تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816449673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه نرم‌افزارهاي «ضيافت نور»، «شميم گل نرگس» و «درّ نجف» در نمايشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: ارائه نرم‌افزارهاي «ضيافت نور»، «شميم گل نرگس» و «درّ نجف» در نمايشگاه قرآن
گروه وبلاگ و IT: موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر(عج) با نرم‌افزارهاي «ضيافت نور»، «شميم گل نرگس» و «درّ نجف» در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن حضور يافته است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، اين موسسه در سال 1370 هجري شمسي زير نظر آيت‌اللّه خزعلى با مسئوليت حجة‌الاسلام والمسلمين سيد محمد حسينى قزوينى در راستاى تحقيقات معارف اسلامى بويژه بخش فقه، رجال وحديث تأسيس شد.

نرم‌افزار «ضيافت نور» كه از توليدات اين موسسه است داراي بخش‌هايي چون متن كامل قرآن كريم با تفكيك سوره‌ها همراه با ترتيل سي جزء قرآن كريم، متن تفسير نمونه آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي، بيش از 1400 حديث قرآني با ترجمه فارسي، حدود 250 مقاله در رابطه با اسرار نهفته قرآني و بيش از 1500 سوال و جواب و استفتاء راجع ماه مبارك رمضان است.

كتابخانه ديجيتالي با بيش از 1000 موضوع و بانك جامع مقالات مربوط به ماه رمضان، بيش از 40 حديث (با ترجمه و ذكر منبع حديث)، دعاهاي روزانه(متن و ترجمه و صوت) و متن تمامي اعمال و آداب ماه رمضان، معرفي بيش از يكصد و پنجاه كتاب با ريز موضوع مرتبط با ماه رمضان، ليست كاملي از اشعار و قطعات ادبي در رابطه با روزه و خودسازي در ماه رمضان و بيان مسائل و احكام شرعي مرتبط با روزه و اعمال و آداب ماه رمضان از ديگر امكاناتي است كه در اين نرم‌افزار ارائه شده‌است.

همچنين بخش «فضيلت شب قدر» شامل مقالاتي در اهميت و منزلت اين شب و بخش «نوا و نما» شامل پخش اذان با اصوات مختلف، مديحه‌سرايي در شب تولد امام حسن(ع)، نواي عشق، مناجات در شب‌هاي رمضان، مرثيه سرايي در شهادت حضرت علي(ع) و حضرت خديجه(س)، شرح دعاي روزانه ماه رمضان و سخنراني‌هاي دانشمندان و گويندگان مذهبي است.

گالري متنوعي از تصاوير نيز در موضوع تولد امام حسن(ع)، شهادت حضرت علي(ع)، عيد فطر، شب قدر و غيره در اين نرم‌افزار موجود است.

«شميم گل نرگس» نيز كه از توليدات اين موسسه است جامع‌ترين نرم‌افزار مربوط به امام زمان(ع) و شامل فهرست كاملي از آيات مربتط با حضرت مهدي(عج) با تفسير و احاديث مربوطه، 2000 پرسش و پاسخ درباره مهدويت و جلد كتاب و بيش از 350 مقاله در كتابخانه ديجيتال است.

100داستان راجع به تشرفات و ملاقات‌هاي با آن حضرت، بيش از 30 داستان انيميشن و صوتي، مجموعه كاملي از توقيعات آن حضرت به افراد مختلف، 1100 حديث با ترجمه و ذكر ماخذ، معرفي بيش از 2500 عنوان كتاب پيرامون آن حضرت، 450 قطعه شعر، غزل، قصيده، دوبيتي و متن ادبي و گالري متنوعي از تصاوير از ديگر امكانات موجود در اين نرم‌افزار به شمار مي‌آيد.

همچنين اين نرم‌افزار داراي گلچيني از حكايات و احاديثي راجع به زندگي بعد از ظهور(رجعت انبيا و حكومت امامان)، ليست كاملي از سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مربتط با امام زمان (عج)، معرفي اماكن و مساجد مرتبط با حضرت و صدها فايل صوتي شامل مولودي، نواونما، ادعيه، تواشيح، مناجات و سخنراني است.

«درّ نجف» نيز از ديگر محصولات توليدي موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر(عج) است كه كامل‌ترين نرم افزار در مورد اميرالمومنين علي(ع) و شامل مجموعه آيات قرآن در رابطه با حضرت علي به همراه ترجمه و صوت، 1200 پرسش و پاسخ پيرامون زندگاني و شخصيت حضرت علي(ع) و 700 عنوان كتاب و بيش از 110 هزار ريز موضوع و 600 عنوان مقاله پيرامون نهج البلاغه در كتابخانه ديجيتالي آن است.

از ديگر امكانات اين نرم‌افزار مباحثي درباره غدير و شخصيت حضرت علي(ع)، بيش از 500 عنوان داستان به صورت متني و 50 داستان صوتي و تصويري پيرامون زندگي سياسي اجتماعي و قضاوت‌هاي حضرت علي(ع)، 1110 عنوان حديث با ترجمه فارسي و ماخذ به صورت موضوع‌بندي شده، معرفي كاملي از 700 نفر از اصحاب حضرت علي(ع) و گلچين كاملي از مطالب نهج‌البلاغه به صورت متني و صوتي و تصويري است.

همچنين پرسمان، سخنراني، احاديث، كتابخانه و ادعيه تحت عنوان غدير تجلي حق، معرفي 1500 عنوان كتاب در بخش كتاب‌شناسي، 110 قطعه شعر و 50 عنوان فايل صوتي و ديوان شعر منسوب حضرت علي(ع) و 700 عنوان موضوع از ولادت تا شهادت پيرموان زندگي‌نامه حضرت علي(ع) از ديگر بخش‌هاي موجود دراين نرم‌افزار است.

گالري تصاوير اين نرم‌افزار شامل 500 تصوير در رابطه با ولادت، غدير، شهادت، با قابليت ذخيره، چاپ و همچنين انتخاب تصوير به عنوان پيش‌زمينه ويندوز و صدها فايل صوتي و تصويري در بخش «نوا و نما» شامل ادعيه، مولودي، فيلم، سرود، مديحه، سخنراني و گلچيني از فيلم حضرت علي(ع) است.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن