تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798100893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهر تهران/ گلزار شهداي بهشت زهرا(س) پنجشنبه اين هفته گلباران مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از شهر تهران/ گلزار شهداي بهشت زهرا(س) پنجشنبه اين هفته گلباران مي‌شود
اجتماعي. شهرداري. گلزار شهدا
مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: آيين غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا پنج شنبه آينده ‪ ۴‬مهر ماه، در بهشت زهرا(س) انجام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمود رضاييان با اشاره به گلباران كردن مزار شهدا در اين روز اظهار داشت : ‪ ۸۰‬هزار شاخه گل و ‪ ۱۰‬هزار شيشه گلاب نيز به زائران مزار شهدا در اين روز اهدا خواهد شد.

وي همچنين گفت: سازمان بهشت زهرا پنج شنبه آينده و در روز غبار روبي مزار شهدا مانند ديگر پنج شنبه‌هاي ماه مبارك از زائران در زمان افطار پذيرايي خواهد كرد.

مديرعامل سازمان بهشت زهرا خاطرنشان كرد: برپايي نمايشگاه عكس از دلاوري هاي رزمندگان دفاع مقدس و برپايي مراسم شب خاطره از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان در هفته دفاع مقدس است

** مشاور شهردار تهران در امور محيط زيست گفت: براي نخستين بار شهرداري تهران به شبكه‌هاي كشورهاي برگزاركننده روز جهان اسكان بشر پيوست.

محمد هادي حيدرزاده در جلسه ستاد محيط زيست شهر تهران افزود: با توجه هماهنگي‌هاي به عمل آمده با دبيرخانه برنامه اسكان بشر سازمان ملل متحد براي نخستين بار شهرداري تهران به شبكه كشورهاي برگزاركننده روز جهاني اسكان بشر پيوسته است.

وي افزود: در سايت سازمان ملل نيز اعلام شده است كه شهرداري تهران به عنوان نماينده ايران براي اولين بار مراسم روز فوق را همزمان با كشورهاي سراسر دنيا برگزار مي‌كند.

وي با بيان اينكه شعار روز جهاني اسكان بشر در سال جاري شهرهاي موزون نام گذاري شده است گفت: ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران برنامه هاي از جمله نشست تخصصي تالار گفتگوي محيط زيست شهري با موضوع اسكان بشر، در روز ‪ ۱۵‬مهرماه سال جاري با حضور اساتيد دانشگاه، سازمان‌هاي غيردولتي و سفراي كشورهاي خارجي در ايران و نمايندگان دفاتر سازمان ملل برگزار خواهد كرد.

** نخستين جشنواره و نمايشگاه بزرگ عكس زنان و زندگي شهري با هدف ثبت جلوه ها و حضور زنان در شهر، ‪ ۲۳‬آذر ماه برگزار مي‌شود.

نخستين جشنواره و نمايشگاه بزرگ عكس زنان و زندگي شهري با هدف به تصوير كشيدن فعاليتهاي اجتماعي، فرهنگي ، هنري و اقتصادي ‪ ۲۳‬آذرماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

به همين منظور اين اداره كل از تمام علاقه مندان به هنر عكاسي و هنرمندان حرفه‌اي (مرد و زن) دعوت به همكاري مي‌كند.

علاقه مندان مي‌توانند حداكثر ‪ ۱۰‬اثر بصورت چاپ (آنالوگ يا ديجيتال) روي كاغذ عكاسي، بدون قاب در ابعاد ‪ ۳۰;۲۱۵# ۴۰‬را به دبير خانه جشنواره ارسال نمايند.

هر عكسي كه شاخص‌هاي حضور در نمايشگاه را داشته باشد از طرف دبيرخانه جشنواره
‪ ۵۰۰/۰۰۰‬ريال به صاحب عكس تعلق خواهد گرفت.

** شهردار منطقه يك تهران از ايجاد بستر مشاركت خيرين براي ساخت سراي محله در شمال تهران خبر داد .

محمد احمدي بافنده در جريان بازديد از پروژه‌هاي عمراني - فرهنگي اين منطقه تصريح كرد: به منظور تسريع در افزايش سرانه فضاهاي اجتماعي و فرهنگي، بستر مشاركت نهادهاي مدني و خيرين براي ساخت سراي محله فراهم شده است و خيرين مي‌توانند در اين حركت اجتماعي شركت كنند.

وي تصريح كرد: به رغم تلاش‌هايي كه طي چند سال گذشته در مديريت شهري صورت گرفته است، سرانه فضاهاي فرهنگي و اجتماعي در شمال تهران بسيار ناچيز است و وجود محدوديت‌هاي مالي و در عين حال ضرورت وجود فضاهاي اجتماعي و فرهنگي موجب شده است تا از خيرين و علاقه مندان به ايجاد و توسعه فضاهاي اجتماعي و فرهنگي دعوت بعمل آيد تا در اين حركت پايدار و اثرگذار مشاركت كنند.

شهردار منطقه يك تهران خاطرنشان كرد كه تسهيلات ويژه‌اي در اختيار خيرين علاقه مند به ساخت سراي محله در محلات ‪ ۲۶‬گانه منطقه يك قرار داده مي‌شود.

** شهردار منطقه ‪ ۱۴‬تهران گفت: در سال جاري‪ ۵۳‬درصد از اقدامات عمراني منطقه به پروژه‌هاي ورزشي فرهنگي اختصاص يافته است.

سيد ابوالفضل حسيني افزود: مطالبات شهروندان در بخش ورزشي و فرهنگي سبب شده تا اين منطقه بيشترين حجم اقدامات عمراني را به ساخت و ساز در اين حوزه اختصاص دهد كه برخي از آنها تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

وي ادامه داد: در حال حاضر طراحي مجموعه نارنج با زيربنايي در حدود ‪۴‬ هزار متر مربع به پايان رسيده كه پس از عمليات احداث تا سال آينده به بهره برداري مي‌رسد.همچنين مجموعه ورزشي ايثارگران نيز از پروژه‌هاي عمراني در دست اقدام در اين منطقه است.

حسيني تصريح كرد: كار احداث دو زورخانه (دولاب و امير سليماني) و نيز خانه كشتي آيت الله سعيدي تا پايان سال جاري به اتمام رسيده و در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

اين خانه كشتي مطابق با استانداردهاي جهاني طراحي شده است و جهت برگزاري رقابت‌هاي بزرگ و بين‌المللي نيز مطلوب و قابل استفاده است.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن