تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804540181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توجه ****** اغذیه مضر و خطرناک را بشناسيم ****** توجه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: اقلام و اغذیه مضر و خطرناک
چند تا مطلب جالب دیدم که بد ندیدم دوستان عزیز هم بدانند البته من قبلا در مورداقلام و اغذیه مضر و خطرناک و اغذیه مفید اشاره کردم بازم هم بد نیست اشاره ای بشه در ضمن خودم نتیجه ای که گرفتم با و جود شهری شدن اکثریت باتفاق چاره ای جز مصرف کارخانه ای نیست و اکثرا مصنوعی و سرطان زا هستند. مصرف مخصوصا حبوبات و اجیل می تونه مقداری ویتامینهای مورد نیاز بدن رو تامین کنه .
مضرات چای که قبلا اشاره کردم . خودتون توجه کنید: نمونه همین [/font]استکان چای چه رنگ سیاهی میگیره، ببینید بدن انسان چیکار میکنه. یک عالمه شکر تو شکممون میریزم. وقتی مسواک میزنیم از لای دندونامون یک عالمه شیرینی بیرون میاد که ناشی از مصرف قنده و باعث خرابی دندانها همین قند و فلوراید داخل خمیر دندان هست وقتی مسواک نزنیم با خمیر دندان دندانها فقط زرده . وقتی عادت به مسواک زدن باشه یکبار نزنین دندانه جرم به خودشون میگیرند . نمی دونم تو این خمیر دندونها چی میریزن، روش مفید، استفاده از انواع چایهای سنتی است .
متاسفانه اکثر آشهای سنتی و خوشمزه جای خودشونو فقط به برنج دادند که میبینم باعث بزرگ شدن شکم و ریزش مو و ناراحتیهای عصبی و گوارشی میشود : از اینرو اصلاح تغذیه مهمترین چیز در زندگی انسان است.
مطالب فوق عبارتند از :
هو الشافی
آیا میدانید ؟
فلینظر الانسان الی طعامه (عبس 24) انسان باید به غذای خویش بنگرد.
1) آیا میدانید قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است. (زیر دندان خود حس کرده اید).
2) آیا میدانید ماده اولیه کالباس از سویاست که سودازا و مضر است و موجب کم حافظگی می شود. بنابر شواهد عینی زایدات گوشت وگوشت های غیر قابل استفاده برای ساخت سوسیس و کالباس استفاده می شود .
3) آیا میدانید پیامبر اسلام (ص) فرموده اند گوشت گاو مرض است. روغن آن دارو و شیر آن شفا است .
4) آیا میدانید گوشت گاو به گفته بو علی سینا عامل 16 بیماری مهلک میباشد که اولین آن سرطان و دومین آن مالیخولیا (اسکیزوفرنی) و سومی آن بواسیر می باشد. جنون گاوی ویروس و میکروب نیست بلکه پروتئین گاو است .
5) آیا میدانید در شیر پاستوریزه فقط 2درصد چربی حذف شده و به جای هزینه پاستوریزاسیون ماده نگهدارنده بنزوات سدیم زده میشود که خطر ناک و سرطان زاست.
6) آیا میدانید در شیر استرلیزه که امکان نگهداری 6 ماه خارج از یخچال را دارد غلظت بنزوات سدیم بیشتر است .
7) آیا در ماکارونی 20 درصد گنوتن صنعتی استفاده می شود که سرطان زاست، و در بسیاری از کارخانه ها، از نان خشک کپک زده به جای آرد در ماکارونی، استفاده می شود و ماکارونی یبوست زاست .

8) آیا میدانید سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانس های علمی به عنوان سم کبد معرفی میشود .

9) آیا میدانید در نان باگت برای متخلخل شدن از پودر های بکینگ یا جوش شیرین زیاد استفاده می شود که در گمرک ها با علامت مرگ وارد میشود .
10) آیا میدانید نان های مصرفی بدلیل فاقد سبوس بودن از مهمترین قسمت ریز مغذی که گروه ویتامین های (ب) می باشد محرومند ونان باگت بدترین نانهاست .

نکته۱ :
از نظر طب سنتی مصرف میوه غیر فصل، مضر است. یعنی خیار و گوجه فرنگی گلخانه ای که در زمستان به عمل می آید مضر هستند. به طور کلی میوه های گلخانه ای به دلیل مصرف بیش از حد کودهای شیمیایی، مضر هستند .
نکته ۲ :
از نظر طب سنتی هر محصول غذایی در جغرافیایی که تولید و عمل اوری می شود، مفید و قابل استفاده است. بطور مثال، برنج و ماهی که در شمال بهتر عمل می آید برای مصرف اهالی مناطق شمالی، مناسبتر و برای سایر مناطق مناسب نیست. و همینطور خرما برای مردم جنوب و ...
1. چیپس
اسید های چرب ترانس در چیپس موجود است که پس از حرارت دیدن مکرر تبدیل به (free fat acid ) f.f.t شده که سرطان زاست. چیپس به شیوه ای که در ایران تولید میشود صد در صد سرطان زاست، زیرا روغن آن مکرر سرخ میشود.
2. موز
موز طبیعی مفید است. اما موزهای بازار، توسط کاربیت که گاز استیلن دارد و سرطان زاست عمل آوری میشوند. موز یبوست زاست.
3. اقلام حاوی مواد نگهدارنده
به طور کلی تن ماهی - کنسرو ها - کمپوتها - سرکه - آبلیمو و آبغوره ی کارخانه ای، رب کارخانه ای، بستنی، شکلاتها، کاکا ئو ها، بیسکویتها و اکثر اقلام غذایی کارخانه ای و بسته بندی شده به دلیل افزودن مواد نگهدارنده و مضر قابلیت سرطان زایی را با خود به همراه دارد و باید حتی المقدور از مصرف آنها اجتناب شود.


4. قند و شکر
شکر سفید برای کبد مضر است ومواد رنگبر قند وشکر مضر شناخته شده است. قند و شکر، تفا له ی باقیمانده از چغندر و نیشکر است که تمام مواد مفید و ارزشمند آن را از آن گرفته اند وبه دامها می دهند و تفاله ی آن را به انسان می دهند. شکر سبب به هم خوردن متابولیسم کبد می شود.
5. گوشت مرغ
مرغها بنا به گزارشات مکرر، با هورمون رشد یا دانه های غنی شده، به سرعت رشد کاذب پیدا کرده و پروسه ی طبیعی رشد خود را طی نمی کنند. بدین ترتیب کیفیت گوشت آنها بسیار کاهش میابد . روش ذبح مرغها سبب ترشح هورمون استرس در بافتهای آنها شده که برای بدن انسان مصرف کننده ی گوشت مرغ مضر است (تحقیق در کشور فرانسه). مرغهای ماشینی از نور آفتاب محروم هستند که باز سبب نزول کیفیت گوشت آنها میشود. گوشت مرغ (البته مرغ طبیعی ) از لحاظ طب سنتی بلغم زاست و جایگاه چندانی در تغذیه ی طب سنتی ایرانیان ندارد. به مرغ ها، آنتی بیوتیک های متنوع و متعددی خورانده می شود که سبب ایجاد مقاومت میکروبی در بدن انسان مصرف کننده ی گوشت مرغ خواهد شد و بدین ترتیب در صدر بروز و شیوع عفونت هایی میکروبی در بدن فرد بالا رفته و میکروبهای خطر ناک و مقاوم به آنتی بیوتیک در بدن انسان لانه گزینی خواهد کرد.


6. ماکارونی
حاوی گلوتن صنعتی است که در ماکارونیهای ایران گلوتن از حد مجاز بین المللی بیشتر گزارش شده است. گلوتن صنعتی سرطان زا شناخته شده است. ماکارونی یبوست زاست.
7. برنج
برنج سفید که پر مصرف ترین اقلام سفره ی ایرانی شده است، بسیار مضر است، برنج سودازاست و خون را به شدت غلیظ میکند. برنج یبوست زاست که گفتیم یبوست ما در همه ی بیماریهاست. برنج سده ایجاد می کند و سده یعنی انسداد عروقی. سنگ صفرا. سنگ کلیه. برنج باید کم مصرف شود و با مصلح خود که زیره است باید مصرف شود. برنج چلویی (آبکش شده ) کم ضرر تر از کته بوده وبرنج ایرانی هم کم ضرر تر از برنج خارجی.
8. چای سیاه
فوایدی دارد اما کفه ی مضرات آن سنگینتر است. چای سیاه سبب آریتمی قلبی. کم خونی. اختلالات گوارشی . چروکیدگی پوست صورت. ریزش مو خواهد شد. چای جاذب سموم محیط بوده و حتی در منابع طب سنتی به عنوان پست ترین دم کرده ی گیاهی معرفی شده است. یکصد نوع چای سنتی ایرانی داریم که بعدا به برخی از آنها اشاره می کنیم . چای سودازا و بلغم زاست
9[font=B Homa]. سوسیس و کالباس
رنگ قرمز این اقلام از تاج خروس است.(بنا به شواهد عینی) مواد افزودنی بنزوات سدیم ونیترات به حد وفور به این اقلام افزوده میشود که بسیار مضر هستند.30%-60% ترکیب سوسیس و کالباس متشکل است که خود سبب آکنه صورت میشود. گوشت گاو پایه ی آن ( اگر گوشتی در کار باشد) گوشت گاو است که مضرات آن پیشتر گفته شد. حتی باز بنا به شواهد عینی . از زایدات گوشت و گوشتهای غیر قابل استفاده برای ساختن سوسیس و کالباس استفاده میشود.

10. پیتزا و همبرگر
پنیر پخته در طب سنتی بلغم زا و مضر شناخته شده است. روغنهای سرخ کردنی در پیتزا مضر است وسوسیس کالباس و گوشت گاو استفاده شده سودازاست. خمیر پیتزا برای معده سنگین و مضر است. همبر گر نیز از گوشت گاو تشکیل یافته که مضر است و سرخ کردن آن با روغنی که بارها سرخ شده است ضریب سرطان زایی آن را بالا می برد.

11. پفک
در یک تحقیق علمی در کشور انگلستان مشخص شده است که درصد عقیمی ونا باروری در کودکانی که پفک به وفور مصرف می کنند بالاتر از سایر کودکان است.پفک حاوی تارترازین (به عنوان ماده ی قرمز و نارنجی رنگ) است که سبب اختلالات رفتاری و اضطراب و پرخاشگری و تند خویی و حالت های عصبی در اطفال میشود. بنا به شواهد عینی پنیر پفک اغلب پنیر تلخ (پنیر فاسد و گندیده که تاریخ مصرف آن گذشته است) زیرا ارزانتر از پنیر سالم است. پفک چسبندگی فوق العاده ای به دندانها دارد. به طوری که با هفت مرتبه مسواک زدن صحیح و اصولی، باز هم ذرات پفک لا به لای دندانها مشاهده میشود. پفک اشتهای طبیعی کودک را از بین می برد. با توجه به آمار بالای مصرف پفک (روزانه به طور متوسط 2عدد) باید برای سلامتی نسل آینده شدیدا نگران بود.
12. نوشابه ها
نوشابه ها حاوی بنزوات سدیم (ماده ی نگهدارنده) است که بسیار سمی و سرطان زاست. طبق برخی تحقیقات غیر رسمی در صد این مواد نگهدارنده در نوشابه های ایران از حد مجاز استاندارد جهانی آن بالاتر است.بنزوات سدیم به شدت موجب آسیب سلولهای کبدی می شود. سرانه ی مصرف نوشابه در ایران بسیار بالاست به طوری که دومین کشور جهان هستیم. کافئین و مواد رنگی نوشابه برای قلب مضر است و سبب بیقراری ونامنظمی ضربان قلب می شود . گاز co2 موجود در نوشابه سبب پوکی استخوان میشود. فسفر و اسید فسفریک نوشابه ها با کلسیم استخوانها رقابت کرده کلسیم را از سطح استخوانی برداشت کرده و خود جای آن می نشیند. بدین ترتیب از طرفی سبب نرمی وپوکی استخوان میشود و از طرفی رسوبات کلسیم وارد شده در خون ایجاد سنگ کلیه میکنند. یک عدد نوشابه به اندازه ی شش بشقاب برنج چاق کننده است. مواد قندی نوشابه برای دندانها مضر است.
13. سس مایونز
حاوی مواد نگهدارنده (سربات پتاسیم وبنزوات سدیم) است که سرطان زا هستند. به تجربه ثابت شده است که در اقلام غذایی هیچ چیز به اندازه ی سس مایونز موجب صدمه به پوست صورت وجوش صورت نمی شود.

14. گوشت گاو و گوساله
بوعلی سینا شانزده بیماری مهلک رابه مصرف گوشت گاوو گوساله مرتبط می داند که اولین آن سرطان و دوم مالیخولیا (معادل) اسکیزوفرنی امروز) و سوم بواسیر (هموروئید). گوشت گاو به شدت سودازاست و خون را غلیظ و برای کبد بار سنگین دارد. سبب تیرگی پوست و حالتهای عصبی و افسردگی و وسواس میشود. رسول خدا(ص) فرموده است ((گوشت گاو مرض است وشیر گاو شفاست و روغن گاو (روغن حیوانی) دواست)).
15. روغن نباتی
روغنهای هیدروزنه جامد سبب افزایش کلسترول وتری گلیسیرید شده و در عروق بدن وقلب رسوب کرده و پلاک اتروم تشکیل میدهد. مواد رنگبر و مواد نگهدارنده ی افزوده شده به آن ترکیبات بسیار مضر و خطر ناکی هستند. گزارشات مکرر (غیر مستند)وجود دارد که الودگی مخازن نگهداری روغن به حیواناتی مثل موش و از طرفی به کارگیری ترکیبات پایه ی نفتی در روغنهای نباتی حکایت دارد که در صورت واقعیت داشتن، مایه ی تاسف بسیار است. طبع روغن نباتی بسیار سرد است.
16. روغنهای مایع
تفاوت چندانی با روغن نباتی ندارد و علیرغم تبلیغات بسیار کارخانه های سازنده آن و برخی از پزشکان در عمل مشاهده شده است که مصرف روغن مایع نیز سبب افزایش کلسترول و تری گلیسیرید می شود.
17. کره ی گیاهی و مار گارین
طبق تحققیقات ده ساله ی امریکا روی سیزده هزار بیمار ثابت شده است که ما رگارین در رسوب کلسترول در عروق و تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماریهای ایسکمیک قلب نقش موثری دارد و از عوامل سکته ی قلبی است. چگونه است که در صدا و سیما و جراید، مکرر روی فواید کره های گیاهی مارگارین سخن می گویند و با عبارات فریبنده ای نظیر کره ی گیاهی دوست قلب شماست ماده ی مضر را مفید جلوه می دهند.
منبع: وبلاگ طب سنتي ايراني






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 622]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن