تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
فرمانده ستاد مشترك آمريكا
در پاكستان

گروه جهان: در پي دستور به ارتش پاكستان براي آتش گشودن به نيروهاي ائتلاف در صورت ورود به خاك اين كشور، يك مقام بلند پايه ارتش آمريكا در جريان سفري غير منتظره وارد اسلام آباد شد. مايكل مولن، فرمانده ستاد مشترك ارتش آمريكا، روز سه شنبه 26 شهريور ماه براي آنچه گفت و گو درباره توقف درگيري ميان نيروهاي ائتلاف به رهبري آمريكا و نظاميان طرفدار طالبان در خاك پاكستان خوانده شده است، وارد اسلام آباد شد. پيش از انتشار خبر ورود اين مقام ارتش آمريكا به پاكستان، ارتش اين كشور اعلام كرده بود كه به يگان هاي خود دستور داده است كه در صورت عمليات ارتش آمريكا در خاك پاكستان، به سوي نيروهاي ائتلاف آتش بگشايند. پاكستان پيش از اين به عمليات ارتش آمريكا در خاك اين كشور در اوايل ماه ميلادي جاري اعتراض كرده بود.

نخست وزير جديد تايلند
انتخاب شد

ايسنا - قانونگذاران تايلندي سومچاي وونگ ساوات، شوهر خواهر تاكسين شيناواترا را در حالي به عنوان نخست وزير جديد انتخاب كردند كه تظاهركنندگان باز هم تهديد كردند وي را نيز از قدرت كنار خواهند زد. به گزارش خبرگزاري فرانسه، سومچاي وونگ ساوات شوهرخواهر تاكسين شيناواترا، نخست وزير پيشين تايلند، در راي گيري در پارلمان اين كشور محصور در بحران سياسي، بيش از 60 درصد آرا را كسب كرد. به محض اين كه بهوميبول آدوليادج پادشاه تايلند نيز حمايت خود را از وي اعلام كند كه چندين روز طول خواهد كشيد، وي بر سر كار خواهد آمد. اما سوماك كوسائيسوك رهبر حزب اپوزيسيون ائتلاف مردمي دموكراسي گفت: ما به انتخابات جديد اهميت نمي دهيم.

يوشچنكو:
اوكراين گرجستان نيست

ايلنا: «ويكتور يوشچنكو»، رئيس جمهوري اوكراين روز گذشته روسيه را متهم كرد كه با حمايت از جدايي طلبان منطقه «كريمه» اوكراين سعي در بي ثبات كردن اين كشور دارد. به گزارش آسوشيتدپرس، يوشچنكو اعلام كرد: «از آن جايي كه مسكو نگران از دست دادن وزنه خود در معادلات سياسي كشورهاي به جاي مانده از امپراطوري جماهير شوروي است، با حمايت از جدايي طلبان منطقه كريمه سعي دارد تا اوكراين را بي ثبات و روند پيوستن اين كشور را به پيمان آتلانتيك شمالي به تاخير بيندازد.» رئيس جمهوري اوكراين در مصاحبه با آسوشيتدپرس گفت: «بدون ترديد روسيه از بي ثباتي در اوكراين سود مي برد چرا كه از اين طريق مي تواند براي جداكردن منطقه كريمه از اوكراين اقدام كند; آرزويي كه سال ها روسيه به دنبال آن بود، اما اوكراين بزرگتر و قدرتمندتر از آن است كه سناريوي گرجستان بخواهد بار ديگر در اين كشور تكرار شود.»

اظهار تاسف آمريكا از كشتار غيرنظاميان افغانستان

بي بي سي: وزير دفاع آمريكا در سفر به افغانستان تاسف خود را نسبت به كشته شدن غيرنظاميان در جريان عمليات نيروهاي آمريكايي در اين كشور ابراز كرده است. رابرت گيتس پس از ديدار با حامد كرزاي در كابل گفت كه فرماندهان نظامي آمريكا در افغانستان بيشترين تلا ش را به خرج مي دهند تا غيرنظاميان در عمليات نظامي هدف قرار نگيرند اما او تاكيد كرد كه در اين راه كارهاي بيشتري بايد انجام يابد. اين چهارمين سفر رسمي رابرت گيتس به عنوان وزير دفاع آمريكا به افغانستان است اما اين بار سفر آقاي گيتس به افغانستان در حالي صورت مي گيرد كه خشونت ها در اين كشور به شكل بي سابقه اي افزايش يافته و تلفات غيرنظاميان افغان در عمليات هوايي كه عمدتا از سوي نيروهاي آمريكايي انجام مي شود، خشم بسياري از افغان ها را برانگيخته است.

حملا ت تروريستي
به سفارت آمريكا در يمن

ايسنا: بر اثر وقوع دو انفجار در نزديكي سفارت آمريكا در صنعا 16 تن كشته و تعدادي نيز زخمي شدند. به گزارش آسوشيتدپرس، صبح ديروز بر اثر انفجار يك خودروي بمب گذاري شده در نزديكي سفارت آمريكا در صنعا 16 تن كشته و تعدادي زخمي شدند كه چهار تن از كشته شدگان از عاملان اين انفجارها و 6 تن نيز از سربازان يمني هستند. به گفته يك مقام امنيتي دولت يمن صداي شليك آتش سنگين و چندين انفجار شنيده شد. پليس نيز سريعا اين منطقه را تحت كنترل خود در آورد. اين انفجارها هم چنين خسارت هايي را به ساختمان هاي اطراف وارد كرده است. هم چنين پس از اين انفجار نيز يك انفجار ديگر صورت گرفت كه دليل آن هنوز مشخص نيست. وزارت امور خارجه آمريكا نيز از اظهارنظر در اين باره خودداري كرد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن