تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816030143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهدي صفري در ديدار با وزير خارجه انگليس ايران استانداردهاي دوگانه هسته اي را نخواهد پذيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مهدي صفري در ديدار با وزير خارجه انگليس ايران استانداردهاي دوگانه هسته اي را نخواهد پذيرفت
مهدي صفري در ديدار با وزير خارجه انگليس گفت كه تهران گام هاي بزرگي براي اعتمادسازي در زمينه برنامه هسته اي خود اتخاذ كرده است .
به گزارش (ايسنا) مهدي صفري معاون وزير امور خارجه ايران در ديدار با ديويد ميليبند وزير خارجه انگليس در لندن گفت : جمهوري اسلامي ايران اصول شفافي در زمينه احياي حقوق قانوني و مشروع خود دارد. تهران هرگز پذيراي استانداردهاي دوگانه در زمينه برنامه ي هسته اي صلح آميزش نخواهد بود.
به گزارش شبكه خبري « پرس تي . وي » غرب مدعي است كه ايران تحت پوشش برنامه هسته اي صلح آميز در تلاش براي دستيابي به تسليحات هسته اي است اين در حالي است كه تهران تاكيد دارد فعاليت هاي غني سازي اش با هدف توليد برق و ساير كاربردهاي صلح آميز فناوري هسته اي انجام مي گيرد.
ايران علاوه بر آن بر همكاري سازنده خود با آژانس بين المللي انرژي اتمي در فضايي از تفاهم دوجانبه و نيز تداوم چنين همكاري تاكيد دارد.
صفري افزود : ايران به فعاليت هاي خود در جهت اعتمادسازي ادامه خواهد داد اما هرگز تسليم فشارهاي غير قانوني نخواهد شد.
وي با اشاره به بسته مشوق هاي پيشنهادي پنج عضو دائم شوراي امنيت سازمان ملل به علاوه آلمان كه با هدف متقاعد كردن ايران به تعليق فعاليت هاي هسته يي اش ارايه شده است گفت : اين بسته ابهاماتي دارد كه نيازمند مذاكرات بيشتر است .
صفري روز دوشنبه در راس هيات ايراني با هدف گفت وگو درباره مجموعه اي از مسائل منطقه اي و دوجانبه در سفري سه روزه وارد لندن شد.
معاون وزير خارجه ايران علاوه بر ميليبند با پيتر ريكتس معاون وزير امور خارجه انگليس و سيمون مك دونالد مشاور ارشد سياست خارجي گردون براون نخست وزير انگليس گفت وگو كرد.
وي در اواخر ديروز با نمايندگان مجلس عوام انگليس نيزز ديدار كرد.
وزير خارجه انگليس نيز در ديدار با صفري خواستار تداوم مذاكره درباره برنامه هسته اي ايران با هدف حل مسائل باقيمانده شد.
شوراي حكام آژانس اول مهر تشكيل جلسه مي دهد
نشست دوره اي شوراي حكام آژانس بين المللي انرژي اتمي روز دوشنبه اول مهر در مقر اين آژانس در وين برگزار مي شود و تدوين بودجه سال 2009 گزارش درباره برنامه هسته اي ايران امنيت هسته اي و مقابله با تروريسم هسته اي از جمله مهمترين محورهاي مورد بحث در آن خواهد بود.
طبق برنامه ارايه شده براي اين اجلاس در پايگاه اطلاع رساني آژانس بين المللي انرژي اتمي نشست دوره اي 35 عضو شوراي حكام آژانس 22 سپتامبر 2008 راس ساعت 30 : 10 صبح به وقت وين در مقر آژانس آغاز مي شود .
در اين جلسه ابتدا بيانيه مقدماتي توسط « محمد البرادعي » مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي قرائت مي شود و اين شورا بعد از آن درخواست هاي موجود براي عضويت در آژانس را بررسي كرده و در مرحله بعد گزارش عملكرد سال هاي 2006 الي 2007 در اختيار اعضا قرار گرفته و از شوراي حكام خواسته مي شود اين گزارش را مدنظر قرار دهد. سپس اين شورا در گام بعدي به امور داخلي آژانس پرداخته و شرايط كاري كاركنان را بررسي مي كند و در مرحله بعد از آن به بررسي بودجه 2009 مي پردازد .
شوراي حكام سپس وارد بررسي هاي فني مي شود و در اين مرحله به بررسي تدابير تقويت همكاري هاي بين المللي در زمينه مديريت هسته اي تشعشع و امنيت حمل و نقل و ضايعات هسته اي مي پردازد.
گام بعدي اين 35 عضو امنيت هسته اي و بررسي تدابير لازم براي حفاظت در برابر تروريسم هسته اي خواهد بود .
تقويت فعاليت هاي آژانس مرتبط با علم فناوري و كاربرد هسته اي مسئله بعدي است كه آژانس مورد بررسي قرار مي دهد.
دستورالعمل بعدي شوراي حكام راستي آزمايي هسته اي خواهد بود. جمع بندي توافقات پادمان و پروتكل الحاقي كاركنان اداره پادمان ها كه قرار است به عنوان بازرس آژانس باشند گزارش مديركل درباره اجراي توافقات پادمان در جمهوري دموكراتيك خلق كره اجراي توافقات پادمان « ان . پي . تي » و قطعنامه هاي مربوطه شوراي امنيت سازمان ملل (1737 1747 و 1803 ) در مورد ايران اجراي توافقات پادمان « ان پي تي » در جمهوري عربي ليبي از مواردي خواهد بود كه شوراي حكام در بخش راستي آزمايي هسته اي به آنها خواهد پرداخت .
اين شورا در مراحل نهايي كار خود به گزارش كميسيون افراد برجسته درباره آينده آژانس خواهد پرداخت .
ديگر موضوعاتي كه قرار است در نشست پنجاه و يكم كنفرانس عمومي آژانس مطرح شود بحث درخواست هاي پادمان هاي آژانس در خاورميانه است . در اين مرحله از مديركل خواسته خواهد شد گزارشي درباره قطعنامه 17 جلسه 51 كنفرانس عمومي براي جلسه پنجاه ودوم ارايه كند.
وزير خارجه عربستان : حل مسالمت آميز برنامه هسته اي ايران منطقه را از درگيري هاي ويرانگر نجات مي دهد
وزير خارجه عربستان بر حق همه كشورها از جمله ايران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي تاكيد كرد و خواستار حل و فصل موضوع هسته اي ايران از راه مسالمت آميز شد.
به گزارش روزنامه سعودي اليوم سعودالفيصل در يكصد و سي امين نشست دوره اي اتحاديه عرب در قاهره بر حق همه كشورها از جمله ايران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي تاكيد كرد.
پايبند باشد . ) NPT ( وي در عين حال از ايران خواست كه كاملا به تعهدات خود در زمينه منع گسترش سلاح هاي هسته اي
وزير خارجه عربستان ابراز اميدواري كرد كه مسئله هسته اي ايران از راه مسالمت آميز و فوري حل و فصل شود و منطقه را از درگيري هاي ويرانگر و مسابقه تسليحاتي بي فايده كه خطرات زيست محيطي جدي به همراه دارد دور كند.
سعودالفيصل با بيان اينكه كشورهاي همسايه ايران خيرخواه تهران هستند و تمايل به همكاري و حسن همجواري دارند گفت : انتظار مي رود كه ايران نيز چنين نياتي را در پيش گيرد تا منطقه از صحنه درگيري و چانه زني بدور باشد.
وي همچنين از ادعاي واهي امارات درباره جزاير سه گانه ايراني حمايت و ابراز اميدواري كرد ايران به درخواست امارات براي حل مسالمت آميز آن پاسخ دهد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن