تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812930297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد: رسانه‌هاي ديني و قرآني شوراي مشورتي تشكيل دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دبير ستاد كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد: رسانه‌هاي ديني و قرآني شوراي مشورتي تشكيل دهند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي حوزه دين و مرتبط با قرآن كريم براي انتقال مشكلات خود به مسئولان ذيربط در بين خود شوراي مشورتي تشكيل دهند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) حجت‌الاسلام و‌المسلمين حميدرضا سليماني، مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور عصر امروز جمعه 29 شهريور از غرفه ايكنا در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم بازديد كرد.

سليماني با ابراز تشكر از كليه دست‌اندركاران برگزاري نمايشگاه، شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم را داراي حسنات بسياري خواند كه آثار آن دير يا زود در سطح جامعه اسلامي بروز خواهد يافت.

وي در اين بازديد، در پاسخ به سئوال خبرنگار ايكنا درباره «ضرورت‌ها و راه‌كارهاي تشكيل بخش رسانه‌هاي قرآني در هفدهمين نمايشگاه قرآن كريم» ضمن تأييد ضرورت اين امر تصريح كرد: رسانه‌ها و مطبوعات در نمايشگاه قرآن كريم، گلدسته‌هاي نور هستند كه بسان كاركرد گلدسته‌هاي مساجد در طنين‌انداختن نداي اذان، نداي قرآن را كه از نمايشگاه قرآن اعلام مي‌شود، در جامعه طنين‌انداز مي‌كنند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به معرفي سازمان‌ها و مراكزي پرداخت كه در تقويت برگزاري بخش رسانه‌هاي قرآني نمايشگاه قرآن كريم مثمر ثمر هستند و اظهار كرد: معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بودجه فعاليت‌هاي قرآني را در اختيار دارد اما به جهت هزينه‌هاي بالاي فعاليت خبرگزاري‌ها، نياز به حمايت مجلس شوراي اسلامي و تدوين بودجه ويژه در كميسيون فرهنگي مجلس است.

وي به خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي حوزه دين و مرتبط با قرآن كريم توصيه كرد تا در بين خود شوراي مشورتي تشكيل دهند و مشكلات موجود و راه‌كارهاي لازم را به‌صورت يكپارچه به مسئولان ذي‌ربط منتقل كنند.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه گفت: خبرگزاري قرآني ايران به جهت تخصص و تمركز بالايي كه در امر اخبار قرآني دارد، هر روز، نوآوري‌ها و خلاقيت‌هاي بسياري را در عرصه اخبار قرآن ارائه مي‌كند.

وي همچنين در ادامه، با اشاره به آيه شريفه «محمد رسول الله و الذين معه اشداء علي الكفار رحماء بينهم»موضوع جمعه آخر ماه رمضان و ضرورت دفاع از ملت مظلوم فلسطين را مطرح كرد و گفت: مسلمانان با خود پيمان آشتي و صفا دارند و با دشمنان پيمان مبارزه و دفاع از حق مظلوم. بنابراين شركت در راه‌پيمايي روز قدس، فريضه‌اي ديني براي همه مسلمانان است.

وي در پايان اين ديدار به لزوم همكاري‌هاي متقابل خبرگزاري قرآني ايران و ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور اشاره و بر استمرار و تشديد اين همكاري‌ها تأكيد كرد.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن