تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابراهيمي در گفتگو با مهر:36 درصد مردم در نماز جماعت صبح شركت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ابراهيمي در گفتگو با مهر:36 درصد مردم در نماز جماعت صبح شركت مي‌كنند
رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد فرهنگسازي را عاملي براي تشويق عمومي به منظور اقامه نماز صبح به جماعت اعلام كرد و گفت: طي سالهاي گذشته تنها حضور مردم در نماز جماعت صبح 5 درصد بود و اينك به 36 درصد رسيده كه با حمايت از مساجد اين حضور افزايش مي‌يابد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد در گفتگو با خبرنگار مهر با تأكيد بر اينكه نماز اول وقت ثواب و اجر بسيار زيادي دارد، اظهار داشت: حضور مردم در نماز صبح نسبت به نماز ظهر و مغرب كمتر است. اما در نمازهاي ظهر و عصر و مغرب و عشا جمعيت بسياري از مردم در مساجد حضور دارند.به طوري كه گاهي، برخي مساجد گنجايش جمعيت عظيم مردم را ندارند.

حجت الاسلام ابراهيمي با بيان اينكه هنوز فرهنگ نماز جماعت صبح در مساجد به درستي جا نيفتاده است، افزود: بايد تلاش كرد و با فرهنگسازي مردم را به حضور در مساجد جهت اقامه نماز صبح تشويق و ترغيب كرد.

رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد با تأكيد بر اينكه در اين راستا، به تشويق ائمه جماعات و خدام پرداخته ايم و از آنها تقدير به عمل آورده ايم، يادآور شد: تدابيري كه در اين زمينه انجام شده، مؤثر بوده و منجر به افزايش جمعيت مردم در نماز صبح شده است.

وي با اشاره به اينكه در گذشته تنها حضور مردم در نماز جماعت صبح 5 درصد بود و اينك به 36 درصد رسيده است، گفت: با توجه به اينكه مساجد امكانات محدودي دارند بايد به آنها كمك و از آنها پشتيباني كرد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي به مشكلات ائمه جماعات اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به دور بودن خانه هاي آنها از مساجد امكان حضور به هنگام اذان صبح در مساجد برايشان فراهم نيست كه بايد تسهيلاتي را براي آنان فراهم كرد تا بتوانند در نماز صبح مساجد حضور داشته باشند .
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن