تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با جشن بزرگ سينماي ايران؛ دوره جديد هفته‌نامه سينما كليد مي‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با جشن بزرگ سينماي ايران؛ دوره جديد هفته‌نامه سينما كليد مي‌خورد
خبرگزاري فارس: دوره جديد هفته نامه سينما همزمان با دوازدهمين جشن بزرگ سينماي ايران كليد مي‌خورد و اين مجله، از اين پس پنجشنبه‌ها در قالبي جديد منتشر خواهد شد.


«آرش افشار» سردبير دوره جديد هفته‌نامه سينما در گفت و گو با فارس با اعلام اين خبر، در مورد دلايل تعطيلي هفته‌نامه سينما به مدت شش ماه گفت: هفته ‌نامه از نظر شكل و محتوا دچار رخوت زيادي شده بود و چون هيأت مديره‌اي كه مسئوليت انتشار نشريه را داشت، خود درگير كار سينما بود و هفته‌نامه به عنوان اولويت كاري براي اين هيئت مديره تعريف نشده بود، در نتيجه پس از انتشار آخرين شماره در اسفند سال86، تصميم گرفتيم با هدف اعمال يك تغيير اساسي، مجله مدتي تعطيل شود كه اين تعطيلي تا 6ماه به طول انجاميد و سرانجام به‌همراه «حسين وخشوري» صاحب امتياز مجله هفتگي سينما، تصميم گرفتيم مجله با شكلي جديد منتشر شود به طوري كه از اين پس، اين هفته‌نامه در 16 صفحه تمام رنگي و تمام گلاسه منتشر خواهد شد.
وي در مورد تحريريه هفته‌نامه سينما به فارس گفت: پرتو مهتدي ، خسرو دهقان، كاميار محسنين، منصور ضابطيان و كاوه جلالي نويسندگاني هستند كه از اولين شماره دوره جديد با هيأت تحريريه مجله هفتگي سينما همكاري كرده‌اند و نويسندگان و منتقدان معتبر ديگري به‌زودي به‌تحريريه مجله هفتگي سينما اضافه مي‌شوند.
«آرش افشار» در پاسخ به سؤال فارس در مورد محتواي مجله هفتگي سينما در دوره جديد گفت: در اوايل انتشار هفته‌نامه سينما مجلات سينمايي فعال معمولا به بخش‌هاي خاص يا آثار خاص سينمايي مي‌پرداختند و مجله هفتگي سينما خلاء موجود در زمينه خبررساني در مورد سينماي بدنه را در آن زمان پر مي‌كرد اما امروزه اكثر هفته‌نامه‌ها و مجلات گرايش به سينماي بدنه دارند و مجله هفتگي سينما در دوران جديد فعاليت قصد دارد تا ضمن پوشش كل اخبار سينماي ايران، تمركز خاصي روي سينماي متعالي و فاخر ايران داشته باشد.
افشار در مورد احساس خود از بازگشايي قديمي‌ترين هفته‌نامه سينمايي بعد از انقلاب، گفت: مجله هفتگي سينما براي من يك حس نوستالژيك دارد. من اولين كارم را در مطبوعات به صورت حرفه‌اي در اين هفته‌نامه آغاز كردم و در دوران‌هاي مختلف به عنوان دبير سرويس يا خبرنگار در آن فعاليت داشتم و امروز كه مشغول انتشار اين هفته‌نامه هستم، احساس بسيار خوبي دارم، به ويژه كه تا حد زيادي به ايده‌آل ذهني خودم از اين هفته نامه، نزديك شده‌ام.
وي در مورد زمان انتشار دوره جديد مجله هفتگي سينما گفت: فردا، اولين شماره دوره جديد اين هفته‌نامه، همزمان با جشن بزرگ سينماي ايران منتشر شده و در بين حاضران دراين جشن توزيع خواهد شد اما اين هفته‌نامه به صورت معمول، قرار است از اين پس، روزهاي پنج‌شنبه در تهران توزيع ‌شود و روي كيوسك‌هاي مطبوعاتي قرار ‌گيرد.
افشار در مورد شكل اداره مجله و حاميان مالي آن گفت: هيأت‌مديره قبلي در دوره جديد مجله هيچ مسئوليت و فعاليتي ندارد و خبرنگاران در تعامل با مديرمسئول، كار انتشار «سينما» را بر عهده دارد. در دوره جديد نيز تاكنون بدون اسپانسر و تنها با اتكاء به منابع مالي خودمان كارهاي نشريه را انجام داده‌ايم اما پس از مذاكراتي كه هم اكنون در حال انجام آن با چند اسپانسر هستيم و ممكن است پس از انتشار چند شماره با همكاري يكي از اين اسپانسرها به كارمان ادامه دهيم.
افشار در پايان، در مورد احتمال تبديل مجله هفتگي سينما به روزنامه گفت: قبلا چند بار اين مسأله به شكل‌هاي مختلف مطرح شده و احتمال آن را نمي‌توان رد كرد اما بايد كار را در قالب جديد آن آغاز كنيم و در صورت رسيدن به استانداردي مناسب در اين سطح از كار، احتمال دارد در مورد تبديل اين هفته‌نامه به روزنامه تصميماتي گرفته شود.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن