تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805549541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ افشاگري اخير حامد كرزاي مبني بر رابطه لندن با طالبان و قاچاقچيان بزرگ مواد مخدر، بسيار تكان دهنده بود. وي در بخشي از صحبت هايش به اين اشاره كرد كه صدها تن هروئين در تمامي زيرزمين هاي استان هلمند افغانستان وجود دارد و اين زير سر انگلستان است. خباثت هاي انگليس تمامي ندارد و بايد منتظر ماند وديد كه چه خوابي براي جوانان مسلمان منطقه ديده است.
يك هموطن
¤ از مسئولان شهرداري تهران خواهشمنديم سري به خيابان خاوران بزنند. چون پياده روهاي اين خيابان حدود سه ماه است كه كنده و رها شده اند. در اين مدت اهالي اين خيابان دائم خاك مي خورند.
يكي از ساكنان خراسان
¤ مذاكره ايران با آمريكا بر سر مسائل منطقه بي اعتبار است. چون آمريكا تنها دنبال ايجاد بحران است. ايران بايد با كشورهاي همسايه بر سرچگونگي اخراج اشغالگران مذاكره كند.
شهيدي
¤ درباره ترور ناموفق احمد چلبي بايد گفت كه اين گونه اتفاقات با فشارهاي آمريكا براي اجراي توافقنامه امنيتي عراق بي ارتباط نيست. چلبي هم يكي از شخصيت هاي بانفوذ ومردمي عراق است كه سلطه آمريكا را نمي پذيرد.به همين خاطر ممكن است آمريكا براي اجرايي كردن اين طرح روبه ترور چنين شخصيت هايي بياورد. باتوجه به اين كه عراق مهم ترين همسايه ايران است، ما هم نبايد نسبت به اوضاع اين كشور بي تفاوت باشيم و بايد جلوي كاميابي هاي آمريكا را به هر شكلي بگيريم.
يك هموطن
¤ جاي تعجب است كه برخي از بزرگان با ماده اي از لايحه حمايت از خانواده كه با مهريه هاي سنگين مخالف است، مخالفت مي كنند. بايدهرطوري كه شده با مهريه سنگين مبارزه قانوني كرد. چون با شيوه پيامبر اسلام(ص) در تعارض است.
احمد سلطاني از ايلام
¤ در سريال بزنگاه علناً جوانان و مردم به سيگار و مواد مخدر دعوت مي شوند. مسئولين محترم صدا وسيما با انجام اقدامات نظارتي قبل از ساخت چنين فيلم هايي پيشگيري هاي لازم را بنمايند.
مهدي حضرتي از همدان
¤ علت افت شديد قيمت نفت در دو ماه گذشته به اندازه بيش از 30 دلار درهر بشكه، عرضه مازاد بر تقاضاي بازار به اندازه 500 تا 700 بشكه در روز توسط عربستان سعودي است كه اين كار خارج از توافقات اوپك است. اين يكي از خيانت هاي عربستان است كه به دستور آمريكا براي جلوگيري از قدرت ايران انجام گرفته.
يك هموطن
¤ سهميه بندي بومي دانشگاه ها خلاف عدالت و قانون اساسي است. چون طبق قانون اساسي تمام مردم در تحصيل و دانشگاه داراي حقوق مساوي هستند. اما خواهر بنده با رتبه بالا دردانشگاه تهران قبول نشده است. آيا دانشگاه هاي برتر فقط حق تهراني هاست؟ از كيهان توقع داريم به اين موضوع بپردازد.
محمودي
¤ پدرم يك بازنشسته است كه به دليل سكته مغزي بستري است. به همين دليل براي دريافت سهامش مراجعه نمودم. اما ندادند و گفتند كه چون فرم پر نكرده ايم شامل ما نمي شود. از مسئولان خواهشمندم كه راهنمايي نمايند بايد چه كنيم؟
مهرداد نادري
¤ از كيهان انتظار داريم كه درباره ضايع شدن حقوق برخي از داوطلبان كنكور پيگيري نمايد و مطالبي راچاپ كند.
حسيني از قم
¤ از شهرداري خواهشمندم كه در خيابان مصطفي خميني سرعت گير و چراغ راهنما نصب نمايد. چون خودروها با سرعت بالايي در آن حركت مي كنند و جان عابران پياده را بارها به خطر انداخته اند.
بازنشسته كيهان
¤ ضمن تشكر از برنامه هاي خوب صدا وسيما به اين وسيله نسبت به پخش سريال بزنگاه كه به ارزش هاي ديني كشورمان توهين مي كند اعتراض دارم.
سعيد رحماني
¤ باتوجه به دستور رئيس جمهور مبني بر پرداخت وام، بانك ها اعلام كرده اند كه هنوز به آن ها ابلاغ نشده است. با توجه به اين كه ماه شهريور براي خانواده هايي كه محصل و دانشجو دارند بسيار پرمخاطره است، خواهشمنديم پي گيري شود.
يك خانم خانه دار
¤ بازنشستگان براي گرفتن حقوق از شعبه رجايي شهر بانك رفاه، بايد يك روز تمام در صف ايستاد. باتوجه به اين كه بازنشستگان كهنسال و ازنظر جسمي ضعيف هستند لازم است فكر چاره اي براي حل اين مشكل شود.
حدادپور از كرج
پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 1387.5.26، پيرامون «عدم پذيرش كارت منزلت از سوي رانندگان اتوبوس هاي ريالي و عدم رعايت طرح تفكيك بين آقايان و بانوان در آن اتوبوس ها»، به اطلاع مي رساند با توجه به اينكه اتوبوس هاي ريالي تحت مالكيت شخصي افراد بوده و رانندگان آنها شخصا مسئول پرداخت هزينه هاي جانبي اعم از تعمير و نگهداري، كارواش، انجام امور فني و... مي باشند اين شركت نمي تواند آنها را ملزم به پذيرش كارت منزلت افراد نمايد ضمن آن كه مقرر گرديد موضوع مطروحه از سوي كارشناسان اين شركت مورد بررسي بيشتر قرار گيرد.
در رابطه با رعايت طرح تفكيك بين آقايان و بانوان در اتوبوس هاي ريالي نيز به اطلاع مي رساند كليه رانندگان اين شركت اعم از ريالي و بليتي موظف به اجراي آن بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.
لذا از شهروندان محترم درخواست مي شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 1888 تماس حاصل نموده و با ارائه مشخصات لازم نظير شماره پلاك خودرو، خط مربوطه، ساعت و تاريخ واقعه، مسئولين اين شركت را در بررسي و پيگيري دقيق موضوع ياري نمايند.
پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 1387.5.22، در خصوص «حذف خط بليتي پايانه خاوران- ميدان امام حسين(ع) و عدم وجود سرپناه در ايستگاه شهرري» به اطلاع مي رساند در راستاي اجراي طرح ساماندهي و اصلاح ناوگان خطوط اتوبوسراني و تسريع و تسهيل در امر جابجايي شهروندان محترم، خط بليتي فوق الذكر به دليل هم مسير بودن با قسمتي از مسير خط ويژه اتوبوسراني پايانه خاوران- پايانه آزادي، با آن ادغام و مسافرين محترم مي توانند با بهره گيري از اتوبوسهاي خط ويژه در كمترين زمان ممكن به مقاصد مورد نظر خويش عزيمت نمايند.
ضمنا در خصوص ايجاد سرپناه در ايستگاه شهرري به اطلاع مي رساند از آنجايي كه موضوع مطروحه در حوزه ماموريتي يكي ديگر از سازمان ها مي باشد، مراتب جهت هرگونه اقدام و اعلام نتيجه به آن جريده وزين منعكس گرديد.
پاسخ وزارت آموزش و پرورش
در پاسخ به مطلب مندرج در تاريخ 87.4.30 در خصوص معلم حق التدريس به اطلاع مي رساند: آموزش و پرورش به دليل كسري اعتبارات در سال جاري و همچنين عدم توازن نيروي انساني جذب و استخدام نيروي جديد ندارد.
¤ چندي پيش براي خريد مبل به يافت آباد تهران مراجعه كردم. مشاهده نمودم كه بيشتر مبل ها از خارج وارد شده اند. بايد فكري به حال تسخير بازار مبل ا زسوي كالاهاي وارداتي نمود.
كيان مهر
¤ ضمن تشكر از دولت به خاطر تصويب قانون ممنوعيت مالكيت در 60متري ساحل دريا، اما نكته اين است كه به خاطر وضعيت اقتصادي حاكم بر كشور، اكثريت مطلق جامعه ايران توانايي مالي سفر به ساحل دريا را ندارند.
واقفي
¤ اداره تعويض پلاك يك ماه فرصت براي تغيير پلاك داده است. اين درحالي است كه برخي صاحبان خودروها فوت نموده و حداقل 4 ماه طول مي كشد تا به ورثه انتقال مالكيت يابد. از اين اداره خواهشمنديم اين زمان را تمديد كند.
ارژنگي
¤ وزير كار بيش از دو سال است كه دم از حمايت از بخش خصوصي براي ايجاد اشتغال مي زند. اما هنوز در عمل هيچ اقدامي نشده است.
اشرافي از اردبيل
¤ قرار بود جواب نقل و انتقالات فرهنگيان تهران 25 تير اعلام شود. اما هنوز هيچ اقدامي نشده لطفاً مسئولين پاسخ دهند.
يك فرهنگي از تهران
¤ ضمن تقدير از فعاليت هاي زيربنايي دولت محترم، اما به نظر مي رسد مديران مياني دولت در استان قم به مشكلات و كارهاي مردم رسيدگي نمي كنند. از جمله شركت گاز قم كه امتياز گاز خانگي براي خانه هاي نوساز را علي رغم نصب علمك گاز اين خانه ها نمي دهد.
از طرف جمعي از اهالي قم و حومه
¤ از روزنامه كيهان خواهشمندم باتوجه به تحركات اصلاح طلبان در زمينه انتخابات رياست جمهوري، به بازنمايي اعمال اصلاح طلبان در دوران هشت ساله شان در دولت گذشته بپردازد.
احمد اصلان پور
¤ از قوه قضاييه خواهشمندم با شيرين عبادي كه انواع تخلفات سياسي را در پرونده اش دارد، برخورد قانوني نمايد.
يك جانباز از رامسر
¤ طبق بخشنامه دولت در زمينه انتقال فرهنگيان از كلان شهرها به شهرهاي كوچك فرزندان دانشجوي آن ها نيز بايد منتقل شوند. اما اين مورد از بخشنامه درمورد ما كه از مشهد به آب يك منتقل شديم عمل نشده است. همچنين بنابراين بخشنامه بايد يك زمين و يك وام هم داده شود، اما اين هم اجرا نشده است. از مسئولين خواهشمنديم رسيدگي شود.
يك هموطن
¤ از هم ميهنان عزيز تقاضا دارم كه در اين ماه مبارك و به ويژه لحظات ارزشمند شب قدر، از خدا بخواهند كه شر دشمنان غربي را از سر مسلمانان و شيعيان كوتاه كند.
يك هموطن
¤ وزارت نيرو اعلام كرد كه قطعي برق هر 24 ساعت 2 ساعت است. اما در شهرستان مريوان هر شبانه روز 4 ساعت قطع مي شود.
اميني از مريوان
¤ متأسفانه در بسياري از ادارات، برخي از خانم ها حجاب مناسبي ندارند. از بسيج اين ادارات خواهشمندم برخورد لازم را انجام دهند.
اكبري
¤لطفاً شركت توزيع برق تهران مشخص كند كه زمان خاموشي ها بايد چقدر باشد؟ چون يكي از مسئولان قوه قضاييه گفته كه اگر خاموشي بيش از دو ساعت باشد، مي توانيم شكايت كنيم.
حبيبي
¤ بهتر است دولت قبل از اجرايي نمودن طرح تحول اقتصادي ضوابط قيمت گذاري و نظارت بر آن را اعم از كالاهاي توليدي و وارداتي ايجاد نمايد.
يك توليدكننده ايراني
¤ من اگر جاي مستندسازان ايراني بودم يك فيلم مستند درباره كنده كاري هاي خيابان ها و پياده روهاي تهران مي ساختم. چون هر خيابان چندين بار مورد كنده كاري و بازسازي قرار مي گيرد.
سيداحمد كردكوهي
¤ به تازگي در جامعه ما برخي از آقايان گرايش به آرايش زنانه يافته اند. حتي در صداو سيما و فيلم هاي سينمايي نيز تبليغ مي شود. از مسئولان و دستگاه هاي فرهنگي خواهشمندم كه طرحي براي حل اين معضل نمايند.
يك شهروند
¤ يك دبير حق التدريس با هفت سال سابقه كار هستم. علي رغم قبولي در آزمون استخدام و قرار صدور احكام در برج 11سال گذشته، هنوز اين كار نشده است. به وزير آموزش وپرورش بفرماييد كه اين عدالت نيست كه كسري بودجه را از طريق گرفتن حق عده اي تأمين كنند.
يك دبير حق التدريس
¤ بنياد شهيد به جانبازان زير 25درصد امكانات ارائه نمي كند. اين عدالت نيست.
علي اكبر اسماعيلي (جانباز 20درصد)
¤ بن بازنشستگان كارمندان دولت با شركت هاي نفت و گاز فرق دارد و كمتر است. از مسئولان خواهشمندم كه عدالت را رعايت كنند.
يك هموطن از كاشان
¤ يكي از روزنامه هاي زنجيره اي تيترش اين بود كه سردرگمي جهاني از تعداد سانتريفيوژهاي ايران. اين تيترها به گونه اي است كه گويي اين روزنامه ها از دولت هاي غربي خط مي گيرند. چون چندي پيش نهاد بين الملل امنيت آمريكا به 1+5 توصيه اي كرد كه در آن همين تيتر اين روزنامه آمده بود.
يك شهروند
¤ رژيم صهيونيستي كه از شكست در جنگ 33 روزه دو سال پيش مقابل لبنان مثل مار زخم خورده به خودش مي پيچد و از نشان دادن كينه توزي خودش ترس ندارد، حزب الله را به طور تلويحي به استفاده از سلاح هاي مرگبار و كشتار جمعي تهديد كرده است. نبايد اين تهديدها را خوار شماريم و بايد براي مقابله با آن ها برنامه ريزي كنيم و در اين زمينه به حزب الله لبنان نيز ياري رسانيم.
يك هموطن
¤ قرار است به عنوان پاداش بازنشستگي به بنده سهام دهند. اما اين سهام فايده اي به حالم ندارد. از مسئولان خواهشمندم كه به جاي آن پول دهند.
يك بازنشسته
¤ شيرين عبادي كه مدعي حمايت از حقوق بشر است، چرا به اربابش آمريكا به خاطر كشتار مردم بي گناه عراق و افغانستان اعتراض نمي كند؟
بابايي
¤ چرا سهام عدالت فقط به افرادي تعلق مي گيرد كه حقوق مي گيرند؟ خانواده هاي بي سرپرست يا با سرپرست از كارافتاده بيشتر نيازمند سهام عدالت هستند.
يك هموطن
¤ شبكه پيام نماي صدا و سيما، معمولاً هفته اي يك بار مطالبش را عوض مي كرد، اما الان هر يك ماه يك بار اين كار را انجام مي دهد. از مسئولان صدا و سيما خواهشمندم مثل سابق عمل نمايند.
نجفي از قم
¤ از مسئولان شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران در اصفهان مي خواهيم كه براي تامين برق ژنراتور برق جايگاه هاي سوخت گيري گاز طبيعي و لوله كشي شده سي ان جي در اصفهان براي مواقع قطع برق و اضطراري مانند پمپ بنزين ها هم فكر اساسي كنند تا از صف هاي طولاني و اتلاف وقت صاحبان خودروهاي گازسوز در مواقع قطع برق جلوگيري شود.
محمود بليغيان از اصفهان
¤ مجلس شوراي اسلامي لايحه نظام هماهنگ پرداخت حقوق را تصويب نموده، اما دولت آن را اجرا نمي كند. از دولت محترم خواهشمندم با توجه به اين كه اكثر بازنشستگان تحت فشار اقتصادي هستند آن لايحه را اجرا نمايد.
يك بازنشسته
¤ به عنوان يك طرفدار احمدي نژاد، توقع نداشتم كه ايشان درخواست مراجع عظام و نمايندگان مجلس براي بركناري مشايي را اجرا نكند. لازم است در كشورمان قانوني براي استيضاح معاونين رئيس جمهور نيز درست شود.
معتمدي از تهران
¤ متأسفانه جراحي زيبايي در ايران بسيار گسترش يافته و از طرف ديگر بيش از سه هزار پزشك غيرمتخصص در اين زمينه فعال هستند. طبق اعلام سازمان نظام پزشكي، فقط 101 پزشك داراي تخصص جراحي پلاستيك هستند. بايد براي شناسايي و برخورد با پزشكان غيرمتخصص تدبيري انديشيده شود.
يك شهروند
¤ اين كه با وجود بسياري از مشكلات اقتصادي كه گريبان مردم را گرفته، هزينه هاي سرسام آوري صرف فعاليت هاي ورزشي مي شود، انتقاد برانگيز است.
علي محمدي
¤ يك بازنشسته بيمه شده خدمات درماني هستم. اما اين بيمه چندان در زمينه كمك به هزينه درمان موثر نيست.
يك بازنشسته
¤ ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي مبارزه با بدحجابي است.
تبري از كرج
¤ از مسئولان خواهشمندم در برنامه كوپن ارزاق، مرغ و گوشت را نيز ارائه دهند. چون اين مواد بسيار گران هستند.
خانمي از اهالي تهران
¤ در سريال يوسف پيامبر، نوجواني كه نقش آن حضرت را بازي مي كند، مورد آرايش قرار گرفته و اين كار معصوميت او را از بين برده است.
اكبري از تهران
¤ آموزش و پرورش هنوز برنامه مشخصي براي استخدام نيروهاي حق التدريسي قبول شده در آزمون هاي استخدامي گذشته ندارد و هر روز قول يك كاري را مي دهند. خواهشمنديم تكليف اين افراد را مشخص نمائيد.
يك فرهنگي
¤ از استانداري و فرمانداري محترم همدان تقاضا مي شود نسبت به حل و فصل زمينهاي شهرك شهيد بهشتي همدان كه ساليان متمادي در كش وقوس شهرداري و شهرسازي همدان گرفتار است مساعدت فرمايند.
جمعي از صاحبان زمينهاي بلاتكليف شهرك شهيد بهشتي همدان
¤ با توجه به اين كه مردم مسلمان بايد هميشه نظافت را رعايت كنند، از مسئولين تقاضا داريم كه قيمت مواد شوينده را كاهش دهند.
حسيني
¤ طرح نوسازي شهرداري، موجب سرگرداني اهالي مناطق تحت نوسازي شده است.
احمدپور
¤ تقاضا دارم كه با پروفسور مولانا درباره مسائل بين المللي و رحيم پورازغدي درباره مسائل فرهنگي روز جامعه مصاحبه نماييد.
معتمدي از تهران
¤ از ستاد بسيج اقتصادي تقاضا دارم كه اگر قصد اعلام كوپن براي ماه مبارك رمضان را دارد، از كوپن هاي سري قبلي اعلام كنند. چون هم بسياري از كالاهاي دوره قبلي ارائه نشده است و هم كوپن هاي سري جديد را نگرفته ايم.
كاشاني
¤ يكي از علل قطعي برق، استفاده از برخي وسايل برقي در پيروي از مد روز است. اين در حالي است كه بسياري از آن ها مورد نياز ضروري نيستند. مثل استفاده از كولر گازي كه مصرف برق سرسام آوري دارد. از دست اندركاران روزنامه خواهش دارم كه يك جدولي را براي معرفي مصرف برق وسايل مختلف چاپ كنند.
يك خواننده
¤ خيلي از مشاورين املاك براي اينكه از دو طرف مالك و مستأجر مبلغ بيشتري بعنوان حق كميسيون دريافت كنند باعث مي شوند نرخ كرايه تا 100 هزار تومان بالاتر از قيمت واقعي خودش افزايش پيدا كند. وجدان اين عده دلال كجا رفته است و چگونه راضي ميشوند براي درآمد بيشتر خانواده ها را تحت فشار قرار دهند.
شيرازي
¤ با توجه به صرفه جويي 20 ميليون ليتري روزانه بنزين مي توان با آن بيش از 13 هزار اتوبوس خريداري نمود. حال در تهران با جمعيت 70 ميليوني چطور 70 دستگاه دوكابين پاسخگو است.
پورغلام
¤با توجه به تخريب باورها و اعتقادات جوانان از سوي استكبار جهاني و صهيونيسم بين المللي بر كليه خانواده ها و آموزش و پرورش فرض است كه نسبت به آگاهي جوانان از اهداف شوم تخريبهاي جوانان بوسيله بولوتوث و توسط تلفنهاي همراه، دشمن را در اهداف شوم خود ناكام گذارند. كيهان و رسانه هاي مطبوعاتي نسبت به آگهي دادن به خانواده ها نهايت سعي و تلاش خود را در اين زمينه بكار گيرند.
اسماعيلي
¤ دانشجوي تربيت بدني تهران مركز هستم. 2 ترم است كه به علت عدم ارايه يك واحد عملي هندبال از فارغ التحصيل شدن محروم شدم كه مجبورم تا ارايه اين واحد هر ترم ثبت نام كنم و 200 هزار تومان شهريه ثابت و 190 هزار تومان شهريه عملي اين درس را پرداخت نمايم. از مسئولين دانشگاه تقاضاي رسيدگي دارم.
صفوي
¤ با توجه به افزايش 10% حقوق كارمندان و بازنشستگان متأسفانه شهرداري تهران با افزايش بيش از 30% نسبت به سال گذشته از ما ماليات منزل مي گيرد. سال 86 مبلغ ماليات ما 69 هزار تومان بود و امسال 105 هزار تومان شده است. چرا خود مسئولين بر تورم دامن مي زنند به جاي مهار آن، با ماهي 237 هزار تومان سزاوار پرداخت 105 هزار تومان عوارض ساليانه هستيم؟!
مهدي پورمحمدي
¤ از شهرداري انديشه تقاضا مي شود نسبت به دستور جمع آوري زباله هاي باقيمانده در فاز يك انديشه خ 12 متري شرقي كوچه صدر كه باعث آزار و اذيت مردم را فراهم كرده است، اقدام نمايد.
جمعي از اهالي محل
¤ از راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ تقاضا مي شود با هماهنگي شهرداري از توقف چراغ قرمزهاي چهار راه ها در حالت صفر خودداري گردد. كه بارها باعث تصادف گرديده است وقتي شماره ها را رانندگان نظارت مي كنند وقتي به اعداد يك رقمي مي رسد رانندگاني كه پشت چراغ قرمز قرار گرفته آمادگي حركت را پيدا وقتي به صفر مي رسد حداقل 30% رديف اولي ها به حركت خود ادامه و با توجه به اينكه جهت مخالف هنوز حالت سبز را نشان مي دهد به يكديگر برخورد و ترافيك سنگين ايجاد و كسي نيز پاسخگو نيست.
طاهري
¤ اخيرا اكثر بانكها از قبول قبوض آب و برق و گاز و تلفن مشتركان خودداري مي ورزند و اعلام مي كنند از طريق عابر بانكها اقدام كنند. با توجه به اينكه خيلي از مردم قادر به پرداخت از طريق اين عابر بانكها نيستند آيا لازم نيست ابتدا از رسانه هاي مردمي آموزش لازم را ببينند آنگاه از قبول قبوض خودداري كنند نه اينكه ابتدا از پذيرش امتناع ورزند و بعد در فرصت مناسب بخواهند مردم را آموزش دهند.
صدري
¤ يكي از اقدامات شايسته وزير محترم نفت كه جاي تقدير و تشكر دارد سر و سامان دادن به نيروهاي قراردادي اركان ثالث در وزارت نفت و شركتهاي تابعه در كل كشور بوده است كه سالهاي سال به صورت روزمزد در شركتها بدون درآمدهاي لازم مشغول كار بوده اند و در سال جديد براي جذب اين دسته از نگهبانان آزموني برگزار شد و اجحافهايي نيز صورت گرفته كه نيازمند تجديدنظر و مساعدت مي باشد. به دليل اينكه بسياري از نگهباناني كه جذب نشده اند جواني خود را به خاطر شرايط امتياز احراز شغل كه توسط سازمان حراست و تأمين نيرو اعمال گرديد و (از جمله معدل، سابقه كار مفيد، كارت پايان خدمت و آزمون) از دست داده اند كه جاي مساعدت وزير محترم نفت را دارد.
جمعي از نگهبانان دعوت نشده به مصاحبه حضوري در وزارت نفت
¤ ساخت انواع زيردريايي ها توسط دانشمندان كشور را تبريك مي گويم. اما يك اصل مهم غافل گير نمودن دشمن است. يك نكته حفظ برتري سرعت عمل و غافل گيري است. يكي از عوامل پيروزي بر دشمن ابهام در اسرار نظامي و پنهان كاري است و در مقابل به موقع به دشمن رو دست بزنيم. بنابراين هرچه دشمنان از قابليت هاي نظامي ما كمتر اطلاع داشته باشند بهتر است.
يك هموطن
¤ ابتداي اتوبان شهيد مدرس سمت راست تابلويي از شهيد نقاشي و نصب شده بود كه جمله معروف آن شهيد بزرگوار نيز در آن درج شده بود كه «سياست ما عين ديانت ماست» ولي با رنگ آميزي جديد جمله معروف آن شهيد حذف گرديده است. از مسئولين شهرداري تقاضا مي شود نسبت به درج سخنان گهربار اين شهيد عزيز اقدام كند.
ضيايي
¤ تقاطع خيابان وليعصر(عج) و خ شهيد مطهري عكسي از اين شهيد بزرگوار و چند جلد كتاب وي خودنمايي مي كند كه اخيراً رنگ و روي آن از بين رفته و نياز به مرمت و بازسازي دارد، از مسئولين امر تقاضا مي شود به احترام استاد مطهري نسبت به بازسازي آن اقدام نمايند.
تجارتچي
¤ مدت يكماه است كه كارگران فضاي سبز شركت فضاسازي پرديس سازمان آب (تصفيه خانه) حكيميه تهران حقوق خود را دريافت نكرده اند از مهندس نجفي تقاضامنديم با توجه به ماه مبارك رمضان مشكل ما را مرتفع نمايند.
جمعي از كارگران شركت فضاسازي پرديس
¤ هنوز قبول شدگان آزمون نيروهاي پيماني آموزش و پرورش در سال 86 بلاتكليف هستند. لازم است فكر چاره اي براي آن ها شود.
يك فرهنگي
¤ موسسه مطالعه خلاقيت كودك و نوجوان، چندين بار براي سنجش هوش كودكان آگهي داد. اما علي رغم گرفتن پول از مردم، هنوز اين سنجش را اجرا نمي كنند و تلفن هايشان هم پاسخ نمي دهد.
ميرحسيني
¤ سبدهاي كالاي مختص ماه مبارك رمضان فرهنگيان، در منطقه 11 هنوز ارائه نشده است.
يك فرهنگي
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 440]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن