تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809704995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر، مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر، مصاحبه
مسؤولان كميته المپيك، دوشنبه در مجلس

ايران ورزشى - مسؤولان كميته ملى المپيك به مجلس دعوت شدند تا توضيح بدهند. بعد از اولين جلسه مشترك سازمان و كميته با مجلسى ها، حالا نمايندگان تصميم گرفته اند كه ورزشى ها را جداگانه دعوت كنند. با اين وضعيت فراكسيون ورزش دوشنبه ميزبان رضا قراخانلو و على كفاشيان، رييس و دبيركل كميته ملى المپيك است تا سوالاتش را مطرح كند. كفاشيان هم مى گويد: «ما پاسخ مى دهيم. حالا سوال كنندگان چقدر راضى شوند، نمى دانم.»

خسته از صحبت هاى تكرارى

ايران ورزشى - «سالن بسكتبال نداريم.» اين قضيه براى ورزشى ها تازگى ندارد اما مثل اينكه مسوولان از شنيدنش خسته شده اند.
بعد از اينكه چند بارى اين صحبت از زبان مسوولان گفته شده، دست اندركاران ورزشى كه مدت هاست وقت خود را صرف توسعه فضاهاى ورزشى كرده اند، پيغام فرستاده اند كه صبور باشيد و كمى سكوت كنيد. گويا گفته شده يك حرف را چندبار مى گويند. اين صحبت ها در جايى گفته مى شود كه گويا ايران ميزبانى جام ملت هاى آسيا را هم به خاطر نداشتن سالن اختصاصى بسكتبال از دست داده است.

تنيسورهاى جوان با پيروزى آغاز كردند

ايران ورزشى - تنيسورهاى جوان ايران كار خود را در مسابقات بين المللى قزاقستان با پيروزى آغاز كردند.
در چارچوب اين رقابت ها كه زير نظر فدراسيون جهانى تنيس در شهر شيمكنت برگزار ميشود داريوش صابر و ارسلان محمدى در دور اول جدول اصلى انفرادى با غلبه بر حريفان ازبكى خود به دور دوم و مرحله يك هشتم نهائى راه يافتند.
دراين مسابقات تنيسورهايى از ايران، قزاقستان، ازبكستان، تاجيكستان و روسيه حضور دارند .

پينگ پنگ بازان ايران به نيمه نهايى نرسيدند

تيم پينگ پنگ جوانان ايران از صعود به مرحله نيمه نهايى مسابقات جوانان جهان بازماند.
تيم ملى پينگ پنگ ايران با تركيب نوشاد عالميان و حميدرضا طاهر خانى با دو پيروزى پياپى با حساب ۳- صفر پاكستان و سوئد را مغلوب كرد و به عنوان سرگروه گروه ۴ به جمع هشت تيم برتر اين مسابقات راه يافت. اما در مرحله يك چهارم با قبول شكست ۳- 2 مقابل كره از صعود به مرحله نيمه نهايى باز ماند. در اين مسابقه نوشاد عالميان على رغم كسب دو برد برابر بازيكنان كره نتوانست جلوى شكست تيم كشورمان را بگيرد.
مسابقات پروتور جوانان جهان با حضور ۱۲ تيم در شهر پونه هند در حال پيگيرى است.
رقابت هاى بخش انفرادى اين مسابقات از امروز آغاز مى شود.

با افزايش بودجه، كارم را رسمى مى كنم

ايزدپناه سرمربى سابق تيم بسكتبال جوانان ايران و تيم ليگ برترى شهردارى گرگان گفت: براى ساختن يك تيم قدرتمند حداقل به اجراى برنامه هاى آماده سازى طى چهار تا شش ماه زمان نياز است اما ما در فاصله نزديك به چهل روز تا آغاز مسابقات ليگ هنوز در اما و اگرهستيم.
محمد مهدى ايزدپناه در اين باره مى گويد: گرچه ما توانستيم از اول فروردين ماه تمرينات را با حضور بازيكنان جوان و بومى تيم آغاز كنيم اما قطعاً تا زمانى كه تكليف بودجه مشخص نشود و ما در جهت تكميل كادر خود اقدام نكنيم، نمى توانيم يك تيم ايده ال داشته باشيم.
ايزدپناه با بيان اين كه شرايط تيم شهردارى گرگان هم مثل بسيارى از تيم هاى ديگر عادى نيست، ادامه مى دهد: ما برخلاف برخى تيم هاى متمول كه از سرمايه هاى خوبى بهره مى برند شرايط مطلوبى نداريم اما با اين وجود حاضريم با افزايش معادل پنج يا ۱۰ درصد بودجه سال گذشته كارمان را رسمى كنيم بنابراين و با تحقق اين امر مثل هميشه تلاش مى كنيم تا حداكثر استفاده را از پتانسيل هاى موجود ببريم.
سرمربى تيم بسكتبال شهردارى گرگان در ادامه مسابقه هاى ليگ امسال را كيفى تر پيش بينى و مى گويد: گرچه قبل از شروع مسابقه ها نمى توان نظر چندان دقيقى در مورد كيفيت و كميت رقابت هاى ليگ داد اما شركت ما در بازى هاى المپيك پكن قطعاً بى تأثير نبوده است. بنابر اين بايد اميدوار بود بازيكنان توانسته باشند در كنار مربيان بيشترين بهره را از حركتى كه هم اكنون در جامعه بسكتبال به وقوع پيوسته، ببرند تا در پايان بتوانيم كارنامه برگزارى يك ليگ پويا را ارزيابى كنيم.

شيرجه جوانان ايران راهى آلمان شد

ايران ورزشى - تيم شيرجه جوانان ايران براى شركت در هفدهمين دوره مسابقه هاى شيرجه قهرمانى جوانان جهان بامداد امروز عازم آلمان شد.
اين رقابت ها در روزهاى ۲۷ شهريور تا اول مهرماه جارى در شهر آخن آلمان و با حضور شيرجه روهاى ۴۱ كشورجهان برگزار مى شود و تيم شيرجه جوانان ايران با ۴ شيرجه رو جوان در اين مسابقه ها شركت مى كنند.
تيم شيرجه جوانان ايران را در اين رقابت ها حميد كريمى و على شكول (رده سنى ۱۴-15 سال) و شهنام نظرپور و مجتبى ولى پور(رده سنى ۱۶-18 سال) تشكيل مى دهند.
اين تيم را جوكوم سان به عنوان سرمربى و مهرداد هجير به عنوان مربى همراهى مى كنند ضمن اينكه حسين حيدرپور سرپرستى تيم اعزامى ايران را برعهده دارد.
مسابقات شيرجه قهرمانى جوانان جهان به صورت مقدماتى و نهايى در مواد يك و سه متر تخته فنر، شيرجه سكو و شيرجه هماهنگ از تخته سه متر برگزار مى شود.

قضاوت نصيرى نژاد در فينال جهانى تيروكمان

ايران ورزشى - حسين نصيرى نژاد داور بين المللى تيروكمان كشورمان براى قضاوت در مسابقات فينال وردكاپ در لوزان سوييس دعوت شد.
اين مسابقات قرار است ۶ مهرماه در لوزان سوييس برگزار شود. نصيرى نژاد براى قضاوت از سوى فدراسيون جهانى تيروكمان دعوت شده كه نتيجه آن پس از بررسى در كميته داوران جهان اعلام خواهد شد.

اميد بيشتر كامپوند براى حضور در المپيك

ايران ورزشى - پروفسور اردنر رييس فدراسيون جهانى تيروكمان طى مراسمى در پكن به عضويت كميته بين المللى المپيك درآمد. وى پس از عضويت در كميته بين المللى المپيك لوح افتخار خود را از ژاك روگ رييس اين كميته طى مراسمى در پكن دريافت كرد.
جامعه تيروكمان اميدوار است با حضور وى در اين كميته راه ورود رشته كامپوند به المپيك هرچه زودتر فراهم شود.

سفر ركابزنان به قهرمانى جهان لغو شد

ايران ورزشى- ركابزنان بزرگسال از دومين حضور در مسابقه هاى قهرمانى جهان محروم شدند. اين تصميمى است كه فدراسيون گرفته، به اين ترتيب تنها تيم پنج نفره اميدهاى ايران به تنهايى براى شركت در اين رقابت ها به ايتاليا سفر مى كند. با توجه به سطح بالاى رقابت هاى قهرمانى جهان فدراسيون ترجيح داد تيم بزرگسالان را به اين مسابقات نفرستد. از آنجايى كه بهترين هاى دنيا در قهرمانى جهان شركت مى كنند، مسؤولان ايرانى بعد از مصدوميت شديد مهدى سهرابى يكى از نفرات اصلى تيم ملى، به اين نتيجه رسيدند كه بهتر است تيم با اين روحيه به ايتاليا نرود. سهرابى كه يكى از نمايندگان ايران در المپيك هم بود در سفر يك هفته گذشته ركابزنان به تايلند در تور بين المللى اين كشور مصدوم شد حالا ركابزنان فقط با تيم ملى اميد به ايتاليا مى روند. حسين ناطقى، حامد جنت، بهنام خسروشاهى، مهدى علمايى و حسين عليزاده نفرات جوانى هستند كه فرصت رقابت با بهترين هاى اروپا در «ورساى» ايتاليا نصيبشان مى شود.
مسؤولان فدراسيون و كادر فنى بر اين باورند كه اين ميدان، فرصت بسيار مناسبى براى ركابزنان اميد است چرا كه مى توانند تجربيات خوبى به دست آوردند كه در مسابقات آينده به كارشان خواهد آمد.

مهدى سهرابى جراحى مى شود

ايران ورزشى - مهدى سهرابى ركابزن تيم ملى بعد از رقابت در تور بين المللى تايلند، در حين تمرين در يك سانحه تصادف دچار شكستگى شديد استخوان صورت شد. دو تيم پتروشيمى تبريز و مازندران به عنوان نمايندگان ايران روزچهارشنبه از تور بين المللى تايلند به ايران بازگشتند. مهدى سهرابى چند روز پيش در حاشيه تمرين در جاده هاى بانكوك با يك موتور سوار تصادف كرد و بلافاصله به يكى از بيمارستان هاى اين شهر منتقل شد. دبير فدراسيون دوچرخه سوارى مى گويد: مهدى سهرابى بعد از اتمام تور بين المللى تايلند در حاشيه يك تمرين آزاد در خيابان هاى بانكوك با يك موتور سوار تصادف كرد. بعد از اين حادثه وى به بيمارستانى در اين شهر منتقل و به مدت ۴۸ ساعت تحت نظر پزشكان قرار گرفت. اصغر خالقى مى گويد: خوشبختانه از نظر پزشكان تايلندى سهرابى از ناحيه مغزى شرايط خوبى دارد و تنها از ناحيه استخوان گونه سمت چپ صورت دچار شكستگى شديد است. با نظر پزشكان ايرانى وى بلافاصله به تهران منتقل شد و از ظهر روز چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت در بيمارستان ايرانشهر تحت نظر پزشكان قرار گرفت. سهرابى ظهر روز پنجشنبه از بيمارستان مرخص شد. وى چند روز آينده در يكى ازبيمارستان هاى تهران و تحت نظر پزشكان مورد عمل جراحى قرار مى گيرد.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن