تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802751356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از فوتبال جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: كوتاه از فوتبال جهان
اتوبوس نيم ميليون يورويى، بزرگترين خريد بايرن

باشگاه بايرن مونيخ با خريد اتوبوس مدرنى به ارزش نيم ميليون يورو از بزرگترين خريد اين فصل خود پرده برداشت.
اين وسيله كه مجهز به تلويزيون، دستگاه dvd و اينترنت است به منظور تسهيل در رفت و آمد بازيكنان در جريان ديدارهاى بوندس ليگا خريدارى شده است.
بايرنى ها پس از انجام ديدارهايشان، در بازگشت به استاديوم با غذايى كه در آشپزخانه اين اتوبوس تهيه مى شود، پذيرايى خواهند شد.
صندلى هاى آن در هنگام شب بهترين شرايط را براى استراحت اعضا فراهم مى كنند. از سويى ديگر نورپردازى هاى زيبايى، سقف اين وسيله را به آسمان پرستاره اى مبدل خواهد كرد.

تيرز، ۴ سال ديگر در رأس لوشامپيونا

فردريك تيرز، رييس اتحاديه فوتبال حرفه اى فرانسه نيز به مدت ۴ سال ديگر در پست خود باقى خواهد ماند. او پس از آنكه دوباره به عنوان رييس اين اتحاديه انتخاب شد، گفت: «افتخار بزرگى است كه اين پست براى سومين بار در اختيار من قرار گرفته است.»
تيرز كه از سال ۲۰۰۲ اين سمت را بر عهده دارد در سال ۲۰۰۴ براى دومين بار انتخاب شده و حالا تنها كانديدا براى اين پست بود: «من تمام توان، انرژى و اشتياقم را به خدمت مى گيرم. سال هايى كه پيش رو داريم، براى ما آسان نخواهند بود. ما توانايى كسب نتايجى بالاتر از آن چيزى كه به دست آورده ايم را داريم.»

حمايت از مربى رومانى

پس از شروع ضعيف رومانى در رقابت هاى مقدماتى جام جهانى، فدراسيون فوتبال اين كشور ويكتور پيتوركا مربى اين تيم را موردحمايت قرار داد. رومانى در بازى نخست با ۳ گل مغلوب ليتوانى شد و سپس برابر تيم ضعيف جزاير فارو فقط با يك گل به برترى رسيد.
ايونات لوپسكو يكى از مقامات اجرايى فدراسيون فوتبال رومانى گفت: «پيتوركا مورد تأييد اعضاى فدراسيون است و او مى تواند در ديدار مقابل فرانسه در روز ۱۱ اكتبر (۲۰ مهر) نيز هدايت تيم را برعهده داشته باشد. هنوز شانس زيادى براى صعود رومانى وجود دارد زيرا ديگر حريف ما ليتوانى نيز از دو ديدار اول خود ۶ امتياز كسب كرده است. از سويى فكر مى كنم پيروزى مقابل فرانسه امرى دست نيافتنى نيست و مى توانيم امتياز از دست رفته را در اين ديدار جبران كنيم. هفته گذشته ميركا ساندو رييس فدراسيون فوتبال رومانى از ترديد درباره ادامه كار پيتوركا سخن گفته بود.

دكو و ساوت گيت بهترين هاى ماه ليگ برتر

دكو ستاره پرتغالى چلسى و گرت ساوت گيت مربى ميدلزبورو به عنوان بهترين بازيكن و بهترين مربى ماه آگوست برگزيده شدند.
دكو كه به تازگى با ۸ ميليون پوند از بارسلونا به چلسى پيوسته است، توانسته درخشش خوبى در چند هفته اخير ليگ برتر داشته باشد.
ميدلزبورو نيز موفق شده تاتنهام و استوك سيتى را در خانه شكست دهد. ساوت گيت كه تيمش مقابل ليورپول شكست خورده، تنها فردى است كه هم به عنوان مربى و هم به عنوان بازيكن به عنوان بهترين مربى و بازيكن دست يافته است. او در سال ۲۰۰۰ و در زمانى كه در آستون ويلا بود به عنوان بهترين بازيكن انتخاب شد. وى همچنين پس از ترى ونبلز كه در ژانويه ۲۰۰۱ به عنوان بهترين مربى دست يافت، نخستين مربى ميدلزبورو است كه به اين عنوان دست مى بايد.

درگيرى لفظى مربى ساندرلند با نايب رييس فيفا
كين: اظهارات وارنر بى اساس است

روى كين انتقادهاى جك وارنر نايب رييس فيفا را درباره ممانعت از حضور دوايت يورك بازيكن ترينيدادو توباگو در بازى تيم ملى كشورش بى اساس دانست.وارنر كه به عنوان مشاور ويژه در فدراسيون فوتبال ترينيدادوتوباگو مشغول فعاليت است در نامه اى خطاب به روى كين آورده است: «كين نسبت به كشورى كوچك در بازى مقابل ايالات متحده بى انصاف بوده است.
روى كين در كنفرانسى خبرى گفت: وارنر هفته گذشته نامه اى درباره دوايت يورك به من نوشت. يورك به طور رسمى از فوتبال ملى كناره گيرى كرده است. به دليل مصدوميتى كه در بازى مقابل پرتغال به وجود آمده، نتوانسته در ۵ بازى گذشته حضور داشته باشد. من با وارنر صحبت كردم و به او گفتم كه نسبت به اينكه او چه كارى بايد انجام دهد چه فكر مى كنم. او به من گفت كه نسبت به بازيكنان ملى پوش بسيار حساس است اما همان طور كه گفتم، يورك در شرايطى مناسب براى بازى قرار نداشت. يورك ۳۶ ساله كاپيتان ترينيداوتوباگو در بازى مقابل گواتمالا بود كه با تساوى يك - يك به پايان رسيد. ترينيدادوتوباگو در بازى مقابل امريكا ۳ - صفر شكست خورد.كين كه سابقه كاپيتانى شياطين سرخ را نيز در كارنامه دارد گفت: اظهار چنين حرف هايى بسيار خنده دار است. من نيز به دنبال پاسخ دادن به او هستم اما مانند او نامه را در اختيار رسانه ها قرار نمى دهم.
وارنر در نامه اى ديگر خطاب به كين نوشت: براى اين از نامه يا سربرگ فيفا استفاده كردم تا نشان دهم در چه جايگاهى قرار دارم. مهمترين افتخار براى يك بازيكن اين است كه بتواند نماينده شايسته اى براى كشورش باشد.
روابط ساندرلند و ترينيدادوتوباگو به دليل در اختيار قرار ندادن كنوين جونز و كارلوس ادواردز براى بازى دوستانه مقابل جاماييكا از ماه ژانويه به سردى گراييد.

سيلوا زير تيغ جراحى

داويد سيلوا هافبك ملى پوش والنسيا به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا به زودى تحت عمل جراحى قرار خواهد گرفت. اين باشگاه در بيانيه اى اعلام كرد: «بر اساس آخرين معاينات انجام شده روى اين بازيكن، در جلسه اى با مربى و بازيكنان تصميم به انجام عمل جراحى او گرفتيم.»
هافبك ۲۲ ساله اسپانيا كه فصل گذشته ۳۴ بار در رقابت هاى لاليگا به ميدان رفت، توانست درجريان رقابت هاى يورو ۲۰۰۸ نقش مؤثرى را در قهرمانى كشورش ايفا كند.

اخراج اتيوپى از مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰

نهاد حاكم بر فوتبال جهان (فيفا) اتيوپى را به دنبال كشمكش هاى بسيار براى اعلام رياست فدراسيون فوتبال خود از مرحله مقدماتى رقابت هاى جام جهانى اخراج كرد.اتيوپى كه به توافقنامه خود با فيفا عمل نكرده است توسط كميته برگزاركننده جام جهانى از مرحله مقدماتى اين تورنمنت اخراج شد. پيش از اين تصميم اتيوپى در گروه خود بعد از رواندا و مراكش و بالاتر از موريتانى در رده سوم قرار داشت.به گفته فيفا جدول رده بندى اين گروه با حذف بازى هاى اتيوپى و امتيازهاى در نظر گرفته شده اصلاح خواهد شد.
اتيوپى در ماه جولاى به دليل معرفى نكردن رييس فدراسيون خود كه مورد تاييد فيفا باشد، از شركت در رقابت هاى بين المللى محروم شد. اين محروميت باعث شد ديدار ۵ روز گذشته اين تيم با مراكش لغو شود.

برنامه ليگ هاى اروپايى

يكشنبه ۲۴ شهريور

ليگ برتر
استوك سيتى - اورتون ۱۷:00

لاليگا
ختافه - رئال بتيس ۱۹:30
مالاگا - اتلتيك بيلبائو ۱۹:30
مايوركا - اوساسونا ۱۹:30
ركرتيوو - اسپانيول ۱۹:30
ويارئال - دپورتيوو ۱۹:30
رئال مادريد - نومانسيا ۱۹:30
آلمريا - والنسيا ۲۳:30

سرى A
بولونيا - آتالانتا ۱۷:30
جنوا - ميلان ۱۷:30
لاتزيو - سمپدوريا ۱۷:30
لچه - كيوو ۱۷:30
ناپولى - فيورنتينا ۱۷:30
رجينا - تورينو ۱۷:30
سيه نا - كاليارى ۱۷:30
يوونتوس - اودينزه ۲۳:00

بوندس ليگا
هانوفر - مونشن گلادباخ ۱۹:30
بوخوم - آرمينيا بيلفلد ۱۹:30

لوشامپيونا
كائن - سن اتين ۱۹:30
سوشو - ليل ۱۹:30
پارى سن ژرمن - نانت ۲۳:30

دوشنبه ۲۵ شهريور
ليگ برتر
تاتنهام - آستون ويلا ۲۳:30
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن