تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقسيم عادلانه امكانات ورزشي بين روستاها، دغدغه دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تقسيم عادلانه امكانات ورزشي بين روستاها، دغدغه دولت است
همدان - رييس فدراسيون روستايي و عشايري كشور گفت: توزيع عادلانه امكانات و فضاي ورزشي در روستاها از سياست هاي اصلي و دغدغه دولت نهم در بخش ورزش است.


"غلامرضا جعفري" روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از چند طرح روستايي در نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس طرح ضربتي سرانه ورزشي روستاييان و شهرهاي كوچك به بيش از نيم مترمربع مي رسد.
وي گفت: شهرها و روستاهايي در اجراي اين طرح موفق هستند كه ملاك هاي مورد نظر از جمله جمعيت، مركزيت، 30 درصد مشاركت مردمي و كمك افراد خير را داشته باشند.
جعفري اضافه كرد: با طرح ضربتي توسعه فضاهاي ورزشي در روستاها و شهرهاي كوچك با مشاركت مردم شش هزار مجموعه ورزشي چند منظوره احداث مي شود.
وي در ادامه گفت: اين مجموعه هاي ورزشي در سه فاز شامل تسطيح زمين، راه اندازي زمين فوتبال خاكي و سالن چند منظوره واليبال، بسكتبال، هندبال و فوتسال و جاده تندرستي احداث مي شوند.
رييس فدراسيون روستايي و عشايري كشور اظهار داشت: روستاهايي كه مركزيت دارند و جمعيت آن ها با روستاهاي همجوار به بيش از چهار هزار نفر برسد و نيز مشاركت مردم را داشته باشند، از اين مجموعه هاي ورزشي بهره مند مي شوند.
وي گفت : اكنون اهالي روستاي تكه از توابع شهرستان نهاوند نيز دو هكتار زمين مرغوب به ارزش يك ميليارد ريال براي ساخت اين مجموعه اهدا كرده اند.
جعفري بيان داشت: اين روستا در حال حاضر چندين دونده عضو تيم ملي و باشگاه مطرح در كشور دارد كه به نوعي ميعادگاه ورزش دو وميداني است.
وي خاطرنشان كرد: اين مهم موجب شده ساير جوانان و روستاهاي همجوار از اين روستا الگوبرداري كنند.
1139/564/575/7520/1379
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن