تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي برنامه‌هاي آموزش و پرورش براي غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌�


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ضرورت همكاري سازمان‌هاي فرهنگي در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان
خبرگزاري فارس: رئيس آموزش و پرورش ناحيه 7 خراسان رضوي گفت: سازمان‌ها و نهادهاي فرهنگي مرتبط مي‌توانند با همفكري و هم‌انديشي يكديگر زمينه را براي رشد و پيشرفت دانش‌آموزان در غني‌سازي اوقات فراغت مهيا كنند.

[تصویر: A0698180.jpg]


احمد ذوقي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» درباره راهكارهاي غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: در مقوله غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آ‌موزان، نبايد صرفاً تمامي وظايف بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته شود بلكه تمام سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و خصوصي مرتبط كه فعاليت‌هاي فرهنگي دارند در اين زمينه نقش بسزايي دارند؛ بنابراين مشاركت سازمان‌هاي فرهنگي مرتبط با وزارت آموزش و پرورش در اين مقوله ضروري به نظر مي‌رسد.

* لزوم همكاري سازمان‌هاي فرهنگي با يكديگر براي غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان

وي افزود: آموزش و پرورش به عنوان متخصص‌ترين نهاد در اين زمينه كه ارتباط نزديكي با نوجوانان و جوانان دارد، نقش بسيار مهمي ايفا مي‌كند؛ در مقوله غني‌سازي اوقات فراغت، دانشگاه نيز وظيفه سنگيني دارد همچنين سازمان‌ها و نهادهاي فرهنگي مرتبط نيز بايد با همفكري و هم‌انديشي يكديگر زمينه را براي رشد و پيشرفت دانش‌آموزان در غني‌سازي اوقات فراغت مهيا كنند.

رئيس آموزش و پرورش ناحيه 7 خراسان رضوي در خصوص فعاليت آموزش و پرورش ناحيه 7 خراسان رضوي گفت: در مشهد برنامه‌هاي بسيار خوبي در زمينه غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار شده است؛ در اين مقوله حتي با سازمان‌هايي كه به ظاهر ارتباط مستقيم با جريان اوقات فراغت دانش‌آموزان ندارند، همكاري داشتيم كه خوشبختانه وقتي اين سازمان‌هاي به ظاهر غيرمرتبط وارد مقوله غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان شدند، تأثيرات مثبت اين امر محقق شد، به عنوان مثال دستگاه قضايي كه شايد ارتباط مستقيمي با غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان نداشته باشد، اما برخورد اين دستگاه با وقوع جرم در ميان نوجوانان وجوانان، تاثير زيادي بر غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.

ذوقي تصريح كرد: خوشبختانه در مشهد مقدس ارتباط بسيار خوبي ميان شهرداري، سازمان تبليغات اسلامي، صدا و سيما، بسيج و سپاه براي غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان برقرار شده است.

* نقش اصلي و تأثيرگذار خانواده براي غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان

وي در ادامه به نقش خانواده در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان كرد: نهاد خانواده به عنوان يك نهاد اصلي و تأثيرگذار نقش بسزايي در غني سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد و قطعاً‌ نشست مسئولان فرهنگي با خانواده‌ها و هدايتگري آنها مي‌تواند موجب غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان شود، بنابراين اگر در اين زمينه خانواده‌ها توجيه شوند، موفقيت دانش‌آموزان در آينده محقق خواهد شد.

رئيس آموزش و پرورش ناحيه 7 خراسان رضوي در ادامه در مورد توسعه ورزش دانش‌آموزي در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: در گذشته حركت خوبي در مقوله توسعه ورزش دانش‌آموزان انجام شد اما متأسفانه اين حركت مثبت به دلايل نامعلومي متوقف شد؛ با تشكيل وزارت ورزش و جوانان و ارتباط نزديكي كه اين وزارتخانه با وزارت آموزش و پرورش دارد، مي‌تواند موجب توسعه ورزش دانش‌آموزي در آينده نزديك شود.
انتهاي پيام/





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن