تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816016050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل الله هشدار داد: رژيم صهيونيستي براي تشكيل زنجيره جديد ترورها در لبنان آماده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علامه فضل الله هشدار داد: رژيم صهيونيستي براي تشكيل زنجيره جديد ترورها در لبنان آماده شده است
خبرگزاري فارس: مرجع شيعيان لبنان با تاكيد بر اينكه آمريكا براي حمايت از رژيم صهيونيستي سياست خلق آشوب‌هاي امنيتي در جهان اسلام در پيش گرفته گفت: رژيم صهيونيستي نيز براي تشكيل زنجيره جديد ترورها در لبنان آماده شده است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري ملي لبنان، علامه محمد حسين فضل الله در خطبه‌‌هاي نماز جمعه امروز منطقه "حاره حريك" بيروت اظهار داشت: در صحنه آمريكا با سخنان "ديك چني"، معاون رئيس جمهور اين كشور مواجه مي‌شويم كه روسيه را متهم به كار گرفتن راه‌هاي هراس افكني مرسوم در زمان جنگ سرد و ارسال سلاح براي ايران و سوريه كرده است و آنچنان كه مي‌گويد اين سلاح به دست سازمان‌هاي تروريستي از گروه‌هاي انتفاضه حماس در فلسطين و حزب الله در لبنان مي‌افتد و معاملات تسليحاتي روسيه فرصت‌هاي صلح در منطقه را به خطر انداخته است.
مرجع شيعيان در لبنان تصريح كرد: ما ملاحظه مي‌كنيم كه دولت آمريكا خود هراس افكني در ملت‌‌‌‌ها را دنبال مي‌كند و به طور مستقيم غيرنظاميان بي‌گناه را با جنگنده‌هاي پيشرفته و بمباران وحشيانه مي‌كشد و در افغانستان به اين كردار خود ادامه مي‌دهد به گونه‌اي كه يكي از سازمان‌‌هاي حقوق بشر اعلام كرد: شمار غيرنظاميان كشته شده بين سال‌هاي 2006 و 2007 در بمباران آمريكايي سه برابر شده است و در همين امسال طي هفت ماه گذشته بيش از 540 غيرنظامي كشته شدند كه اين به استثناي قربانيان حادثه "هرات" است كه 90 غيرنظامي از جمله زنان و كودكان و جوانان و سالخوردگان بي‌گناه كشته شدند و اين در كنار كشته شدن هزاران نفر از مردم عراق طي اشغالگري آمريكا در اين كشور است تا آمريكا را در رتبه اول ليست تروريسم عليه ملت‌ها قرار گيرد.
وي افزود: ما از ديك چني كه نقشه جنگ‌هاي آمريكا در جهان عربي و اسلامي را ريخته است درباره معاملات تسليحاتي كشورش با رژيم صهيونيستي در حملات و تجاوزگري‌هاي مكرر اين رژيم بر لبنان مي‌پرسيم سلاح‌هايي كه براي تخريب زيربناهاي لبنان و فراهم كردن امكانات براي جنايت‌هاي وحشيانه اسرائيل در قانا و مروحين و صريفا و الغازيه و الشياح به كار گرفته شد و بمب‌هاي خوشه‌اي اسرائيل باقي مانده از زمان جنگ كه هنوز جان كشاورزان و اهالي جنوب لبنان را مي‌گيرد.
علامه فضل الله گفت: آمريكا از سوي ديگر به توسعه سلاح هسته‌اي اسرائيل كه بزرگ‌ترين زرادخانه اتمي منطقه محسوب مي‌شود پرداخته و سلاح‌هاي روز به روز پيشرفته‌تر در اختيار اين رژيم قرار مي‌دهد و سامانه دفاع موشكي در اسرائيل نصب مي‌كند و اين گونه به آن جرات مي‌دهد كه مرتبا ملت لبنان را تهديد به جنگ كند.
مرجع شيعيان در لبنان با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در كشتار غيرنظاميان مظلوم فلسطيني گفت: حمايت يكجانبه آمريكا از اسرائيل سبب شده كه قضيه فلسطين از روند حل و فصلي كه از آن سخن مي‌گويند به محاصره و قحطي عليه آنها كشانده شود و همچنان شهرك‌سازي‌هاي صهيونيستي و ساخت ديوار حائل ادامه يايد و قدس و حق بازگشت آوارگان مصادره شود.
علامه فضل‌الله اظهار داشت: آمريكا نمايانگر كشوري است كه جنگ مي‌سازد و مانع صلح مي‌شود و راهبردش خلق تنش‌هاي امنيتي در جهان و به ويژه جهان اسلام است تا به قدرت متحد اسرائيلي خود بر اوضاع مسلط شود و چه بسا تحركات آمريكا در خلق آشوب امنيتي در قفقاز براي رام كردن سياسي روسيه و تهديد آن به سپر دفاع موشكي و تضعيف آن در منطقه شواهدي بر راهبرد واشنگتن در توطئه‌چيني باقي گذاشتن جهان در آشوب است.
وي با اشاره به اخبار رسانه‌هاي آمريكايي درباره آموزش نيروهاي امنيتي لبنان در مبارزه با تروريسم از سوي يگان‌هاي ويژه آمريكايي گفت: ما با تربيت نيروهاي امنيتي لبنان براي مبارزه با تروريسم و پديده‌هاي تروريستي مخالف نيستيم اما لبنان به قدرت مواجهه با تروريسم اسرائيلي كه هنوز فشار خود بر لبناني‌ها را از طريق هوايي، خشكي و دريايي ادامه مي‌دهد و نيروهاي يونيفيل نيز جلوي تجاوزات اين رژيم را نمي‌گيرد، نياز دارد.
وي ادامه داد: آمريكا مخالف منع اسرائيل از اين اقدامات است و شوراي امنيت نيز نمي‌تواند اسرائيل را به خاطر عدم تعهد به قطعنامه‌هاي بين‌المللي محكوم كند چون آمريكا آن را وتو مي‌كند.
علامه فضل الله تصريح كرد: وزير جنگ اسرائيل نيز تهديدات خود عليه لبنان را با پيام‌هاي سياسي و امنيتي خود ادامه مي‌دهد و آمريكا نيز به اسرائيل اجازه داد كه در گفت‌وگوهاي داخلي لبنان دخالت كند كه بايد با مراقبت و هوشيازي تمام با اين دسيسه‌ها مقابله كرد.
مرجع شيعيان در لبنان همچنين اظهار داشت: مساله مبارزه با تروريسم كه دولت آمريكا با آن تجارت مي‌كند مساله‌اي واقعي نبوده و بلكه عنوان سياسي و امنيتي براي محاصره همه گروه‌هاي عربي و اسلامي است كه سياست آمريكا را رد مي‌كنند تا بر مقاومت آنها را سركوب كنند و اجازه ندهند آنها آزادانه سرنوشت خود را برگزينند.
علامه فضل الله تاكيد كرد: القائات و اشاره‌هاي خارجي و بين‌المللي هنوز در حركت سياسي در لبنان نفوذ دارد و ما همگان را به تلاش براي دور كردن فتنه از كشور و همكاري لبناني‌ها بايكديگر براي بناي وطني بر اصول و پايه‌هاي محكم صلح فرامي‌خوانيم.
وي از مردم لبنان خواست با مراقبت از امنيت سياسي كشورشان به مقابله با توطئه دشمن و جنايات تروريسـي آن روند.
علامه فضل الله تاكيد كرد: دشمن خود را براي مرحله آتي در لبنان كه مرحله ترورها است آماده مي‌كند و اين بار نه تنها گروه خاص بلكه امنيت كشور و مقاومت و ملت را هدف قرار مي‌دهد.
انتهاي پيام/.
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن