تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816253099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
به آينده ورزش خوشبين نيستم
رئيس كميته ملي المپيك ضمن نامطلوب توصيف كردن فضاي حاكم بر ورزش كشور، ضعف نگاه تخصصي در مديريت كلان ورزش و نداشتن برنامه ريزي مشخص و بلند مدت براي آينده، را از دلايل ضعف ورزش كشور و حركت كند و بطئي آن عنوان كرد. رضا قراخانلو رئيس كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه ساختار و تشكيلات ورزش كشور بدليل نداشتن برنامه ريزي مشخص و هدفمندي كه بر پايه آن وظايف و مسئوليت ها هر بخش مشخص و تعريف شده باشد، تاكيد كرد: ضعف نگاه تخصصي در مديران ورزش كشور، موجب شده برنامه بلند مدت و مشخصي براي آينده ورزش كشور نداشته باشد و به دليل همين فقدان استراتژي مناسب، توفيق چنداني در ورزش قهرماني و همگاني و امر پشتوانه سازي كه ارتباط مستقيم با ورزش و آموزش و پرورش دارد، ديده نمي شود و اولويت ها و جهت گيري هاي روند نامعلومي دارد. قراخانلو اضافه كرد: به وضعيت موجود بايد اين نكته را هم اضافه كنيم كه ميزان صداقت و خداترسي در فضاي ورزش كشور به حداقل رسيده به نحوي كه بسياري از انسانهاي فرصت طلب و ضعيف داراي نقش هاي محوري و اساسي در ورزش كشور شده اند و پر واضح است كه در چنين فضايي زمينه براي كارهاي علمي و برنامه محور فراهم نيست و با چنين فضايي نمي توان به آينده ورزش خوشبين بود.

سرمربي تيم ملي فاصله زيادي از كشتي دنيا دارد
قهرمان كشتي آزاد جهان در سال 1998 گفت: پيروزي دانستن نتيجه كشتي در المپيك نشان از فاصله زياد سرمربي تيم ملي از كشتي دنيا دارد. عباس جديدي اظهار داشت: پيش از المپيك نيز همه مي دانستند كه محمود معزي پور از كشتي خيلي دور بوده است; اما نمي دانستيم آنقدر از كشتي فاصله گرفته كه به جاي اعتراف به اشتباهاتش، در برنامه اي تلويزيوني ناكامي مفتضحانه تيم ملي را يك پيروزي براي كشتي قلمداد مي كند. تا وقتي كه چنين افرادي بر كشتي سيطره دارند، وضعيت به همين منوال خواهد بود.

ميراسماعيلي جايزه ايبون ترافي را از آن خود كرد
قهرمان دو دوره جودو جهان در هفته دوم ليگ بوندس ليگاي آلمان جايزه ايبون ترافي را به خود اختصاص داد. آرش ميراسماعيلي در ليگ بوندس ليگا دو مبارزه براي تيم وست بادن انجام داد. او در هر دو مبارزه زير 2 دقيقه حريفان را ضربه فني كرد تا به عنوان فني ترين جودوكار هفته جايزه ايبون ترافي را به خود اختصاص دهد. ميراسماعيلي هفته آينده نيز با اين تيم در ليگ آلمان شركت كرده و سپس به ايران باز مي گردد.

روي وجدانم حرف مي زنم
ملي پوش وزن 120 كيلوگرم كشتي آزاد گفت: كف گير كشتي به ته ديگ خورده است و پشتوانه نداريم. فردين معصومي اظهاركرد: كار كشتي ايران بسيار سخت شده و پشتوانه نداريم. كشتي ما با يكي، دو سال درست نمي شود و به كار زيادي لازم است. اين مسايل به خاطر يكي، دو سال اخير هم نيست بلكه زمان زيادي طول كشيده تا به اين وضع دربيايم. وي هم چنين گفت: من زير پرچم كسي نيستم و از روي وجدانم حرف مي زنم. نفر سوم سال 2006 جهان در پايان درمورد ادامه دادن به كشتي گفت: كار من كشتي گرفتن است. پيراهن تيم ملي هم ارث شخصي من نيست. من آن را از عليرضا رضايي گرفتم و اگر كسي بهتر باشد و لايق باشد از من خواهد گرفت.

حدادي ششم شد
احسان حدادي، قهرمان پرتاب ديسك ايران و آسيا در مرحله فينال ليگ طلايي دووميداني جهان در اشتوتگارت آلمان به عنوان ششم رسيد. حدادي در اولين روز مسابقات ليگ طلايي دووميداني و در فينال رشته پرتاب ديسك مردان با ثبت ركورد 62 متر و 76 سانتيمتر به مقامي بهتر از ششمي دست نيافت. وي اين ركورد را در پرتاب اول خود بدست آورد. پرتاب دوم حدادي خطا اعلام شد و در پرتاب سوم و چهارم نيز ديسك را به ميزان 62 متر و 16 سانتيمتر و 62 متر و 29 سانتيمتر پرتاب كرد. در رقابت هاي اين ماده كه بين هشت پرتابگر اول دنيا برگزار شد "گرد كانتر" از استوني در مكان نخست ايستاد. "پيتر مالاچوسكي" از جمهوري چك دوم شد. "رابرت هارتينگ" از آلمانعنوان سوم را بدست آورد. "ويرجينوس الكنا" از ليتوانينيز در عين ناباوريدر مكان هشتم و آخر ايستاد.

تيم ملي زير 20 سال راگبي تشكيل مي شود
به منظور شركت در رقابت هاي آسيايي كره جنوبي تيم ملي زير 20 سال راگبي كشورمان تشكيل مي شود. تست ورودي تيم ملي راگبي زير 20 سال براي حضور در رقابت هاي آسيايي كره جنوبي روز جمعه مورخ 29 شهريورماه در مجموعه ورزشي انقلاب استان زنجان انجام خواهد شد.اين در حالي است كه پس از ارزيابي عملكرد نفرات منتخب تا زمان اعزام به رقابت هاي آسيايي در كمپ اردوهاي تيم ملي راگبي حضور خواهد داشت.

مسابقات قهرماني قايقراني در سه رشته مهرماه آغاز مي شود
رقابت هاي قهرماني قايقراني در رشته هاي آب هاي آرام، كانوپولو و دراگون بت، مهرماه جاري در تهران برگزار مي شود. كاپ سوم مسابقات قهرماني آب هاي آرام در هفته دوم مهرماه در دو رده نوجوانان و جوانان در 2 بخش دختران و پسران به مدت چهار روز برگزار خواهد شد. هفته سوم مهرماه نيز مسابقات در رده جوانان و بزرگسالان زنان و مردان به مدت چهار روز جريان خواهد داشت. مسابقات قهرماني در رشته كانوپولو در رده جوانان در 2 بخش زنان و مردان به مدت چهار روز از 16 مهرماه در مجموعه ورزشي درياچه آزادي آغاز مي شود. در رشته دراگون بت نيز قايقرانان در كاپ دو مسابقات قهرماني مردان و زنان اواخر مهرماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بعيد مي دانم نيكبخت از گلزني ام خوشحال شده باشد
شيث رضايي مدافع تيم صباباتري در ديدار تيمش مقابل تيم استقلال يك گل رويايي به اين تيم زد اين گل زيبا بهانه اي شد تا به سراغ بازيكن اسبق پرسپوليس برويم. رضايي گفت: ديدار خوبي بود اسقلال تيم بزرگي است اما من چون يك پرسپوليسي هستم راه گل زدن به استقلال را خوب بلدم. رضايي در رابطه با اين گل افزود: مطمئن هستم هواداران پرسپوليس از بابت اين گل من بسيار خوشحال شدند و به همين علت خدا را شكر مي كنم.به همين دليل اين گل را فقط به هواداران پرسپوليس تقديم مي كنم چون از پرسپوليس تنها هوادارانش را به ياد دارم. مدافع تيم صباباتري در ادامه گفت: پس از پايان بازي رضا ماماني، احسان خرسندي، عباس آقايي و آقاي مرزبان با من تماس گرفتند و به من تبريك گفتند همه پرسپوليسي ها از گلزني من خوشحال بودند البته بعيد مي دانم نيكبخت از گلزني ام به استقلال خوشحال شده باشد. شيث رضايي در پايان در رابطه با ديدار مقابل پرسپوليس گفت: پرسپوليس را قلبا دوست دارم به همين علت بعيد مي دانم در ديدار مقابل پرسپوليس بتوانم به اين خوبي به درخشم. با توجه به اتفاقاتي كه در پرسپوليس براي من افتاد بسيار ناراحت هستم اما معتقدم تمام اين ها قسمت من بوده است و از هيچ كسي كينه اي به دل ندارم. هواداران نيز مطمئن باشند در ديدار مقابل پرسپوليس با دسته گل به سراغ افشين قطبي مي روم.

حمايت مالي از تيم هاي ملي معضل بزرگي شده است
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بخش خيلي كمي از مطالبات فدراسيون كه تقريبا يك ششم را در برمي گيرد وصول شده است و براي دريافت مابقي آن در حال مذاكره هستيم. علي كفاشيان در مورد مطالبات فدراسيون فوتبال از دولت و نيز شركت نفت اظهار كرد: بايد ببينيم آيا نيتي براي پرداخت اين پول وجود دارد يا نه، اگر واقعا مسئولان مربوطه نظري براي پرداخت اين پول دارند قطعا در آينده مي توانيم برنامه ريزي كرده و كارها را پيش ببريم و اگر نيتي براي پرداخت آن وجود ندارد نمي توانيم اهداف تيم ملي را عملي كنيم، چرا كه هيچ درآمدي براي تيم هاي ملي و حمايت از آن ها متصور نيست. وي خاطر نشان كرد: بحث حمايت مالي از تيم هاي ملي فوتبال معضل بزرگي است كه در آينده به آن بايد پرداخته شود.رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به منظور رشد و توسعه داوري فوتبال دركشور و جلوگيري از اشتباهات تاثير گذار داوران در ديدارهاي حساس، هياتي پنج نفره كميته داوران فدراسيون فوتبال را اداره خواهند كرد. "علي كفاشيان " افزود: اين هيات در راستاي تشكيلات و اهداف جديد فدراسيون فوتبال تشكيل خواهد شد.

كسي جانشين قلعه نويي نمي شود
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تغيير در كادر فني استقلال شايعه است و مربيان كنوني همچنان به كار خود ادامه مي دهند. علي نظري جويباري اظهار داشت: هيچ تغييري در كادر فني ايجاد نخواهد شد و اين كه گفته مي شود هيئت مديره خواستار تغيير دستياران سرمربي شده نيز درست نيست، زيرا اگر بخواهيم مي توانيم به هر مربي كه مورد نظر نباشد بگوييم ديگر به استقلال نيايد. بر خي منابع خبري مدعي هستند عليرضا منصوريان يا منصور پورحيدري جانشيتن امير قلعه نويي مي شوند كه سرپرست استقلال اين شايعات را تكذيب كرد. همچنين خبر اخراج دو بازيكن اين تيم بعد از شكست برابر صباباتري شنيده شد. علي نظري جويباري سرپرست تيم استقلال در اين خصوص نيز اظهار داشت: " متاسفانه نمي دانيم اين شايعات از كجا نشات مي گيرد؟ در حال حاضر چنين چيزي صحت ندارد و هيچ بازيكني از سوي كادر فني اخراج نشده است. مطمئن باشيد استقلال همه تلاش خود را براي جبران امتيازات از دست رفته بكار خواهد بست."

شكايت استقلال تهران از خداداد افشاريان
باشگاه استقلال تهران شكايت رسمي خود از "خداداد افشاريان" را تقديم فدراسيون فوتبال كرد. طبق اعلام روابط عمومي باشگاه استقلال تهران، اين باشگاه با تنظيم شكايت نامه اي مفصل عليه داور بازي استقلال -صباي قم، آن را به فدراسيون فوتبال ارسال كرده است. هم چنين همراه اين شكايت، فيلم هايي كه دوربين هاي فيلمبرداري همراهان استقلال از زاويه هاي مختلف گرفته و استقلالي ها مدعي هستند، اين تصاوير نشان دهنده اشتباهات داور مسابقه است نيز به فدراسيون فوتبال ارسال شده است. در متن شكايت باشگاه استقلال تهران به دو صحنه مشكوك به خطاي پنالتي از سوي مدافعان صبا اشاره و خواستار برخورد با داور اين ديدار شده است.

«پژو 206» پاداش شكست استقلال
در ضيافت افطاري كه به ميزباني باشگاه پرسپوليس تدارك ديده شده بود، مدير عامل اين باشگاه گفت: در صورت شكست استقلال در ديدار رفت دربي هشتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر، يك دستگاه خودرو «پژو 206» به هر يك از بازيكنان اهدا خواهد شد. ضيافت افطاري باشگاه پرسپوليس شنبه شب در هتل المپيك با حضور كليه اعضاي هيات مديره، مدير عامل، كادر فني، بازيكنان و پرسنل باشگاه برگزار شد. سيد داريوش مصطفوي گفت: در جلسه فوق العاده هيات مديره، اعضا از عملكرد خوب بازيكنان و كادر فني تقدير كردند و در پايان مصوب گرديد در صورت شكست تيم استقلال در بازي رفت دربي هشتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر (جام خليج فارس) از هفته نهم اين مسابقات، به هر يك از بازيكناني كه از سوي كادر فني در زمين مسابقه حضور يابند يك دستگاه خودرو پژو 206 اهدا شود و همچنين به بازيكناني كه در ليست 18 نفره اين تيم قرار مي گيرند مبلغ 5 ميليون تومان پاداش تعلق خواهد گرفت.

درخواست مرادي براي كناره گيري از قضاوت ليگ
داور بين المللي فوتبال ايران با حضور در فدراسيون اعلام كرد كه در انديشه كناره گيري از قضاوت مسابقات داخلي است. سعيد مظفري زاده، داور بين المللي از جمله كساني بود كه در فدراسيون فوتبال با مرادي همراه بود. وي اظهار داشت: مرادي با توجه به شرايط فعلي، قصد داشت تصميم جدي تري از كناره گيري از قضاوت در مسابقات داخلي داشته باشد; اما از مسئولان خواست كه در چنين ديدارهايي قضاوتي نداشته باشد. وي ادامه داد: تمام داوران ايران از اين تصميم ناراحت هستند. بدون شك براي بازگرداندن مرادي براي قضاوت در ديدارهاي داخلي صحبت خواهيم كرد تا اين داور خوبي ايران همچنان با قدرت به كارش ادامه دهد.

عابدزاده، پرسپوليس و هدايتي جريمه شدند؟
پس از اعلام گزارش ناظر انضباطي ديدار پرسپوليس و مس كرمان و بازبيني فيلم مسابقه، راي كميته انضباطي در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوي باشگاه پرسپوليس صادر شد. بنابر حكم صادر شده از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال جريمه هاي در نظر گرفته شده براي باشگاه پرسپوليس و متخلفين انضباطي مسابقه پرسپوليس - مقابل مس كرمان به شرح زير است: باشگاه پرسپوليس با درج تخلف صورت گرفته در پرونده محكوم به پرداخت مبلغ 200 ميليون ريال شد، ضمن اينكه محروميت تعليقي اين باشگاه نيز اجرا خواهد شد و ديدار تيم فوتبال پرسپوليس مقابل پگاه گيلان در تاريخ 87/7/4 بدون حضور تماشاگر برگزار مي شود.حسين هدايتي، رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به دليل به كار بردن الفاظ ركيك درباره داور مسابقه به پرداخت 100 ميليون ريال محكوم و به مدت سه جلسه از همراهي تيم محروم شد.پس از بازبيني فيلم مسابقه و مشاهده صحنه هايي مبني بر تحريك تماشاگران توسط احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه بانان تيم نيز به مدت دو جلسه از همراهي تيم محروم شد.علاوه بر اين باشگاه پيروزي موظف است كليه خسارت هاي وارد شده به ورزشگاه آزادي پس از اعلام مسئولان ورزشگاه را به طور كامل پرداخت كند. در همين رمينه سخنگوي باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه هنوز هيچ رايي از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به اين باشگاه نرسيده است گفت: اگر هم قرار بر صدور حكم باشد ابتدا بايد به باشگاه اعلام شود نه به رسانه ها!

از عملكرد بازيكنان راضي هستيم
مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: من و ساير بازيكنان از عملكرد بازيكنان از نظر فني راضي هستيم. صمد مرفاوي اظهار داشت: من هم با صحبت هاي فيروز كريمي موافقم. تيم ما موقعيت هاي زيادي براي گلزني داشت كه آنها را از دست داد. تيمي هم كه گل نزند، گل مي خورد. وي افزود: من و ساير مربيان از عملكرد بازيكنان راضي هستيم. فيلم بازي را در باشگاه ديديم. در آن كاملا مشخص بود چه موقعيت هايي را بازيكنان از دست دادند. مربي تيم استقلال درباره اينكه براي حل بحران به وجود آمده در تيم چه كاري انجام خواهند داد، گفت: اين وضعيت ممكن است براي هر تيمي پيش بيايد. تلاش مي كنيم تا از اين موقعيت خارج شويم.

مي خواهم در آرامش بميرم
پل گاسكوئين بار ديگر به دليل استفاده از مواد مخدر راهي كلينيك درماني شد. بازيكن سال هاي پيش تيم ملي انگليس درپي استفاده بيش از اندازه قرص و الكل به بيمارستان برده شد. همسر و فرزندانش پيش از اين كوشيده بودند، او را به جزيره بازگردانند. "گازا" هم اكنون در سواحل پرتغال به سر مي برد. به نوشته Sun "گازا" گفته است، مي خواهد در آرامش بميرد و براي همين هم با خانواده اش به انگليس برنگشت.

منچسترسيتي نمي تواند تاريخ را هم بخرد
سرازير شدن پول به باشگاه فوتبال منچسترسيتي انگليس توسط مالكان اماراتي آن، رقيب همشهري اين تيم يعني منچستريونايتد را وحشت زده نكرده است. فرگوسن كه در سال 1986 هدايت تيم منچستريونايتد را به دست گرفت، مي داند كه شهرت جهاني و تاريخ اين باشگاه مي تواند به اندازه پول براي يك بازيكن وسوسه انگيز باشد. وي گفت: آنچه امروز مي بينيد يك شبه به وجود نيامده است. منچستريونايتد طي ساليان دراز ساخته شده است.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن