تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود نزديكي به اول مهر 300 هزار خودرو گازوئيلي هنوز كارت سوخت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: با وجود نزديكي به اول مهر 300 هزار خودرو گازوئيلي هنوز كارت سوخت ندارند
توزيع بنزين سوپر 150 توماني از اول مهر
رئيس سنديكاي جايگاهداران سوخت كشور از ابلاغ مصوبه كاهش بنزين سوپر از 540 به 150 تومان به جايگاههاي عرضه سوخت و آمادگي براي عرضه گازوئيل با كارت هوشمند سوخت از مهرماه سال جاري خبر داد.
« بيژن حاج محمد رضا » با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 90 درصد جايگاههاي عرضه نفت گاز به دستگاه كارت خوان مجهز شده است اظهار داشت : ساير جايگاهها نيز مشكل چنداني براي عرضه سوخت با كارت هوشمند نخواهند داشت .
رئيس سنديكاي جايگاهداران سوخت با تاكيد بر اينكه اجباري شدن استفاده از كارت هوشمند گازوئيل در شرايط كنوني چرخه حمل و نقل كشور را با مشكل مواجه خواهد كرد توضيح داد : اجرايي شدن اين طرح در شرايط كنوني مديريت عرضه سوخت را از دست جايگاهداران خارج مي كند.
به گفته وي در حال حاضر حدود 550 هزار دستگاه خودرو گازوئيلي كارت سوخت خود را دريافت كرده اند و اين در حالي است كه حدود 300 هزار دستگاه به دليل مشكلاتي همچون ايرادات اسنادي هنوز بلاتكليفند .
حاج محمد رضا با بيان اينكه مصوبه كاهش قيمت بنزين سوپر به 150 تومان به ازاي هر ليتر به جايگاهها ابلاغ شده است تصريح كرد : اين مصوبه از اول مهر اجرايي خواهد شد.
وي اضافه كرد : بر اساس اين مصوبه خودروهايي كه از كارت هوشمند سوخت استفاده مي كنند بنزين سوپر را با قيمت 150 تومان خريداري مي كنند و خودروهاي با حجم موتور 1300 سي سي به بالا همان نرخ 540 تومان را براي هر ليتر بنزين سوپر پرداخت خواهند كرد.
رئيس سنديكاي جايگاهداران سوخت با تاكيد بر اينكه در حال حاضر بخش خصوصي تمايلي به ساخت جايگاه ندارد تصريح كرد : به دليل مسايلي مانند گراني زمين و كارمزدهاي پايين سرمايه گذاري در ساخت جايگاه سودآور نيست . به گزارش مهر حاج محمدرضا خاطرنشان كرد : با وجودي كه از مدتها پيش اعلام شده بود به متقاضيان سرمايه گذاري در ساخت جايگاه وام بدون بهره و تسهيلات ويژه تعلق مي گيرد تاكنون كسي به صورت جدي براي اين ساخت جايگاه مراجعه نكرده است .
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن