تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
قهرماني تيم فوتسال قاصدك
صحنه- خبرنگار كيهان: سومين دوره مسابقات ليگ فوتسال باشگاه هاي استان كرمانشاه جام نوآوري و شكوفايي با شركت هشت تيم و با انجام 56 بازي طي 14 هفته برگزار شد. اين مسابقات با قهرماني تيم فتو قاصدك صحنه به پايان رسيد. اين تيم به عنوان نماينده استان كرمانشاه در ليگ مناطق فوتسال كشور انتخاب شد.
درخشش دانش آموزان واليباليست گلستاني
گرگان- خبرنگار كيهان: دانش آموزان مدارس استعدادهاي درخشان استان گلستان توانستند در مسابقات فوتسال و واليبال كشوري اين مدارس مقام هاي اول و سوم را به دست آورند.
مسابقات تيراندازي
لردگان- خبرنگار كيهان: مسابقات تيراندازي به اهداف پروازي براي نخستين بار در لردگان برگزار شد. به 10 نفر برتر مسابقات نيز جوايزي اهدا شد. به نفرات اول تا سوم به نام هاي انور شجاعي، قدرت طهماسبي و حسن نادري نيز سكه طلا اهدا شد.
برگزاري مسابقات فوتبال
¤ در مسابقات فوتبال كه با شركت 12 تيم از منطقه فلارد برگزار شد، تيم هاي شهيد سعيدي ابواسحاقي، ستاره سرخ دشت پا گرد و پوياي جوان ميلان و گرداب فلارد به مرحله نهايي راه يافتند. همچنين در مسابقات ليگ دسته يك لردگان كه با شركت 10 تيم برگزار شد. تيم شاهين، شهرداري كلارد و اميد جوان گيلان و دهياري به مرحله نهايي راه پيدا كردند.
اهداي كاپ قهرماني
سمنان- خبرنگار كيهان: مسابقات فوتسال جام مديريت مصرف برق كه با حضور هشت تيم در سمنان برگزار شد با قهرماني تيم فوتسال شركت توزيع نيروي برق سمنان پايان يافت و تيم آب و فاضلاب روستايي به مقام نايب قهرماني رسيد و برق منطقه اي سمنان نيز سوم شد. در پايان مسابقات كاپ قهرماني و جوائزي به 3 تيم برتر اهدا شد.
برگزاري كلاس ارتقاي داوري بانوان در اصفهان
درچه- خبرنگار كيهان: كلاس ارتقاي درجه3 داوري فوتبال بانوان به درجه 2 با مدرسي دكتر زهرا سرجويي در اصفهان برگزار شد. اين كلاس ها به مدت پنج روز به طول انجاميد و داوطلباني از استان هاي تهران، آذربايجان غربي، مركزي، يزد سمنان و اصفهان در آن شركت داشتند.
صعود به قله آرارات
مراغه- خبرنگار كيهان: 5 نفر از اعضاي هيئت كوهنوردي مراغه به قله 5370 متري آرارات صعود كردند. جواد سلام زاده، تقي اصغروند، فرشيد سرباز مسعود يوسف پور و جعفر عبادي اعضاي اين تيم كوهنوردي را تشكيل مي دادند.
كلاس داوري فوتسال
بناب- خبرنگار كيهان: يك دوره 6 ساعته كلاس توجيهي داوري فوتسال در بناب برگزار شد. در اين كلاس ها بيش از 40 نفر از آقايان و خانم هاي داور اين شهر با قوانين داوري فوتسال آشنا شدند. محمد پيروز رام كمك داور بين المللي و ناظر و مدارس فدراسيون فوتبال آموزش داوران بنابي را برعهده داشت.
اغاز رقابت هاي فوتسال
زاهدان- خبرنگار كيهان: رقابت هاي فوتسال جام رمضان ايرانشهر با شركت 46 تيم آغاز شد. تيم هاي شركت كننده در اين بازي ها در هشت گروه به رقابت مي پردازند. در شب نخست مسابقات فرزاد سفينه كوير 6بريك مقابل مصلا به پيروزي دست يافت. بازي هاي رايانه اي حميد 10بريك ماهان را در هم كوبيد و تيم هاي آريانا با آژانس دريا يك بر يك و بانك ملت با دهياري چاه جمال الف صفر بر صفر خاتمه يافت.
قهرماني شناگران
مشهد- خبرنگار كيهان: در مسابقات شناي كشوري كه به ميزباني استان زنجان برگزار شد 76 ورزشكار از 19 استان به مصاف هم رفتند كه پس از دو روز رقابت، تيم ميزبان اول و خراسان رضوي دوم و اصفهان سوم شدند.
قهرماني جوانان خوزستاني
هفتكل- خبرنگار كيهان: مسابقات جيت كاندو كشوري با حضور هفت تيم از استان هاي اصفهان، خوزستان، خراسان شمالي، تهران، فارس، قم و مازندران و يك تيم از كهك قم در ورزشگاه شهيد حيدريان قم برگزار شد. در پايان مسابقات تيم خوزستان با كسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 7 برنز فاتح جام قهرماني اين مسابقات شد.
ساخت 26 سالن ورزشي
بندرعباس- خبرنگار كيهان: كار ساخت 26 سالن ورزشي از 57 پروژه ورزشي مصوب دور دوم سفر رئيس جمهوري به استان هرمزگان بزودي در اين استان آغاز مي شود. نخستين سالن ورزشي ويژه بانوان هرمزگان با زيربناي 1180 مترمربع و اعتباري بالغ بر 350 ميليون تومان تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد. 13هزار و 442 مترمربع فضاي ورزشي در هفته دولت در هرمزگان به بهره برداري رسيد.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن