تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بليت 10 هزار توماني براي بازديد از برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بليت 10 هزار توماني براي بازديد از برج ميلاد
سرمايه: بالاترين قيمت براي بازديد از برج ميلاد 10 هزار تومان تعيين شد. شوراي شهر تهران در آخرين جلسه علني خود تصميم گرفت، تا پايان امسال نرخ بليت شهروندان ايراني و گردشگران خارجي براي بازديد از برج ميلاد كه عيد فطر امسال به شكل نمادين افتتاح مي شود، يكسان باشد.

طبق طرح تصويب شده توسط شوراي شهر روزهاي پنجشنبه، جمعه و تعطيل از ساعت هشت الي 23 و ساير روزهاي هفته از ساعت 14 تا 23 هزينه وروديه به مجموعه برج ميلاد هزار تومان، بازديد از سالن ديد شش هزار تومان و بازديد از گنبد اسكان 10 هزار تومان است.
طبق اين طرح براي بازديدكنندگاني كه صبح را براي بازديد از مجموعه انتخاب مي كنند پنج درصد تخفيف درنظر گرفته مي شود.
ديروز احمد مسجدجامعي رئيس كميسيون فرهنگي - اجتماعي به عنوان نطق پيش از دستور شورا از دو پاره شدن انتخابات شوراياري ها به خاطر حضور فرمانداري تهران به عنوان دستگاه سياسي و اجرايي گفت: «روز بيست ودوم و بيست وهشتم شهريورماه انتخابات برگزار مي شود. اين سومين دوره از انتخابات شوراياري هاست كه از اواخر سال گذشته و پس از طي مراحل مقدماتي تاييد و تصويب برگزار مي شود.»
به گفته رئيس ستاد انتخابات سومين دوره شوراياري ها در اين مرحله از انتخابات حدود 30 هزار نفر از معتمدين محلات شهر تهران در نام نويسي اوليه شركت كرده اند و بيش از سه هزار نفر به عنوان منتخبان به مرحله نهايي راه يافتند.»
طبق آمار حدود يك سوم از داوطلبان حضور در انتخابات شوراياري ها داراي مدرك تحصيلي بالاتر از كارشناسي هستند و يك پنجم از اين تعداد را زنان تشكيل مي دهند. در اين جلسه رسول خادم رئيس كميسيون بودجه شوراي شهر نيز از بدهي پنج هزار و 228 ميليارد توماني شهرداري به مردم گفت: «اين بدهي ها به واسطه تصرف املاك شهري توسط شهرداري و شامل املاك بخش خصوصي است.» شهرداري تهران مبلغي را نيز به شركت ها و سازمان هاي دولتي بدهكار است. خادم تاكيد كرد: «شهرداري بايد هرچه زودتر تكليف اين بدهي ها را روشن كند.»
محمدرضا حاج بيگي مديرعامل سازمان آتش نشاني شهر تهران ديروز با حضور در جلسه علني شوراي شهر از ضرورت اجرايي شدن قانون خروج انبارها از شهر تهران گفت: «در حال حاضر بسياري از انبارهاي غيرمجاز در شهر تهران كه امكان وقوع حريق در آنها زياد بود از شهر خارج شده اند اما هنوز تعدادي از انبارهاي خرده فروشي ها در شهر باقي مانده است.»
او از طرح رايگان بيمه آتش سوزي خانه هاي شهر تهران تا سقف پنج ميليون تومان با حمايت شهرداري خبر داد: «اين طرح با همكاري شركت بيمه كارآفرين از 12 فروردين سال جاري آغاز شد و تا به حال حدود دو ميليون منزل مسكوني در تهران تحت پوشش بيمه آتش سوزي قرار گرفته است.»
حمزه شكيب رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران نيز در انتهاي اين جلسه به وظيفه شهرداري در مورد جلوگيري از گودبرداري هاي بي رويه در سطح شهر تهران اشاره كرد: «در اين مورد با خلاء قانوني شديدي روبه رو هستيم. گودبرداري در شهر به دليل ارزش زمين در شهر تهران زياد شده است و گاه به اندازه سه طبقه مسكوني گودبرداري مي شود.»
به اعتقاد او شهرداري مي تواند به راحتي بر اين مورد نظارت كند و هيچ خلاء قانوني در اين مورد وجود ندارد.
مهدي چمران رئيس شوراي شهر نيز به گودبرداري حواشي ميدان آرژانتين اشاره كرد كه ساختمان هاي همسايه را شاكي كرده است.
البته تقوي معاون امور حقوقي و مجلس شهرداري، گودبرداري را مشكل قديمي شهرداري مي داند كه دچار خلاء قانوني است: «شهردار تهران دستور داده است تك تك شهرداران مناطق، گودبرداري ها را شناسايي كرده و آنها را پر كنند.»
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن