تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806374507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از نشست خبري سوئيت سمفوني«اين فصل را با من بخوان» «عزت الله انتظامي» روايتگر « اين فصل را با من بخوان»


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از نشست خبري سوئيت سمفوني«اين فصل را با من بخوان» «عزت الله انتظامي» روايتگر « اين فصل را با من بخوان»


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:«عزت‌الله انتظامي»با روايت بخش پاياني سوئيت سمفوني «اين فصل را با من بخوان» فرزندش مجيد انتظامي را براي اجراي سمفوني ايثار با عبارت " مجيد بابا، بزن" همراهي مي كند.

همراه با گزارش تصويري
به گزارش خبرنگار موسيقي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، نشست خبري سوئيت سمفوني « اين فصل را با من بخوان» با حضور مجيد انتظامي، اصغر اميرنيا مدير عامل بنياد رودكي، بابك رضايي رييس انجمن موسيقي ايران و حسين پارسايي مدير كل مركز هنرهاي نمايشي در تالار وحدت برگزار شد.
بابك رضايي در اين نشست گفت: سوئيت سمفوني « اين فصل را با من بخوان» همزمان با هفته مقدس از چهارم تا دوازدهم مهرماه ساعت 20 در تالار وحدت اجرا خواهد شد.
وي افزود: به دليل استقبالي كه سال گذشته از اين سوئيت سمفوني شد و در خواست هاي مكرري براي اجراي مجدد اعلام شد امسال نيز به مناسبت هفته دفاع مقدس با تغييراتي در اجرا براي دومين بار برگزار خواهد شد.
مجيد انتظامي آهنگساز سوئيت سمفوني «اين فصل را با من بخوان» با اشاره به استقبال مردم از اين سوئيت سمفوني گفت: امسال در ميان پرده‌ها، زير بناي موسيقي را تغيير داديم ،زيرا سال گذشته در برخي قطعات از خودمان راضي نبوديم بر اين اساس سعي كردم آن قسمت‌هايي كه از لحاظ صدادهي من را راضي نمي‌كرده تغيير دهم.
وي افزود: در گذشته بيش تر برنامه ها افتخاري بود اما اين اجرا كه دومين بار در تالار وحدت برگزار مي شود در سال گذشته خود هر 9 شب سالن پر از جمعيت بود.
انتظامي با اشاره به ديگر تغييرات اين اجرا ادامه داد:در اجراي پارسال ميان پرده‌ها را با پيانو اجرا مي‌كرديم اما امسال قصد داريم از آقاي خورشيدفر كه به طور تخصصي سوت مي زند، بهره ببريم و قطعاتي چون «بوي پيراهن يوسف» و «از كرخه تا راين» را با سوت شروع كنم البته ايشان هنوز براي حضور در اين سوئيت سمفوني موافقت خود را اعلام نكرده است.
وي افزود: براي اجراي امسال بسيار علاقمند بودم كه قطعات را عوض كنم به عنوان مثال مي‌خواستم موسيقي فيلم «دوئل» را در پروژه قرار دهم اما اين كار را به‌واسطه علاقمندي مردم به خط موسيقي اين سوئيت سمفوني در سال گذشته انجام ندادم.
مجيد انتظامي گفت: بيان احساس اين موسيقي عشق، مقاومت و ايثار است كه براي اولين بار در هفته دفاع مقدس در قالب برنامه هاي همگاني اجرا مي شود.
حسين پارسايي مدير كل مركز هنرهاي نمايشي در اين نشست گفت: تركيبي كه در اين موسيقي نمايش مشاهده مي شود متفاوت از نمايش هاي گذشته است و انتخاب قطعات توسط مجيد انتظامي و تنظيم و اجراي آن همزمان با بخش هاي نمايشي بر اساس واقعيت هاي ملموس دفاع مقدس از نقاط عطف اين سوئيت سمفوني است.
وي از حضور مريلا زارعي و حبيب رضايي به عنوان روايت گر در اين سوئيت سمفوني خبر داد و گفت: حضور اين دو هنرمند در اين سوئيت سمفوني اصلا به معناي ايفاي نقش بازيگري نيست بلكه اين دو به عنوان روايت گر در اين اجرا حضور دارند.
پارسايي افزود: قبل از سفموني ايثار عزت الله انتظامي قطعه اي را روايت مي كند حضور اين بازيگر بزرگ در اين سوئيت سمفوني افتخاري براي ماست و عزت الله انتظامي به دعوت پسرش مجيد انتظامي لبيك گفتند و در اين اجرا حضور دارند كه حضورشان باعث دلگرمي اعضاي موسيقي و نمايش است.
پارسايي در ادامه گفت: عزت الله انتظامي خود در هنر ايثار كرده است، او از معدود چهره هايي است كه زندگي خود را وقف هنر و فرهنگ ايراني كرده است.
پارسايي گفت: عزت الله انتظامي روايت گر بخش پاياني قبل از سمفوني ايثار خواهد بود و مي گويد اين فصل را با من بخوان باقي فسانه است ، اين فصل را بسيار خواندم ، عاشقانه است ، مجيد بابا بزن.
مجيد انتظامي گفت: پدرم در روايت گري شادي بسياري ايجاد مي كند و درفضاي دراماتيك آنچنان مردم افسرده مي شوند كه فراموش مي كنند كه براي ديدن كنسرت آمده اند.
پارسايي در خصوص هماهنگي قطعات مشترك موسيقي و نمايش گفت: گروه موسيقي در بخش هاي نمايش ياري گر ما هستند و از فضاي موسيقيايي به عنوان معرفي بخش ديدار بهره مي گيريم كه بخشي از نمايش تلقي مي شوند،به طوري كه موسيقي در نمايش ما علاوه بر موسيقي كه به شكل افكت كمك مي‌كند و از آن براي معرفي بخش ديداري كمك مي‌كند البته در بسياري از مواقع نمايش خودش را منطبق به لحظه موسيقايي مي‌كند.
مدير كل مركز هنرهاي نمايشي در خصوص تغييرات اين اجرا نسبت به سال گذشته گفت:امسال در سه بخش تغيير داده‌ايم كه يكي از اين تغييرات در بخش تصويري است كه فرشيد صفاري امسال طراحي در حوزه تصوير را انجام داده كه خود شامل افكت‌هاي نوري همراه با تصاويري است كه با ريتم موسيقي پخش مي‌شود و تصاوير اسلايدگونه است كه با حال و هواي اجرا و با ضرباهنگ تغيير مي‌كند.
وي ادامه داد:تغيير در تنظيم حركات گروه نمايش يكي ديگر از اين تغييرات است. سال گذشته گاه ريتم‌ها با ريتم نمايش متناسب نبود كه امسال سعي كرديم اين مشكل را بر طرف كنيم و تغيير ديگر مربوط به روايتگران متفاوتي است كه امسال در گروه قرار دارند.
پارسايي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه دليل عدم حضور مهتاب نصيرپور چيست،گفت:دليل خاصي ندارد،مهتاب نصيرپور بود كه امسال به دليل مشغله كاري و سفر نتوانستند در كنار گروه باشند.
اصغر اميرنيا مدير عامل بنياد رودكي گفت: در راستاي اهداف بنياد رودكي كه كارهاي توليدي و نمونه سازي را بر عهده دارد و با توجه به استقبال بسيار خوب قشرهاي مختلف از اين سوئيت سمفوني ما را بر ان داشت كه سوئيت سمفوني اين «فصل را با من بخوان» را امسال با تغييراتي در راستاي جذاب كردن برنامه برگزار خواهيم كرد.
وي در خصوص فروش بليت ها گفت: بليت هاي اين سوئيت سمفوني از اول شهريور در مجموعه آزادي، انجمن موسيقي، تالار وحدت قرار گرفته است و بيشتر نگراني ما اين است كه با استقبالي كه مراجعين كرده اند نتوانيم پاسخگوي علاقه مندان باشيم .
وي همچنين از تخفيف ويژه براي دانشجويان هنر خبر داد و گفت: بليت هاي اين سوئيت سمفوني با تخيف ويژه به دانشجويان هنر فروخته مي شود.
وي افزود: قيمت همكف تالار وحدت 25 هزار تومان ، بالكن اول 20 هزار تومان و بالكن دوم و سوم 15 هزار تومان است.
مديرعامل بنياد رودكي در پايان گفت: اميدواريم اين اثر را به زودي در قالب آلبوم صوتي و تصويري در بازار موسيقي منتشر كنيم.

اخبار مرتبط
• نشست خبري سوئيت سمفوني "اين فصل را با من بخوان"
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن