تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821571611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامانه هماهنگي طرح هاي پژوهشي دستگاههاي اجرايي رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سامانه هماهنگي طرح هاي پژوهشي دستگاههاي اجرايي رونمايي شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سامانه الكترونيكي هماهنگي طرح هاي پژوهشي دستگاههاي اجرايي كشور در نشست مشترك وزرا، روساي دانشگاهها و شركتهاي دولتي رونمايي شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، شب گذشته در نشست مشترك روساي دانشگاهها، شركتهاي بزرگ و بانكها و موسسات انتفاعي دولتي مشمول بند 26 قانون بودجه سال 87 سامانه الكترونيكي هماهنگي طرح هاي پژوهشي دستگاههاي اجرايي توسط معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري رونمايي و افتتاح شد.
سامانه الكترونيكي هماهنگي طرح هاي پژوهشي دستگاههاي اجرايي با هدف دريافت اطلاعات طرح هاي مراكز تحقيقاتي دستگاههاي اجرايي كشور و ارزيابي و تاييد آنها در دو بخش تاييد عناوين پروژه هاي تحقيقاتي دستگاههاي اجرايي بر اساس ماده 24 ضوابط اجرايي بودجه سال 1387 كل كشور و عملياتي كردن بند 26 قانون بودجه سال 87 طراحي و اجرا شده است.
بر اساس بند 26 قانون بودجه 1387 كشور و همچنين مصوبه هيئت وزيران استفاده از يك درصد بودجه شركتهاي دولتي و اعتبارات پيش بيني شده براي فعاليتهاي پژوهشي در ذيل اعتبارات دستگاههاي مربوط به استثناي وزارتخانه هاي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي منوط به تاييد طرح هاي پژوهشي توسط معاونت علمي و فناوري رئيس جمهوري بوده و وزارت اقتصاد و دارايي (خزانه داري كل) موظف است صرفا به طرحهاي پژوهشي مورد تاييد واعلام معاونت ياد شده اعتبار تخصيص دهد.
مراكز تحقيقاتي دستگاههاي اجرايي به منظور تاييد عناوين پروژه هاي تحقيقاتي (ماده 24 ضوابط اجرايي بودجه 87) و اختصاص حداقل يك درصد درآمد عملياتي شركتها و بانكهاي دولتي (بند 26 قانون بودجه سال 1387) پس از دريافت شناسه و كد كاربري، اطلاعات طرحها و پروژه هاي خود را از طريق اين سيستم به معاونت علمي ارسال مي كنند تا روند تعريف شده آن در كوتاهترين زمان ممكن عملياتي شود.
اين سامانه از طريق پايگاه اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به نشاني www.isti.ir و نشاني مستقيم http://research.isti.ir قابل دسترسي است./146/125
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن