تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805583116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي برترين گلزنان تاريخ اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: [color=#000]کلوزه با گلي که روز پنجشنبه وارد دروازه اسپورتينگ ليسبون کرد نامش را در رده دهم برترين گلزنان تاريخ تورنمنتهاي باشگاهي اروپا ثبت کرد. [/color]

[تصویر: 00015932.jpg]
[color=#000] پنج شنبه گذشته در چارچوب رقابت هاي ليگ اروپا ميروسلاو کلوزه مهاجم و اسطوره مشهور آلماني لاتزيو در شکست 2بر يک اين تيم برابر اسپورتينگ ليسبون پرتغال دردقيقه 40 تک گل بيانکوچلستي ها را به ثمر رساند تا با 49 گل به همراه آلفردو دي استفانو اسطوره رئال مادريد در رده دهم گلزنان تاريخ تمامي تورنمنت هاي باشگاهي اروپا که مجموع رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا يا همان جام باشگاه هاي اروپا سابق، يورو ليگ يا يوفا سابق، سوپرجام اروپا، جام درجام اروپا واينتر توتو در بر ميگرد قرار گيرد

به گزارش فوتبال آنلاين:

1 - رائول گونسالس مهاجم مشهور اسپانيايي و پسر طلايي سانتياگو برنابئو در 2 تيم رئال مادريد و شالکه 04 در مجموع تمامي رقابت هاي باشگاهي اروپا موفق به 72 گل زده در 145بازي شد و ميانگين آماري 5/0گل در هر بازي را خلق کرد. از 145 گل رائول 144 گل در ليگ قهرمانان اروپا و تنها يک گل در سوپرجام اروپا به ثمر رسيده است.



2- فيليپو اينتزاگي مهاجم مشهور ايتاليايي در 3 تيم پارما، يوونتوس و آث ميلان طي 115 بازي در تمامي تورنمنت هاي باشگاهي اروپا 70 گل به ثمر رساند و رکورد 6/0گل در هر بازي را خلق کرد.از 70 گل اينزاگي 50 گل در ليگ قهرمانان اروپا، 10 گل در جام يوفا، 2 گل در جام درجام، يک گل در سوپرجام و 7 گل در اينترتوتو به ثمر رسيده است.

3- آندره شوچنکو در138 بازي 67گل در تيم هاي ديناموکيف، آث ميلان و چلسي به ثمر رسانده که آمار 48 صدم گل در هر بازي خلق مي شود 59 گل شوچنکو درليگ قهرمانان اروپا به ثمر رسيده و 7 گل وي نيز در رقابت هاي يورو ليگ و يک گل نيز در سوپرجام به ثمر رسيده استکه اين آمار گلزني ازسال 1994به ثبت رسيده است.

4- گردمولر مهاجم مشهور آلماني ازسال1966در بايرن مونيخ طي 71 بازي 62گل در تمامي تورنمنت هاي معتبر باشگاهي اروپا به ثمر رسانده است. نکته ي جالب اينکه گردمولر بارکورد 87صدم گل در هر بازي از نظر آمار ميانگين گلزني در تمامي تورنمنت هاي معتبر باشگاهي اروپا صدرنشين است و تمامي اين گل ها در رقابت هاي باشگاه هاي اروپا به ثمر رسيده است.

5- رودفان نيستلروي مهاجم مشهور هلندي ازسال 1997طي 92بازي 62 گل در تيم هاي هيرنوين و پي اس وي آيندهوون هلند، منچستر يونايتد انگليس، رئال مادريد اسپانيا و هامبورگ آلمان به ثمر رسانده و رکود 67صدم گل در هر بازي را خلق کرده است.

6 - هنريک لارنس مهاجم مشهور سوئدي ازسال 1994طي 108بازي 59گل براي تيم هاي فاينورد، سلتيک، بارسلونا، منچستر يونايتد و هلسينگبورگ به ثمر رسانده و رکورد 54 صدم گل در هر بازي را خلق کرده است. از 59 گل لارسن تنها 11 گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثبت رسيده، 40 گل درجام يوفا و 8 گل در جام در جام اروپا به ثمر رسيده است.

7- تيري آنري براي تيم هاي موناکو فرانسه، يوونتوس ايتاليا و آرسنال انگليس و بارسلونا اسپانيا در تمامي تورنمنت هاي معتبر باشگاهي اروپا طي 137بازي 59گل به ثمر رساند ورکورد 43صدم گل در هر بازي را خلق کرده است. 51 گل آنري در ليگ قهرمانان اروپا و 8 گل وي در رقابت هاي جام يوفا بوده است.

8- اوزه بيوه مهاجم مشهور پرتغالي در73بازي 56گل به ثمر رساند که 47گل وي درجام باشگاه هاي اروپا و 9 گل درجام درجام اروپا بوده و رکورد 76صدم گل در هر بازي را براي طي دوران بازي اش در بنفيکا در اين رقابت ها ازسال 1961به ثبت رسانده است.

9- الساندرو دل پيرو مهاجم وفادار يوونتوس ازسال 1993، 54گل طي 130 بازي به ثمر رسانده و رکورد 41 صدم گل در هر بازي را خلق کرده است. از 54گل دل پيرو در تمامي تورنمنتهاي باشگاهي اروپا 44 گل درليگ قهرمانان، 6گل در رقابت هاي يورو و ليگ و 2 گل درسوپرجام و 2گل در اينتر توتو به ثبت رسانده است.

10- ميروسلاو کلوزه طي 56 بازي براي تيم هاي کايزرسلاترن، وردربرمن، بايرن مونيخ و لاتزيو در تمامي تورنمنت هاي معتبر اروپايي 49گل به ثمر رسانده و رکورد 86صدم گل در هر بازي را به ثبت رسانده، از 49 گل کلوزه 28 گل در ليگ قهرمانان اروپا، 12 گل در رقابت هاي جام يوفا و 9 گل در اينتر توتو به ثبت رسيده است.

[/color]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن