تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816016078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل‌الله در نماز جمعه بيروت: دولت آمريكا سياست ارعاب ملت‌ها را دنبال مي‌كند مساله‌ي مبارزه با تروريسم كه از سوي آمريكا مطرح شده واقعي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علامه فضل‌الله در نماز جمعه بيروت: دولت آمريكا سياست ارعاب ملت‌ها را دنبال مي‌كند مساله‌ي مبارزه با تروريسم كه از سوي آمريكا مطرح شده واقعي نيست


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

علامه محمد حسين فضل‌الله در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه بيروت با اشاره به اتهامات ديك چني علي روسيه در استفاده از شيوه‌هاي رعب و وحشت و فروش سلاح به ايران و سوريه اظهار داشت: اين دولت آمريكاست كه سياست ارعاب ملت‌ها را دنبال مي‌كند و مردم بي‌گناه را به طور مستقيم مي‌كشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از دفتر اطلاع‌رساني علامه محمدحسين فضل‌الله، مرجع تقليد شيعيان لبنان، اين مرجع تقليد شيعه در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه عنوان داشت: ديك چني معاون جورج بوش، رييس‌جمهور آمريكا علنا روسيه را متهم به استفاده‌ي مجدد از شيوه‌هاي رعب و وحشت و نيز فروش سلاح به ايران و سوريه مي‌كند. در حاليكه دولت آمريكا خود سياست رعب و وحشت را دنبال مي‌كند و از طريق جنگنده‌هاي پيشرفته‌اش و با بمباران وحشيانه‌اش غير نظاميان بي‌گناه را هدف قرار مي‌دهد. همين دولت آمريكا در افغانستان 929 غير نظامي را در سال 2006 و 1633 غير نظامي را در سال 2007 كشته است. در سال 2008 نيز طي هفت ماه نخست بيش از 540 غير نظامي كشته شده‌اند. اين اعداد و ارقام نام آمريكا را در رتبه‌ي نخست ليست كشورهاي تروريستي قرار مي‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: ما از ديك چني كه جنگ‌هاي آمريكا عليه جهان عرب و اسلام را طرح‌ريزي كرد درباره‌ي قراردادهاي فروش سلاح به دولت يهودي سوال‌هاي زيادي داريم. دولتي كه از اين سلاح‌ها براي هدف قرار دادن زير ساخت‌هاي لبنان و انجام كشتارهاي وحشيانه نظير قانا استفاده مي‌كند چه پاسخي دارد؟ آمريكا اسراييل را مجهز به جديدترين سيستم‌هاي موشكي مي‌كند و همين مساله اسراييل و ارتش اسراييل را تشويق به تهديد ملت فلسطين مي‌كند. همچنين آنها را تشويق به كشتار وحشيانه‌ي فلسطيني‌ها مي‌كند و اين امر مساله فلسطين را وارد بيراهه‌هاي تحريم و فاجعه و گرسنگي مي‌كند. به اسراييل اجازه مي‌دهد به راحتي حقوق فلسطيني‌ها را پايمال كند و به شهرك‌سازي و ساخت ديوار حايل ادامه دهد.

علامه محمدحسين فضل‌الله تصريح كرد: اقدامات آ‌مريكا به همين جا خلاصه نمي‌شود بلكه آمريكا به ايجاد تنش در قفقاز و محاصره‌ي سياسي روسيه و تهديد آن با سپر دفاع موشكي مي‌پردازد.

اين مرجع تقليد شيعه در ادامه‌ي اظهاراتش گفت: مقامات نظامي آمريكا از آموزش نيروهاي امنيتي لبناني از سوي يگان‌هاي ويژه آمريكايي صحبت مي‌كنند، به اعتقاد ما اشكالي ندارد كه نيروهاي امنيتي لبنان مهارت رويارويي با تروريسم و توطئه را داشته باشند اما لبنان نيازمند نيروهايي براي رويارويي با تروريسم اسراييل است كه همچنان حريم هوايي، زميني و دريايي‌ ما را نقض مي‌كند و حتي شوراي امنيت نيز به خاطر مخالفت آ‌مريكا قادر به محكوم ساختن اسراييل نيست. در كنار تمام اين مسايل ايهود باراك، وزير جنگ اسراييل نيز لبنان را تهديد مي‌كند، تمام اين‌ها به خاطر توطئه‌چيني آمريكا جهت از بين بردن فضاي مناسب داخلي است.

علامه محمدحسين فضل‌الله تصريح كرد: مساله‌ي مبارزه با تروريسم كه از سوي آمريكا مطرح شده واقعي نيست، بلكه تلاشي است براي محاصره كردن گروه‌هاي عربي و اسلامي مخالف سياست آمريكا چرا كه نيروهاي آمريكا در افغانستان، عراق و پاكستان تحت تاثير مقاومت شكست خوردند و هزاران نيروي خود را از دست داده‌اند.

اين مرجع تقليد شيعه به آمار خودكشي سربازان آمريكايي اشاره كرد و گفت: آمار خودكشي سربازان آمريكا در طول جنگ عراق نشان مي‌دهد آنها از وضعيت جنگ و فجايعي كه ملت عراق با آن روبرو هستند، راضي نيستند.

وي درباره‌ي اوضاع داخلي فلسطين نيز خاطرنشان كرد: بايد دايره‌ي مذاكرات ميان گروه‌ها و در سطح رهبران سياسي گسترش يابد تا لبنان تبديل به عرصه‌ي مذاكرات شود. در عين حال دولت نيز بايد به توسعه‌ي بخش‌هاي اجتماعي و اقتصادي و سياسي و امنيتي بپردازد.

انتهاي پيام
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن