تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران
هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران در حالي از فردا (پنجشنبه) شروع مي شود كه تيم ها بعد از استراحتي سه هفته اي به دنبال اين هستند تا با هماهنگي بيشتري كه حالا به آن رسيده اند، تكليف خود را با جدول رده بندي ليگ برتر مشحص كند.


حالا تيم هايي كه قرار است در رديف مدعيان قرار بگيرند، بايد از همين هفته امتيازات لازم را جمع آوري كنند و آنهايي كه نمي خواهند "برچسب" ته جدولي به پيشاني شان بخورد بايد با دقت عمل بيشتري نسبت به چهار بازي اول به رويارويي با رقيبان خود فكر كنند.

* پرسپوليس تهران، مس كرمان / علي كريمي و تاثير وي در تيم
پرسپوليس در حالي به استقبال هفتم ششم آمده است كه اين روزها به دليل جذب علي كريمي، مورد توجه ترين تيم ليگ برتر است و بايد منتظر ماند و ديد اين اتفاق چقدر در روند كار قرمزها تاثير خواهد داشت. همچنين رويارويي دو تيم پرسپوليس و مس كرمان را مي توان بازي تيم هاي متمول ليگ برتر دانست. شاگردان افشين قطبي در حالي به مصاف بازيكنان مظلومي مي روند كه از در دو بازي آخر خود چهار امتياز حساس را از دست داده اند و به خوبي مي دانند كه ادامه روند امتياز از دست دادن، برابر است با دورتر شدن از صدر جدول كه به خاطر شرايط ايده آلي كه از آن برخوردارند، براي قطبي و شاگردانش توجيه ناپذير خواهد بود.
در آن سوي ميدان كرماني ها كه از چهار بازي خود، شش امتياز گرفته اند در حالي به فكر بازي با پرسپوليس هستند كه با روحيه خوبي كه از شكست دادن استقلال تهران به دست آورده اند، اعتماد به نفس لازم را براي مقابله با پرمهره ترين تيم در خود مي بينند. البته مظلومي مي داند كه در هر شرايطي رويارويي با پرسپوليس در ورزشگاه آزادي نمي تواند كار راحتي براي او و تيمش باشد.

*‌ پگاه گيلان، سايپا كرج / تفكرات دفاعي يا نظم تيمي
پگاه و سايپا ديداري را در رشت برگزار مي كنند كه در دقيقه 90 تاثيرگذاري تفكرات دفاعي دكتر ذوالفقار نسب و نظم تيمي بارسكي كه مختص فوتبال آلمان است، نتيجه پاياني را مشخص خواهد كرد. پگاهي ها كه ليگ برتر را راضي كننده شروع كرده اند، به دنبال اين هستند تا همين روند را در ادامه ليگ تداوم بخشند. آنها هر چند كه نمي توانند اميدوار به بالانشيني باشند، اما اين پتانسيل را دارند كه با هدف قرار نگرفتن در رده هاي انتهاي جدول ليگ برتر فعاليت خود در ليگ هشتم را دنبال كنند. ليت بارسكي در شرايطي تيمش را بعد از وقفه اي سه هفته اي در ليگ به ديدار حريف خود مي فرستد كه در هفته چهارم با شكست دادن راه آهن بار رواني منفي از دو باخت در دو بازي اول را فراموش كرده است و حالا مي تواند از بازيكنانش اين انتظار را داشته باشد كه با اعتماد به نفس و البته روحيه بالا براي نتيجه گرفتن در ادامه ليگ برتر تلاش لازم را داشته باشند.

* برق شيراز، فولاد اهواز / رويارويي دو تيم آماده ليگ برتر
وقتي قرار است دو تيم برق شيراز و فولاد اهواز براي گرفتن امتيازات بازي به جدال با هم بپردازند، مي توان اميدوار شد كه يكي از جذاب ترين فوتبال هاي هفته را به نمايش خواهند گذاشت. شيرازي ها كه با نشستن در رتبه اول جدول خود را به عنوان پديده ليگ معرفي كرده اند، تمام دغدغه شان اين است كه با موفق شدن در چند بازي بعد، به همه نشان دهند كه اگر يكي از صدرنشينان هفته هاي اول ليگ هستند، به دليل توانايي هايشان است نه شانس و اتفاق هاي فوتبال.
مجيد جلالي هم در اين فكر است كه باخت خانگي به ملوان را از يادها ببرد. اهوازي ها كه با دو پيروزي خارج از خانه ليگ برتر را شروع كرده بود، در هفته چهارم و در خانه برابر ملوان غافلگير شدند تا مجيد جلالي تيم اوج گرفته اش را دچار "شوك" ببيند. حالا آنها با اين هدف به شيراز رفته اند كه با شكست دادن صدرنشين ليگ هم خودشان را به بالاي جدول برسانند و هم اينكه ثابت كنند شكست مقابل شاگردان احمدزاده را بايد به حساب اتفاقات فوتبال گذاشت.

* راه آهن شهرري، پيكان قزوين / دوئل مريبان جوان ليگ
بازي راه آهن و پيكان را مي توان دوئل مربيان جوان و كم تجربه ليگ برتر دانست.
داوود مهابادي كه در هفته هاي اول آنطور كه بايد انتظارات را برآورده نكرده است، به دنبال اين است تا با به دست آوردن دومين پيروزي در فصل جاري، به وضعيت تيمش در جدول رده بندي سر و سامان بدهد.
در‌ آن سوي ميدان مديرروستا كه روي لبه تيغ قرار دارد، اگر بتواند در اين بازي حريف را شكست بدهد، با اقتدار بيشتري مقابل مديران باشگاه مي ايستد تا مطالبات منطقي خود و بازيكنان را بخواهد.

* پاس همدان، پيام خراسان / يك طرف بگوويچ، يك طرف خداداد
وقتي قرار است در دو نيمكت بازي وينكو بگووچ و خداداد عزيزي بنشينند، هم مي توان منتظر بازي خوب و جذابي بود و هم اينكه مي توان روزي حاشيه اي را پيش بيني كرد.
پاس همدان كه بعد از درخشش در ليگ گذشته انتظارات را از خود بالا برده است، با توجه به بازيكناني كه در اختيار خود مي بيند در تلاش است تا حداقل در رديف شش تيم بالاي جدول جايي داشته باشد. بگوويچ در هفته ششم فرصت خوبي را به دست‌ آورده تا با استفاده از شراطي نامطلوب پيام سه امتياز با ارزش را در پايان 90 دقيقه از‌ آن خود كند.
اما خداداد براي پيروز شدن فقط مي تواند به اتفاقات دل خوش باشد. پيامي ها كه به دليل مشكلات متعدد مالي حاشيه هاي زيادي را در روزهاي اخير تجربه كرده اند، بي شك از همان دقيقه اول به فكر سوت داور بازي به نشانه تمام شدن وقت خواهند بود تا شايد از ميدان دشوار همدان يك امتياز به امتيازات خود اضافه كنند.

*‌ ابومسلم مشهد، ذوب آهن اصفهان / صدرنشين و بحران زده
ابومسلم مشهد كه مي توان آن را تيم بحران زده ليگ برتر دانست، در حالي كه همچنان شرايط نامناسبي را تحمل مي كند، در هفتم ششم با رويارويي برابر ذوب آهن دنبال اين است تا از بحران خارج شود.
اما شاگردان "برگي زر" در اين چند وقت نشان داده اند كه مشكلاتي ريشه اي دارند و نمي توان به اين زودي منتظر آفتابي شدن آسمان سياه جامگان خراساني بود. شايد به همين دليل است كه آنها حتي با مساوي خانگي هم زمين مسابقه را بارضايت ترك خواهند كرد.
منصور ابراهيم زاده كه در آخرين بازي تيمش، پرسپولس را در تهران متوقف كرد حالا براي اينكه بتواند ذوب‌آهن را به عنوان صدرنشين بلامنازع ليگ برتر معرفي كند، در اين فكر است كه راهي براي شكست دادن ابومسلم پيدا كند. با توجه به شرايط دو تيم به نظر نمي رسد اصفهاني براي نتيجه گرفتن در مشهد كار چندان سختي را پيش رو داشته باشند.

* استقلال اهواز، مقاومت سپاسي شيراز / روز آسان ميثاقيان
اكبر ميثاقيان شانس آورد كه در روزهاي اول حضورش در راس كادر فني استقلال اهواز ليگ وارد تعطيلي سه هفته اي شد تا فرصت لازم را براي شناخت بازيكناشن و همچنين هماهنگ كردن‌ آنها داشته باشد. اين مربي پر سر و صداي فوتبال ايران در سومين ديداري كه هدايت آبي پوشان اهوازي را بر عهده خود مي بيند حريفي نه چندان قابل توجه را پيش رو دارد. مقاومت سپاسي با وجود اينكه بازيكنان خوبي را نسبت به فصل گذشته در اختيار خود مي بيند، در ليگ هشتم ضعيف عمل كرده و نتوانسته حداقل به مانند فصل قبل مقابل حريفان نتيجه بگيرد.
استقلال اهواز براي شكست دادن ميهمان خود مي تواند اميدواري زيادي داشته باشد البته اگر در پايان 90 دقيقه شاگردان غلام پيرواني يكي از نتيجه هاي غيرقابل پيش بيني خود را ثبت نكنند.

* سپاهان اصفهان،ملوان بندرانزلي / رقابت دستياران سابق دايي
بازي سپاهان و ملوان را مي توان ديداري دانست كه در‌ آن دستياران سابق علي دايي در تيم ملي براي موفق شدن به فكر شكست دادن يكديگر هستند.
سپاهان كه در سه بازي اول خود امتيازات زيادي را از دست داده است، در چارچوب ششمين هفته از ليگ برتر فرصت مناسبي دارد تا با شكست دادن حريف نه چندان مطرح، خود را در جمع تيم هاي بالانشين جدول رده بندي ببيند.
البته شاگردان احمدزاده بعد از پيروزي خارج از خانه اي كه مقابل فولاد به دست آورده اند، اعتماد به نفس لازم را به دست آورده اند، هر چند كه سپاهان تحت هيچ شرايطي نمي تواند رقيب راحتي براي ملوانان باشد.

*‌ صباي قم، استقلال تهران / فيروز و قلعه نويي، رخ به رخ
حساس ترين ديدار هفته ششم را مي توان جايي جست و جو كرد كه فيروز كريمي و امير قلعه نويي بايد تيم هاي خود را براي فرار زا بحران به هدف پيروز شدن به ميدان بفرستند.
صبايي ها نتوانسته اند در آغاز ليگ هشتم حرفه اي در نتيجه گيري موفق عمل كنند، در تعطيلات تلاش زيادي به خرج دادند تا با رسيدن به هماهنگي لازم در ادامه ليگ جبران مافات كنند. بايد منتظر ماند و ديد تدابير كريمي مي تواند صبا را از بحران عدم نتيجه گيري خارج كند.
استقلالي هاي تهران هم در شرايطي به فكر بازي هفته ششم هستند كه قلعه نويي به خوبي مي داند، بيش از اين نمي تواند امتياز از دست بدهد و بايد هر چه سريعتر تيمش را به جمع مدعيان ليگ برتر اضافه كند.
پايان دقيقه 90 ديدار صباي قم و استقلال تهران، آغازي خواهد بود براي حاشيه هاي جديدي كه تيم بازنده بايد به استقبال آنها برود.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن