تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اتحاديه نمايشگاهداران اتومبيل در گفتگو با ايلنا:ركود بازار خودرو تا اسفند ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس اتحاديه نمايشگاهداران اتومبيل در گفتگو با ايلنا:ركود بازار خودرو تا اسفند ادامه دارد


تهران- خبرگزاري كار ايران
بازار خودرو بار ديگر دچار ركود شد.

رئيس اتحاديه نمايشگاهداران اتومبيل تهران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با بيان اين مطلب گفت: از اواسط مردادماه به ميزان 2 الي پنج درصد قيمت خودروهاي داخلي كاهش يافته است.
به گفته جلال ريختگر قديمي، پيش‌‏بيني مي‌‏شود اين ركود تا شب عيد و نيمه اسفند اسفندماه سال جاري ادامه داشته باشد.
وي با انتقاد از عملكرد كارخانجات خودروسازي داخلي تصريح كرد: عامل اصلي ركود و آشفتگي بازار خودرو، برنامه‌‏ريزي نامناسب مديران اين كارخانه‌‏ها در مورد فروش خودرو است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، بسياري از فعالان بازار خودرو عامل نابسماني اين بازار را فروش غيراصولي و غيرمنطقي از محل‌‏هاي غير قانوني و غيرمرتبط با فروش خودرو مي‌‏دانند.
رئيس اتحاديه نمايشگاه‌‏داران اتومبيل تهران نيز با تائيد اين مطلب به خبرنگار ايلنا اظهار داشت: تا زماني كه فروش خودرو از محل غيرقانوني ادامه داشته باشد و كمپاني‌‏هاي خودروساز نيز بدون فروش مشاركت فروشندگان و بي‌‏توجه به قيمت حاشيه بازار اقدام به تعيين قيمت خودرو كنند، بازار خودرو همچنان شاهد آشفتگي و نابسماني خواهد بود.
وي ادامه داد: اين عامل نشان‌‏دهنده آن است كه نظارت و كنترل در بازار خودرو وجود ندارد و به نوعي بازار خودرو بدون متولي است.
به گفته فعالان بازار خودرو، گران شدن قطعات خودرو، تحريم ورود بسياري از قطعات خودرو به كشور و همچنين افزايش هزينه‌‏هاي توليد خودرو از ديگر عوامل ركود در بازار خودرو است.
بر اساس گزارش ايلنا، بيشترين كاهش قيمت در بازار خودرو در يك ماهه اخير مربوط به روآ تك سوز و دوگانه سوز، وانت، سوزوكي و ماكسيما است كه در اين ميان پژو 405 با پايين‌‏ترين قيمت در يك سال اخير مواجه شده است.
بر پايه اين گزارش، طي روزهاي گذشته روآ تك سوز با 300 هزار تومان كاهش قيمت نسبت به دو ماه گذشته، هشت ميليون و 300 هزار تا هشت ميليون و 600 هزار تومان به فروش مي‌‏رسد. روآ دوگانه سوز نيز با 400 تا 500 هزار تومان كاهش به قيمت 9 ميليون و 150 هزار تا 9 ميليون و 500 هزار تومان در بازار خودرو عرضه مي شود.
همچنين خودروهاي سوزوكي و ماكسيما نيز هر كدام با 2 تا 3 ميليون تومان كاهش قيمت نسبت به اواسط مردادماه در حدود 40 تا 42 ميليون تومان در بازار خودرو خريد و فروش مي شوند.
پايان پيام

كد خبر: 445075
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن