شدند يك زن جوان النگو و گوشواره هاي شماري از دختر بچه ها را مي دزد. بنابراين دست به كار شدند و با چهرهنگاري رايانه اي و كمين در منطقه هاي مورد نظر توانستند«معصومه-ر» را هنگام اجراي تازهترين نقشه شومش در خيابان پيروزي به زانو درآوردند.پليس در بازرسي از اين متهم تعدادي گردنبند و گوشواره بچه گانه به دست آورد. وي در بازجويي ها به چندين فقره جرم مشابه با فريب دختران خردسال اعتراف كرد. به گزارش ايسكانيوز «معصومه» به دنبال اعتراف هايش با صدور قرار قانوني از سوي «رضا جعفري» معاون سرپرست دادسراي جنايي تهران روانه بازداشتگاه شد و تحقيق هاي پليس آگاهي براي افشاي ساير جرم هاي احتمالي اش ادامه يافت.

باجگيران مامورنما در دام پليس
ماموران قلابي كه از شهروندان تهراني باج مي گرفتند در عمليات ضربتي بازداشت شدند.
عصرچهار شنبه افسران گشت اداره آگاهي در بلوار «دوشان» به يك پژو 405 با نمره مخدوش مشكوك شدند. پليس با تعقيب اين دستگاه به راننده در موقعيتي مناسب ايست داد اما او شوكه شد و گريخت. بنابراين ماموران طي عملياتي نفس گير «مجيد» و «عباس» كه به ترتيب 24و 25 ساله اند را دستگير كردند. متهمان ابتدا منكر جرمشان بودند اما زمانيكه با مدرك هاي دادگاه پسند رو به رو شدند لب به اعتراف گشوده و به چندين فقره باجگيري تحت عنوان مامور در سطح پايتخت اعتراف كردند وبه تشريح شگردهايشان پرداختند.به گزارش ايسكانيوز پرونده اين ماجرا براي رسيدگي قضايي به« رضا جعفري» معاون سرپرست دادسراي جنايي تهران سپرده شد.

سرقت 4 5/ كيلو طلا توسط شاگرد مغازه
با دستگيري شاگرد يك طلاسازي كه با همدستي دو نفر از دوستانش زمينه سرقت 4 كيلو و 500 گرم شمش طلا را فراهم كرده بود، ماموران پليس آگاهي رباط كريم موفق شدند 2 كيلو و 770 گرم از طلاها را كشف كنند.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، در تاريخ 23 شهريورماه سال جاري فردي با مراجعه به اداره پليس آگاهي اين شهرستان اعلام كرد كه دو روز قبل در حاليكه با خودرو آژانس اقدام به انتقال 4 كيلو و 500 گرم شمش طلا مي كردم، در جاده آداران شهريار ورودي اتوبان تهران-ساوه خودرويي با دو نفر سرنشين با لباس نيروي انتظامي راه را بر مابستند و به عنوان بازرسي از خودرو، چهار كيلو و نيم شمش طلا را سرقت كرده و هنگام فرار به چشم من و راننده گاز اشك آور زدند. به دنبال اين خبر، بلافاصله با تشكيل اكيپي از ماموران مجرب پليس آگاهي، شناسايي مخفيگاه و دستگيري سارقان در دستور كار قرار گرفت. وي تصريح كرد: در بررسي هاي انجام شده و اظهارات مالباخته مشخص شد فردي به نام «بصير-الف» كه از كارگران مالباخته است در سرقت مشاركت دارد كه بلافاصله وي دستگير شد.متهم دستگير شده در بازجوئي ها ابتدا منكر هرگونه اطلاع از موضوع شد ولي در بازجوئي هاي فني پليسي لب به اعتراف گشود و گفت كه با تلفن، مشخصات خودرو آژانس و مسير حركت را به همدستانم به نام هاي «محمد-ز» و «قربانعلي-ك» كه ملبس به لباس نيروي انتظامي بودند خبر دادم و آنها اقدام به سرقت كردند.با اطلاعات به دست آمده و شگردهاي خاص پليسي محل اختفاي شمشهاي مسروقه در سلطان آباد رباط كريم شناسايي كه از مخفيگاه موردنظر 2 كيلو و 770 گرم از طلاها كشف شد.

11 كشته و مصدوم در واژگوني يك پژو
واژگوني يك دستگاه خودرو پژو 10 مصدوم و يك كشته بر جاي گذاشت.مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي به ايسنا، اعلام كرد: با دريافت گزارش درباره واژگوني يك دستگاه خودرو پژو در ساعت 45:6 بامداد روز پنجشنبه در محور زاهدان- بم ماموران اورژانس به همراه دو آمبولانس و امداد هوايي به محل حادثه اعزام شدند.بنا بر اين گزارش، امدادگران پس از حضور در محل حادثه، چهار مصدوم را توسط آمبولانس و شش مصدوم نيز توسط امداد هوايي به بيمارستان خاتم الانبيا» زاهدان منتقل شدند.همچنين بر اثر اين حادثه يك تن كشته شد.دليل وقوع اين تصادف, سرعت غير مجاز گزارش شده است.

260 جنازه در گل و لاي
شمار تلفات سيل و رانش زمين در استان «شانسي» چين در حالي به 260 نفر افزايش يافت كه 10 نفر همچنان ناپديد هستند. بارش شديد باران و جاري شدن سيل كه با رانش زمين همراه بود صدها خانه و يك معدن را در بخش «تاشان» استان «شانسي» چين ويران كرد.كمك رسانان تا كنون جنازه هاي 260 نفر را از خرابه هاي ناشي از اين رخداد جوي بيرون كشيدهاند.با گذشت 10 روز از رانش مرگبار زمين، تلاشها براي يافتن ده نفر كه زير گل و لاي مدفون هستند بي نتيجه ماند و حالا اميد به زنده يافتنشان لحظه به لحظه كم رنگ تر مي شود. به گفته پليس تاكنون 214 جنازه شناسايي شده اند.به گزارش ايسكانيوز، 2200 نفر به منظور كمك براي يافتن قربانيان اين رخداد مرگبار، رهسپار «تاشان» شدند.

خر مصري به جرم دزدي ذرت به زندان رفت
رسانه هاي محلي مصر اعلام كردند كه يك خر را به علت سرقت از مزرعه ذرت به زندان انداخته اند. به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري فرانسه، خر و صاحبش در ايستگاه ايست بازرسي كه در دروازه استيو تحقيقات كشاورزي دلتاي نيل مستقر بود، دستگير شدند. حيوان و صاحبش ذرت ها را از مزرعه اين موسسه تحقيقاتي دزديده بودند و قصد فرار داشتند كه دستگير شدند. خر مذكور بايد 24 ساعت در زندان بماند و صاحبش بايد 50 پوند مصري (9دلار يا شش يورو) به عنوان جريمه بپردازد.

مسموميت 200 كودك در مركز كلمبيا
مقامات دولت كلمبيا از مسموم شدن دست كم دويست كودك و شمار نامعيني از افراد بزرگسال در استاني در مركز اين كشور خبر دادند. به گزارش خبرگزاري شينهوا از بوگوتا،خوزه روزو استاندار استان بوياكا در مركز كلمبيا اعلام كرد صد و بيست كودك هنوز در بيمارستان بستري هستند،هشتاد كودك ديگر در درمانگاهها تحت درمان واقع شدهاند و بزرگسالان نيز به زودي درمان خواهند شد. وي با بيان اينكه هم اكنون بيش از دويست فرد مسموم در بخش روندون وجود دارد گفت علاوه بر اعزام تعداد زيادي امبولانس، شمار زيادي از كاركنان صليب سرخ نيز براي كمك به بيماران و نيز تعيين علل اين وضع به منطقه اعزام شده اند. علت اين مسموميت هنوز مشخص نشده است. اين دومين مورد مسموميت طي هفته اخير در كلمبيا است. روز چهارشنبه نيز بيست خانوار به علت استنشاق گازهاي شيميايي متصاعد از آب رودخانه در منطقه اي در بوناونوترا تخليه شدند.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن