تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري(2): تخريب ها عليه دولت نهم پس ماه مبارك رمضان تشديد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهوري(2): تخريب ها عليه دولت نهم پس ماه مبارك رمضان تشديد مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه برخي از گروه هاي سياسي عليه دولت ائتلاف كرده اند و تخريب ها نيز عليه اين دولت بعد از ماه رمضان تشديد مي شود ، گفت: در ماجراي اخير آقاي مشايي مظلوم واقع شده است، در حالي كه سخنان مشايي درباره اسرائيل موضع دولت و ملت ايران است.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه نشست خبري عصر امروز خود با خبرنگاران داخلي و خارجي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه تاكنون كاهش چشمگيري در خصوص قيمت مسكن داشته ايم و اين امر آيا درخصوص ساير زمينه ها نيز تحقق پيدا خواهد كرد با بيان اينكه برنامه هاي دولت در بخش مسكن به سرعت دنبال خواهد شد و كاهش قيمت مسكن نيز ادامه خواهد داشت افزود: سال گذشته نسبت به سال قبل خود 80 درصد رشد و امسال نيز نسبت به سال گذشته 25 درصد ساخت مسكن رشد داشته ايم.
وي ادامه داد: از اول آذرماه به طور قاطع با سوداگري هاي كاذب در بخش مسكن مقابله و با آن جلوگيري خواهيم كرد.

** آمادگي گفت و گوي آزاد در صحن سازمان ملل با كانديداهاي انتخابات آمريكا وجود دارد
رييس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپني مبني بر احتمال ديدار و گفت و گو با سياستمداران آمريكايي در سفر به سازمان ملل متحد گفت: پيش بيني ملاقات با سياستمداران آمريكايي در اين سفر نشده ولي آمادگي گفت و گوي آزاد در صحن سازمان ملل با كانديداهاي انتخابات آمريكا وجود دارد.
احمدي نژاد افزود: در سال گذشته نيز طرح ملاقات و مناظره با جرج بوش را ارايه كرديم ، اما امسال با توجه به اتمام زمان رياست جمهوري بوش چنين مناظره اي درخواست نمي شود.

** گروه هاي سياسي صداقت، آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي را مدنظر داشته باشند

وي در پاسخ به ائتلاف برخي از گروه هاي سياسي از جمله كارگزاران، مشاركت و جمعيت ايثارگران عليه دولت اظهار داشت: بنده نيز از خبرها مطلع هستم و به ظاهر گروه هايي كه در گذشته با هم نبودند الان ائتلاف كرده اند و اين مواضع عليه دولت پس از ماه رمضان تشديد خواهد شد.
رييس جمهور ادامه داد: تاكيد ما به همه گروه هاي سياسي اين است كه در فعاليت هاي خود صداقت، آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي را مدنظر داشته باشند و همه براي سرافرازي كشور و عزت ملت تلاش كنند.

** سوء استفاده از جايگاه علما در مقابل دولت كار شايسته اي نيست

رييس شوراي عالي امنيت ملي در ادامه گفت: بعضي ها تلاش مي كنند برخي از علما را مقابل دولت قرار دهند، خواسته ما اين است كه سوء استفاده از جايگاه علما در مقابل دولت كار شايسته اي نيست.
وي با بيان اينكه شرايط كشور در داخل و در منطقه خوب است افزود: در حال حاضر برخي از گروه هاي سياسي مي خواهند فضا را تخريب كنند، آنها قصد دارند جلوي برخي از كارها و فعاليت هاي دولت گرفته شود، اما بدانند كه اين اقدامات تاثيري در ادامه مسير دولت كه خواست ملت است نخواهد داشت.
احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ايران درخصوص سخنان مهندس مشايي راجع به دوستي با مردم رژيم صهيونيستي ابراز داشت: موضع دولت در برابر رژيم صهيونيستي روشن است، اين رژيم را ملت ايران هيچگاه به رسميت نشناخته است.
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي با جناياتي كه انجام مي دهد يك تهديد اساسي براي منطقه است، اين رژيم جعلي است و براي تجاوز و فشار به ملت هاي منطقه درست شده است و ملت ها نيز اين رژيم را از اول به رسميت نشناخته اند.
رييس جمهوري كشورمان با تاكيد بر اينكه صهيونيست ها آدم هاي فريبكار هستند و بر مراكز قدرت جهاني حاكمند ، خاطرنشان كرد: كادر اصلي صهيونيست ها 2 هزار نفر بوده و آنها 8هزار عمله دارند، يك تعدادي نيز منبع خبري آنها هستند.
وي افزود: اما صهيونيست ها توانستند به مراكز قدرت در آمريكا و اروپا با استفاده از قدرت مالي تسلط رسانه اي داشته و جوري تبليغات كنند كه گويا بر اكثريت دنيا حاكم هستند.

** اسرائيلي ها يك مشت بي دين، دروغگو و چپاولگر حقوق ملت ها هستند

احمدي نژاد با اشاره به اينكه يهودي بودن آنها يك دروغ بزرگ است ، افزود: آنها يك مشت بي دين، دروغگو و چپاولگر حقوق ملت ها هستند و ملت ها نيز هيچگاه با رژيم صهيونيستي كنار نمي آيند.
وي با بيان اينكه اخيرا يكي از مقامات اسراييلي گفته است كه ايده رژيم صهيونيستي بزرگ مرده است، تاكيد كرد: ولي من مي گويم كه ايده رژيم صهيونيستي كوچك نيز كه از 30 سال پيش مطرح بوده مرده و از بين رفته است.
رييس جمهوري خطاب به سران رژيم صهيونيستي گفت: نصيحت مي كنم ، براي شما بهتر است از ظلم دست برداريد و توبه كنيد و سرزمين فلسطين را رها كنيد.
وي ادامه داد: اجازه بدهيد ملت فلسطين سرنوشت خودشان را تعيين كنند.
رييس جمهور با اشاره به اينكه صهيونيست ها يك شبكه قاچاق انسان درست كرده اند و آدم هاي مستضعف و فقير بي اطلاع را از آفريقا به سرزمين رژيم صهيونيستي قاچاق مي كنند اظهار داشت: حق مسلم ملت مظلوم فلسطين مقابله با صهيونيست ها و دفاع از خود است.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه سخنان مشايي موضع دولت و ملت ايران است تصريح كرد: ملت ها با مردمي كه ناخواسته و با فريب و بدون اطلاع به اين سرزمين آورده شده اند مشكلي ندارند البته ما بارها گفته ايم كه ملتي به نام رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي شناسيم ولي با مردمي كه به اين سرزمين آورده شده اند حساب آنها را از شبكه صهيونيست جهاني جدا مي دانيم.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه نگاه انقلاب اسلامي دلسوزي براي همه انسان ها است خاطرنشان كرد: ما حتي دلمان نسبت به آقاي بوش نيز مي سوزد، انساني كه مي تواند خادم ملت ها و صالح باشد ولي آنقدر جنايت مي كند كه شمارش جنايت ها از دستش در مي رود، اين در حالي است كه او مي تواند يك انسان كاملي باشد ولي آنقدر سقوط مي كند كه همه نسبت به او موضع مي گيرند.

** انقلاب اسلامي دنبال اصلاح ملت هاست
رييس جمهور با بيان اينكه ما همواره از موضع رحمت با مستكبران مقابله كرده ايم گفت: انقلاب اسلامي دنبال اصلاح ملت هاست و موضع ايران درباره فلسطين نيز برآمده از همين ديدگاه است.
احمدي نژاد با اشاره به فرازهايي از سخنان سال 57 بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد: امام امت نيز نسبت به اقليت هاي مذهبي و يهودي هايي كه پس از انقلاب به رژيم صهيونيستي مهاجرت كرده بودند سفارش مي كردند كه اگر حكومت اسلامي شكل بگيرد با اقليت هاي مذهبي دلسوزانه برخورد خواهد شد.
رييس جمهور با بيان اينكه امام هيچگاه با قتل عامل اقليت هاي مذهبي، زرتشتي ها و حتي يهودي ها موافق نبودند ، تصريح كرد: امام مي گفتند اين حرف درست نيست، اين يهودي ها را كه از ايران به اسراييل برده اند اين مردم مي توانند دوباره به ايران بازگردند و اسلام و حكومت اسلامي با اهل زمه با احترام برخورد مي كند و بايد حساب آنها را با رژيم صهيونيستي جدا كرد.

** راه حل انساني مسئله فلسطين يك رفراندوم آزاد است

احمدي نژاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص سرنوشت فلسطين ابراز داشت: رهبري نيز راه حل مساله فلسطين را يك راه حل انساني مي دانند و معتقدند كساني كه با تبليغات دروغ به سرزمين فلسطين آورده شده اند با حفظ حق مشروع ملت فلسطين بايد يك رفراندوم آزاد برگزار كنند.
وي افزود: همه مردم فلسطين از مسلمانان، يهوديان و مسيحيان در باره نوع حكومت و دولت، خود بايد تصميم بگيرند، آنها بايد درباره ميهماناني كه ناخوانده و ناآگاهانه به آنجا آورده شده اند تصميم بگيرند كه يا آن ميهمانان آن سرزمين را ترك كنند يا اينكه تحت سلطه حكومت مركزي فلسطين اسكان داشته باشند.
رييس شوراي عالي امنيت ملي با بيان اينكه زماني كه طرح هولوكاست از سوي ما مطرح شد عده اي در خارج و داخل عليه ايران موضع گيري كردند اظهار داشت: سخنان مشايي درخصوص رژيم صهيونيستي موضع دولت است، ما با مردم رژيم صهيونيستي مشكلي نداريم، نقطه تقابل ما صهيونيست ها و جنايتكاران هستند، دلمان براي آنها نيز مي سوزد، اين حرف ديدگاه مكتب و دولت است.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه البته ممكن است در بكار بردن مطالب و انتقال آن اشتباه رخ دهد ، خاطرنشان كرد: ممكن است بيان ها متفاوت باشد.
وي افزود: ما تا استيفاي يك سر سوزن حق فلسطيني ها در كنار اين ملت ايستاده ايم و حمايت هاي سياسي و معنوي ما به طور يكجانبه ادامه خواهد داشت.

** آقاي مشايي در ماجراي اخير مظلوم واقع شد

رييس جمهور گفت: البته در ماجراي اخير ضمن احترام به همه از جمله نمايندگان مجلس كه اظهار نظر كرده اند نسبت به حساسيت هاي موجود بايد بگويم كه در حق مشايي ظلم واقع شد.
احمدي نژاد با بيان اينكه مشايي واژه مردم را نسبت به رژيم صهيونيستي به كار نبرده است گفت: او از 18سالگي بيش از 30 سال است كه پاك و فداكارانه به ملت و انقلاب خدمت كرده است.
رييس جمهور گفت: من خواهشم از رسانه ها اين است كه در انتقال مطالب دقت كنيد كه جابه جايي يك واژه ممكن است اتفاقات زيادي بيفند.
احمدي نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا كه گفت، شما در ديداري كه در هفته دولت با مقام معظم رهبري داشتيد و ايشان مطالب مهمي را درخصوص طرح تحول اقتصادي بيان كردند، بفرماييد براي تورم زا نبودن عواقب احتمالي اين طرح، دولت چه اقداماتي براي جلوگيري از تورم انجام داده ايد؟ اظهار داشت: رهبري در ديدارهاي اخير درخصوص اين طرح دو تاكيد داشته اند.
وي افزود: مقام معظم رهبري تاكيد داشتند كه در انجام اين طرح شتابزدگي نكنيد.
احمدي نژاد گفت: دولت قدم به قدم با استفاده از تمامي ظرفيت هاي كشور جلو مي رود و با كارشناسي و دورانديشي اين طرح را اجرا خواهد كرد.

** رسانه ها طرح تحول اقتصادي را سياسي نكنند
رييس جمهور اعلام كرد: لايحه اين طرح آماده شده كه تقديم مجلس خواهد شد و ما از همه ابتكاراتمان استفاده مي كنيم تا اين طرح با كمترين آسيب و بيشترين سود براي ملت ايران انجام شود.
وي با بيان اينكه اجراي درست طرح هاي اقتصادي به دو عامل اجتماعي نيازمند است خاطرنشان كرد: اگر همراهي مردم باشد نقطه ضعفي در اجرا نخواهد بود و آرامش در فضاي اقتصادي كشور نيز لازمه اجراي طرح ها است.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه مردم وظيفه خود را در قبال اين طرح به خوبي انجام داده اند افزود: هيچ رفراندومي اين مقدار پاسخ مثبت نداشته است، از رسانه ها نيز مي خواهيم با اين طرح ملي همكاري كنند و دولت آماده است تبعات آن را بر عهده بگيرد.
رييس جمهور خطاب به رسانه ها و گروه هاي سياسي گفت: اين طرح را سياسي نكنيد و دولت اهتمام خود را براي حداقل رساندن تبعات طرح تحول اقتصادي به كار گرفته است./01/146/110
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن