تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير صندوق بيمه كشاورزي خوزستان: 75 درصد خسارت خشكسالي به كشاورزان خوزستان پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير صندوق بيمه كشاورزي خوزستان: 75 درصد خسارت خشكسالي به كشاورزان خوزستان پرداخت شد
خبرگزاري فارس: مدير صندوق بيمه محصولات كشاورزي استان خوزستان از پرداخت 75 درصد خسارت خشكسالي به كشاورزان خسارت ديده اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، محمد روشن‌سالار پيش از ظهر امروز در جلسه ستاد بيمه محصولات كشاورزي استان خوزستان اظهار داشت: صندوق بيمه محصولات كشاورزي خوزستان نسبت به پرداخت خسارت به كشاورزاني كه در سال زراعي 87ـ86 محصولات خود را بيمه كرده‌اند، اقدام كرده است.
وي با بيان اينكه پرداخت خسارت به كشاورزاني كه 40 تا 100 درصد خسارت ديده‌اند، صورت مي‌گيرد، افزود: تاكنون از 300 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته، 75 درصد آن پرداخت شده و مابقي در حال بررسي و پرداخت است.
روشن‌سالار ادامه داد: دستورالعمل پرداخت خسارت از ‪ ۱۷‬ارديبهشت ماه امسال صادر شده و پرداخت همچنان ادامه دارد.
وي گفت: متأسفانه خسارت وارده به محصولات كشاورزي در سال زراعي جاري به دليل بروز پديده خشكسالي با افزايش روبرو بوده است.
همچنين در اين نشست رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان خوزستان اظهار داشت: در تعرفه‌هاي حق بيمه محصولات كشاورزي در سال زراعي جاري تغييراتي ايجاد شده است.
سيد مجيد موسوي افزود: به منظور كمك به كشاورزان در زمينه خسارت ناشي از خشكسالي تمهيداتي مبني بر كاهش 10 تا 20 درصدي سهم كشاورزان در پرداخت حق بيمه و افزايش 20 درصدي سهم دولت لحاظ شده است.
وي تصريح كرد: برنامه‌ريزي براي بيمه كردن محصولات پاييزه در سال زراعي 88ـ87 به ميزان بيش از يك ميليون و 32 هزار هكتار در 23 شهرستان انجام شده است.
موسوي از كشاورزان، باغداران، دامپروران و صيادان درخواست كرد تا با توجه به عدم محدوديت سطوح بيمه‌اي و به منظور كاهش هزينه‌ها، نسبت به بيمه كردن محصولات خود استقبال بيشتري نشان دهند.
انتهاي پيام/ ف
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن