تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816741090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كلاهبرداري مامور قلابي
فردي كه با جعل كارت و معرفي خود به عنوان مامور نيروي انتظامي به بهانه هاي گوناگون اقدام به اخذ مبالغ مختلف از افراد متعدد مي كرد، دستگير شد. «اميرحسين. د» با مراجعه به دادسرا و طرح شكايتي گفت: چندي پيش فردي با هويت «مرتضي. م» به مغازه ام مراجعه كرد وگفت كه از ماموران نيروي انتظامي مي باشد و براي امري ضروري نياز به 350 هزار تومان پول نقد دارد وي همچنين، كارت شناسايي خود به همراه يك فقره چك با امضا به من داد.شاكي در ادامه افزود: پس از ارائه كارت شناسايي آن را به وي بازگرداندم و مبلغ مورد نظر را به وي دادم و هنگامي كه براي نقد كردن چك به بانك مراجه كردم چك مورد نظر منجر به صدور گواهي عدم پرداخت شد به همين منظور براي طرح شكايت عليه وي به دادسرا آمدم.اين گزارش حاكيست، پس از ثبت شكايت شاكي تحقيقات در اين زمينه آغاز شد كه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد فرد مورد نظر از اين طريق از افراد ديگري نيز كلاهبرداري كرده است و افراد متعددي در اين زمينه عليه وي اقدام به ثبت شكايت كرده اند. بنابراين گزارش، پس از انجام تحقيقات لازم و شناسايي متهم از طريق چهره نگاري با راهنمايي هاي شاكيان، متهم با هويت اصلي «منوچهر. ر» دستگير و براي اخذ توضيحات به دادسرا منتقل شد. براساس اين گزارش، پس از حضور متهم در دادسرا در بازجويي هاي صورت گرفته وي به جرم خود اعتراف كرد.گفتني است، متهم پس از اعتراف به جرمش با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

قتل جوان 26 ساله در هاله اي از ابهام
4 متهم در پرونده قتل جوان 26 ساله كارگر ساختمان كه بر اثر نامعلومي بر اثر اصابت جسم نوك تيز به قتل رسيده است، دستگير شدند. ساعت 8 صبح دو روز گذشته ماموران كلانتري شهرك راه آهن از طريق مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از كشف جسد يك مرد جوان با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه واقع در يك ساختمان نيمه كاره در شهرك راه آهن دريافتند جوان 26 ساله اي مجهول الهويه بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش به قتل رسيده و جسدش در اين محل رها شده است. با حضورماموران در صحنه مشخص شد كارگران اين ساختمان مدعي اند اين فرد جز» كارگران اين ساختمان نيست اما شواهدي وجود دارد كه نشان مي دهد اين فرد در اين محل مشغول به كار بوده است. با شروع تحقيقات هيچ انگيزه اي از دليل وقوع قتل در دست نبود و همچنان تحقيقات براي مشخص شدن هويت مقتول و قاتل يا قاتلان اين فرد ادامه داشت. هويت جوان 26 ساله مشخص شد و 4 متهم كه در اين ساختمان نيمه كاره حضور داشتند دستگير شدند اما همگي در بازجويي هاي اوليه منكر ارتكاب قتل شدند. از 4 نفر دستگير شده يك نفر نگهبان اين ساختمان، نفر دوم صاحب ساختمان و دو نفر مابقي به صورت مهمان در اين محل حاضر بوده اند.

سارقان خانوادگي در دام پليس
عاملان يك سرقت خانوادگي در جنوب شرق تهران توسط ماموران پليس دستگير شدند. در 23 خرداد ماه امسال، مردي 48 ساله با مراجعه به كلانتري 169 مشيريه طي دادخواستي اعلام كرد كه با تهيه مبلغ 486 ميليون ريال قصد خريد يك قطعه زمين در شهرستان را داشته است، اما با انتقال اين مبلغ به خانه اش، پول مذكور در نبود وي و به علت اختلافات خانوادگي، توسط فاطمه 38 ساله همسرش، حسين 20 ساله فرزندش و پسر باجناقش مرتضي 24 ساله به سرقت رفته است. با اظهارات شاكي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 14 تهران به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ احاله شد. ماموران پليس در روند رسيدگي به اين پرونده با انجام تحقيقات پليسي متوجه شدند كه سارقان با اطلاع از وجود مبلغ در منزل شاكي و به علت اختلافات خانوادگي در نبود وي به زور وارد منزل شده و ضمن ايراد خسارت به اسباب و اثاثيه خانه، در حين خروج اقدام به شكستن شيشه مغازه هاي همسايه كرده و با ايجاد رعب و وحشت محل را ترك كرده اند. ماموران با دستورات مقام قضايي و اقدامات اوليه پليسي و با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي متهمان، در تاريخ 16 شهريورامسال، «حسين» را دستگير كردند. متهم دستگير شده با انتقال به پايگاه پليس، منكر سرقت از منزل پدرش شد، اما همسر شاكي با دستگير شدن پسرش در همان تاريخ خود را به پايگاه ششم پليس آگاهي معرفي كرد و سرقت مبلغ را خود به عهده گرفت. مرتضي يكي ديگر از متهمان نيز در تاريخ 17 شهريورماه دستگيرشد.

دستگيري سارقان مترو كرج
فرمانده انتظامي كرج گفت: سارقاني كه با فريب نگهبانان متروي كرج قصد سرقت 500 تن ميلگرد از كارگاه مترو را داشتند، توسط ماموران كلانتري 21 فاز چهار مهرشهر كرج دستگير شدند. در پي دريافت گزارشي از حراست متروي كرج مبني بر اينكه تعدادي از افراد سودجو قصد فريب نگهبانان شركت مترو و سرقت ميلگردهاي بسته بندي در كارگاه قطار شهري كرج را دارند، به ماموران كلانتري 21 فاز چهار مهرشهر دستور داده شد تا موضوع را پيگيري و بررسي كنند. ماموران كلانتري با همكاري كاركنان حراست شركت متروي كرج آموزشهاي لازم را به نگهبانان جهت انجام هماهنگي با سارقان ارائه داده و به صورت نامحسوس در محل مورد نظر حضور پيدا كردند.سرانجام در ساعت سه بامداد روز پنجشنبه 21 شهريور ماه جاري سارقان با دو دستگاه تريلي و يك دستگاه جرثقيل به همراه سركرده خود كه سوار بر يك دستگاه پژو 206 بوده به جهت سرقت ميلگردها وارد كارگاه مترو شدند. سرانجام در حاليكه سارقان تعدادي از بسته هاي ميلگرد را بارگيري كرده بودند، ماموران كلانتري كه به صورت نامحسوس شرايط را تحت كنترل داشتند در يك عمليات غافلگيرانه وارد صحنه شده و هر پنج سارق را دستگير كردند.سارقان دستگير شده اعتراف كردند كه قصد سرقت 500 تن ميلگرد را داشتند كه موفق نشدند.

قتل مرد 50 ساله با انگيزه سرقت
به دنبال كشته شدن دو نفر به شيوه مشابه در غرب پايتخت، فرضيه جنايت هاي سريالي قوت گرفت. مرد 50 ساله اي در جاده مخصوص كرج، مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفت و به قتل رسيد. صبح روز جمعه ماموران كلانتري 135 آزادي از طريق مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از وقوع يك فقره كشف جسد با خبر شدند. ماموران با حضور در ضلع غربي ميدان آزادي واقع در ابتداي جاده مخصوص كرج دريافتند يك مرد 50 ساله بر اثر اصابت جسم نوك تيز به گلويش به قتل رسيده است. تحقيقات از اين مرد آغاز شد تا هويت وي كشف شد و مشخص شد جيب هاي وي به هم ريخته است. با توجه به اين مطلب كه در چند روز قبل از اين حادثه نيز پرونده قتل جوان 26 ساله ديگري در اين منطقه گزارش شده بود احتمال دارد قاتل با انگيزه سرقت دست به اين قتل ها زده باشد. در حال حاضر تحقيقات براي مشخص شدن ردپاي قاتل آغاز شده است تا اين فرد هرچه سريعتر به دام افتد.

جنايت در ترافيك!
مرگ جوان 34 ساله اي كه در يك درگيري با 3 مرد ميانسال و جوان ديگر فوت كرده است در هاله اي از ابهام قرار گرفت. ماموران كلانتري 128 تهران نو از طريق مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از وقوع يك فقره درگيري با خبر شدند. ماموران با حضور در محل دريافتند 4 مرد جوان و ميانسال با يكديگر درگير شده اند كه در اين درگيري فردي به نام جواد به طرز مشكوكي فوت كرده است. 3 متهم پرونده به نام هاي مجيد، امير و حسن شناسايي و دستگير شدند. مجيد و امير پدر و پسر بوده اند و به همراه يكي از دوستان خود به نام حسن داخل يك خودرو پرايد نشسته بوده اند كه با مقتول بر سر ترافيك درگير شده اند. برخي از شاهدان مدعي اند متهمان مقتول را مورد ضرب و شتم و مشت و لگد قرار داده اند اما مشخص نيست اين فرد بر اثر سكته فوت كرده و يا به علت شدت جراحت وارده فوت كرده است. براي مشخص شدن علت اصلي فوت جواد جسد به پزشكي قانوني فرستاده شد تا تحقيقات تكميلي در اين خصوص انجام شود و مقصر اين حادثه شناسايي شود. بنابراين گزارش تحقيقات تكميلي همچنان ادامه داشته و اين 3 نفر در بازداشت به سر مي برند.

انتقام مرگبار از شوهر بداخلاق
زن جواني كه شوهر خود را به قتل رسانده بود انگيزه خود را از اين اقدام انتقام گيري از آزار و اذيت هاي شوهرش عنوان كرد. صبح روز 10 آذر ماه سال 80 ماموران كلانتري 106 نامجو از فوت مشكوك يك مرد ميانسال در منزل مسكوني اش با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند مرد 42 ساله اي بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به بدنش به قتل رسيده و در منزل مسكوني اش رها شده است. همسر مقتول به نام زهرا مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد اظهارات اين فرد در خصوص نحوه قتل شوهرش ضد و نقيض است. سرانجام زهرا لب به اعتراف گشود و مدعي شد همسرش عادت به مصرف مشروبات الكلي داشته و به همين دليل زهرا را مورد ضرب و شتم قرار مي داده است. زهرا در اعترافي تكان دهنده مدعي شد همسرش پس از مصرف مشروبات الكلي وي را مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي داده است و همين امر باعث شده است تا زهرا به فكر انتقام باشد. با توجه به اعترافات صريح زهرا براي وي قرار مجرميت صادر شد و اين فرد با راي شعبه 1601 دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد كه اين حكم از سوي شعبه 34 ديوان عالي كشور تاييد شد. با توجه به تاييد حكم قصاص اولياي دم خواستار اجراي هرچه سريعتر قصاص شدند.

دستگيري 5 عضو ديگر باند سارقان مامورنما
معاون مبارزه با سرقت هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ، از عمليات موفقيت آميز در دستگيري پنج سارق حرفه اي از مجرمان طايفه فيوج خبر داد. اعضاي اين باند پنج نفره با در دست داشتن وسايلي همانند بيسيم، اسلحه، دستبند، با استفاده از سه دستگاه خودرو در مراكز اقتصادي و تجاري در كمين نشسته و پس از شناسايي سوژه هاي مورد نظر به سراغ آن ها رفته و متاسفانه مالباختگان نيز با مشاهده اسلحه و دستبند دستپاچه شده و بدون درخواست كارت شناسايي معتبر از آن ها، اجازه بازرسي از خودرو را به عنوان مورد مشكوك مي دادند. سارقان پس از سرقت وجوه نقد و ساير اموال با ارزش بلافاصله از محل مي گريختند. با دريافت چند گزارش در اين باره كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شده و با توجه به اين كه نوع سرقت ها در پوشش ماموران انتظامي احتمال دست داشتن عده اي از مجرمان طايفه فيوج را افزايش مي داد، كارآگاهان با انجام دقيق عمليات چهره نگاري و بررسي دقيق چند مجرم سابقه دار و استفاده از بانك هاي اطلاعاتي موفق به شناسايي هر پنج عضو باند كه اعضاي يك خانواده بودند شده و متهمان در چندين عمليات پليسي و غافلگير كننده به دام افتادند. در بازرسي از محل زندگي مجرمان تعداد زيادي مدارك جعلي، وسايل جعل پلاك خودرو سه دستگاه خودرو كه در سرقت ها مورد استفاده قرار مي دادند كشف و ضبط شد. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سارقان با استفاده از شناسنامه ها و مدارك جعلي اقدام به نقد كردن چك پول هاي سرقتي مي كردند، در نهايت با شناسايي 20 نفر از مالباختگان، متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن