تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
فتح الله زاده بركناري اش را تائيد كرد، دانشجو تكذيب!
علي فتح الله زاده مديرعامل و منصور پورحيدري عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تهران با نظر اعضاي هيئت مديره اين باشگاه در جلسه اي كه صبح ديروز (چهارشنبه) برگزار شد از سمت خود بركنار شدند. همچنين فتح الله زاده ديگر عضويتي در هيئت مديره باشگاه استقلال نيز ندارد.
پس از كسب نتايج ضعيف استقلال تهران در ليگ هشتم و به دنبال آن شايعاتي كه طي چند روز اخير شنيده مي شد سرانجام با نظر مسعود زريبافان رئيس مجمع اين باشگاه فتح الله زاده از سمت مديرعاملي استقلال بركنار شد.
مديرعامل باشگاه استقلال ديروز دليل اصلي بركناري خود از اين سمت را اختلاف نظر با مسعود زريبافان رئيس مجمع اين باشگاه اعلام كرد و گفت.: من با آقاي زريبافان اختلاف نظر داشتم و در نهايت همين اختلاف نظر باعث بركناري ام از سمت مديرعاملي باشگاه استقلال شد.
وي با بيان اينكه هنوز حكم بركناري اش به وي ابلاغ نشده است افزود: امروز (ديروز) باشگاه استقلال را تحويل مي دهم و رسماً از اين باشگاه جدا مي شوم.
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال كه آيا به عنوان عضوي از هيئت مديره در اين باشگاه ادامه فعاليت خواهد داد گفت: كلا از باشگاه استقلال مي روم و ديگر هيچ سمتي را در اين باشگاه نمي پذيرم.
فتح الله زاده در خصوص اينكه چرا از سمتش بركنار شد گفت: در اين خصوص ناگفته هاي بسياري وجود دارد كه در آينده اي نزديك بيان مي كنم. درحالي كه فتح الله زاده ديروز خبر بركناري اش از مديرعاملي باشگاه استقلال تهران تائيد كرد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: هيچ كس از هيئت مديره بركنار نشده و فقط دو نفر اضافه شده اند.
خسرو دانشجو درباره اينكه گفته مي شود فتح ا... زاده از مديريت باشگاه استقلال كنار گذاشته شد، اظهار داشت: اين خبر صحت ندارد. در جلسه امروز (ديروز) هيئت مديره دو نفر به جمع ما اضافه شدند و هيئت مديره پنج نفره ما هفت نفره شد.
وي با بيان اينكه اميررضا واعظ آشتياني و علي انصاري به هيئت مديره استقلال اضافه شدند، ادامه داد: آقاي فتح ا...زاده همچنان عضو هيئت مديره هستند. براي اداره بهتر باشگاه نياز به كمك داشتيم و اين مسئله را هم با آقاي زريبافان در ميان گذاشتيم. با نظر ايشان دو نفر به جمع ما اضافه شدند.
ايران با فلسطين و قطر همگروه شد
تيم ملي فوتبال كشورمان در مرحله مقدماتي پنجمين دوره مسابقات فوتبال غرب آسيا با تيم هاي فلسطين و قطر همگروه شد.
در نشست ديروز علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان با سعدي زريقات، دبيركل و اعضا فدراسيون فوتبال غرب آسيا قرارداد ميزباني پنجمين دوره مسابقات فوتبال اين منطقه به امضا رسيد و مقرر شد اين مسابقات طي روزها 7 تا 15 آگوست (17 تا 25 مرداد سال آينده) به ميزباني كشورمان و در ورزشگاه تختي تهران برگزار شود.
در ادامه اين جلسه مراسم قرعه كشي پنجمين دوره مسابقات فوتبال غرب آسيا برگزار شد و تيم هاي حاضر در اين رقابت ها به شرح زير در دو گروه سه تيمي تقسيم شدند:
¤ گروهA: ايران، فلسطين و قطر
¤ گروهB: اردن، سوريه و عمان
كفاشيان: «عنايت» نمي رود
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان با اشاره به جلسه روز سه شنبه اش با مسعود عنايت و شايعات بركناري رييس كميته داوران فدراسيون گفت: به هيچ وجه چنين اخباري صحت ندارد. اين شايعاتي است كه چند نفر مي سازند اما، در داخل فدراسيون چنين اخباري وجود ندارد. ما از عنايت و كميته داوران حمايت مي كنيم. آنها هم قرار شد آيين نامه را هرچه سريع تر نوشته و آن را اجرا كنند.
وي از قطعي شدن حضور داور خارجي براي دربي تهران خبر داد و گفت: قصدمان اين بود كه به طور قطع در دربي اين فصل از داوران ايراني استفاده كنيم اما، با جوي كه به وجود آمد صلاح ديديم كه اين بار هم از داوران خارجي براي بازي پيروزي و استقلال استفاده كنيم و بايد زمينه را فراهم كنيم كه در بازي بعدي از تيمي ايراني براي داوري در اين بازي استفاده كنيم.
قطبي: ليگ ايران، بهترين ليگ آسياست
سرمربي تيم فوتبال پيروزي تهران گفت: بازي با پيام خراسان، نشان داد كه ليگ برتر ايران يكي از بهترين ليگ هاي آسيا است.
افشين قطبي پس از پيروزي تيمش مقابل پيام خراسان در جمع خبرنگاران افزود: تيم پيام بازي خوبي انجام داد و بازيكنان اين تيم پرتلاش و پرانرژي نشان دادند و گل زيبايي كه زدند نشان داد كه در يكي از بهترين هاي ليگ هاي آسيا بازي مي كنيم.
وي تصريح كرد: در نيمه اول بازي را كنترل كرديم و در نيمه دوم انتظار حمله از سوي تيم پيام را داشتيم اما باز هم موفق شديم بازي را كنترل كنيم و بعد از گل دوم بازي حرفه اي را انجام داديم و حتي با موقعيت هاي زيادي كه داشتيم مي توانستيم، به گل سوم هم دست پيدا كنيم.
عزيزي: زورمان به پيروزي نرسيد
خداداد عزيزي بعد از شكست پيام در مقابل پيروزي گفت: مي ترسم بازيكنان پيام به باختن عادت كنند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي بعد از اين بازي در جمع خبرنگاران افزود: بازيكنانم همان طور كه در بازي هاي قبلي هم بازي هاي خوبي انجام مي دادند، در اين بازي هم خوب بازي كردند اما متأسفانه توپ هاي ما گل نمي شود.
وي با بيان اين مطلب كه هرچه زور مي زنيم موفق به گلزني نمي شويم، گفت: بازيكنان پيام تحت فشار عصبي هستند و از باختن مي ترسند و متأسفانه همان چيزي سرشان مي آيد كه از آن ترس دارند. اين كه خوب بازي مي كنيم و مي بازيم مصيبت بزرگي است و بايد يك فكري به حال آن كرد.
وي در خصوص تيم فوتبال پيروزي گفت: آن ها تيم بزرگي هستند و تجربه زيادي هم دارند ولي بچه هاي ما پرسپوليس را هم تحت فشار قرار دادند ولي زورمان به آن ها نرسيد.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن