تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
باند 7 نفره زنان سارق متلاشي شد
دستگيري دو زن سارق پرده از راز باند هفت نفره آنها برداشت. اين زن ها در پاساژها و خيابان هاي شلوغ شرق تهران پرسه مي زدند و اجناس مغازه ها را مي ربودند. وقتي صاحب مغازه روسري فروشي با وجود شلوغي مغازه، متوجه زني شد كه اجناس را داخل كيفش گذاشته و قصد خروج از مغازه را دارد، مانع خروج او شد و سريع با 110 تماس گرفت. اين زن به همراه دوستش به كلانتري منتقل شدند. به گزارش برنا، اين دو زن در كلانتري جرم خود را گردن گرفتند و اعتراف كردند كه اعضاي باند هفت نفره اي هستند كه از مغازه هاي شلوغ و پرجمعيت سرقت مي كنند. با اعترافات اين دو زن پرونده اي تشكيل و 5 سارق ديگر نيز تعقيب و دستگير شدند.

اغفال دختر نوجوان
با شناسايي مخفيگاه دختري كه چندي قبل پس از خروج از منزل ناپديد شده بود; سه نفر بازداشت و پرونده اي در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد. روز 17 شهريور سال جاري پدر و مادر دختري 17 ساله به نام مهسا با مراجعه به دادسراي جنايي اعلام كردند كه دخترشان چند ساعت قبل از خانه خارج شده و با گذشت مدتي كه قرار بوده به خانه برگردد، بازنگشته است. با اعلام اين گزارش، تلاش ماموران آگاهي با دستور قضايي داديار جنايي براي يافتن دختر نوجوان آغاز شد تا اين كه روز گذشته فردي از مشهد با منزل مهسا تماس گرفت و به نوعي به پدر و مادر اين دختر اظهار كرد كه از سرنوشت دخترشان باخبر است. در پي اعلام اين موضوع به آگاهي، شماره اي كه از آن تماس گرفته شده بود ردگيري شد و به اين ترتيب ماموران توانستند طي قرار صوري اين شخص با پدر و مادر مهسا، وي را در فرودگاه مهرآباد دستگير كنند. با آغاز تحقيق از اين فرد، مخفيگاه دختر نوجوان در خانه متعلق به يك زن ميانسال به اسم "آرزو" واقع در غرب تهران شناسايي و ماموران با حضور در اين خانه موفق شدند مهسا را رها كرده و زن ميانسال را به همراه يك مرد ديگر بازداشت كنند. به گزارش ايسنا، رضا جعفري معاون دادستان تهران در امور جنايي با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيق از متهمان آغاز شده و احتمالا دختر نوجوان با اغفال از سوي اين سه نفر، براي انجام كارهاي خلاف در اختيار زن ميانسال قرار گرفته است.

خودكشي به خاطر بدقولي شوهر صيغه اي!
مرگ بي صداي دو زن و مرد در ماجراهاي جداگانه، بازپرس و پليس جنايي تهران را مقابل فرضيه خودكشي قرار داد. عصر دوشنبه زنگ تلفن بازپرس كشيك جنايي تهران به صدا در آمد و خبر رسيد جنازه مرد 35 ساله اي به نام «فواد» درخانه اش پيدا شده است.سپس اين مقام قضايي و پليس اداره آگاهي به ساختمان مورد نظر در خيابان «گيشا» رفتندو با ديدن جنازه مرد نگون بخت كه به نظر مي رسد خودخواسته با خوردن 30 قرص برنج به استقبال مرگ رفت رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار دادند.شواهد نشان مي دهد «فواد» از مشكلات خانوادگي رنج مي برد و با طرح فرضيه خودكشي، جنازه براي آزمايش سم شناسي و... به پزشكي قانوني سپرده شد.هنوز ساعتي از اين ماجرا نگذشته بود كه بازپرس كشيك از رخداد مشابهي در جنوب پايتخت مطلع شد.با حضور اين مقام قضايي در ساختمان مورد نظر، مشخص شد زن 50 ساله اي به نام «سعيده» با مصرف مقدار زيادي قرص خوب آور جان باخت.به گزارش ايسكانيوز،كناره جنازه زن نگون بخت، يك وصيت نامه به چشم مي خورد كه در آن نوشته شده:«من به خاطر بدقولي شوهر صيغه اي ام خودكشي كردم.قرار بود زن دائم اين مرد شوم اما زندگي ام را تباه كرد.»ديروز اين پرونده ها براي رسيدگي قضايي و صدور جواز دفن به «رضا جعفري» معاون سرپرست دادسراي جنايي تهران سپرده شد.

پسر 17 ساله، رابط قلابي امام زمان (عج)
پسري كه در استان زنجان، خود را رابط امام زمان (عج) جا زده بود دستگير شد. پسر 17 ساله اي كه نامش فاش نشده است هفته جاري از شهرك ولي عصر(عج) تهران به روستاي «شيخلر» شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان رفت و گروهي از جوانان را در مسجد جمع كرد.وي هنگام سخنراني ادعا كرد با عالم غيب ارتباط دارد، رابط امام زمان (عج) است و همه بايد دستورهايش را اجرا كنند. همان موقع، پليس از ماجرا باخبر شد، متهم نوجوان را دستگير كرد و پرونده را براي رسيدگي قضايي به دادسراي عمومي و انقلاب «ماهنشان» فرستاد. به گزارش ايسكانيوز،قرار است وي براي وضعيت رواني اش به پزشكي قانوني معرفي شود.پيشتر تبهكار 37 ساله اي به نام «ولي -م» كه در روستاي «كياپي» ساري زندگي مي كرد به دنبال ادعاي مشابهي بازداشت شد.وي مي گفت از 25 سالگي از نيروي خارق العاده اي بهره مند شده است و خود را حلال مشكلات و رابط امام زمان(عج) جا مي زد.«ولي» با سو» استفاده از اطلاعات شخصي ساده لوحان، كلاهبرداري و حتي فتواهاي شرعي (مانند اعلام عيدفطر برخلاف نظر مراجع عظام) صادر مي كرد.همچنين اين شياد با تهيه فيلمي دروغين از زندگينامه رويايي خويش، برخي از مردم مازندران را گمراه كرده بود.

كشته شدن 16 ايراني در تركيه
مقامات تركيه اعلام كردند: در حادثه واژگوني يك اتوبوس مسافربري ايراني در شرق اين كشور، 16 تن از مسافران اين اتوبوس كه همگي ايراني بودند، جان خود را از دست دادند.به گزارش ايسنا، به نقل از تركيش پرس، محمد ستين استاندار استان آگري در شرق تركيه با بيان اين كه اين حادثه روز دوشنبه اتفاق افتاده است، گفت: اتوبوس مسافربري متعلق به ايران، 23 كيلومتر دورتر از شهر دوگا بايزيد از توابع استان آگري و در حالي كه به سمت ايران در حركت بود، واژگون شد.وي افزود: 16 تن از مسافران اين اتوبوس كشته و2 3 تن ديگر مجروح شدند كه مجروحان با اورژانس و آمبولانس به بيمارستان در نزديكي شهر آگري منتقل شدند.گزارش ها حاكيست كه حال تعدادي از مجروحان اين حادثه بسيار وخيم است و احتمال مي رود، بر ميزان تلفات اين سانحه رانندگي افزوده شود.

قتل دو كودك خردسال به دست پدر
پدري كه به دليل مشاجره با همسرش دو كودك خردسال يك و سه ساله خود را در شهرستان نقده به قتل رسانده بود در كردستان دستگير شد. به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي كردستان، رئيس پليس آگاهي اين استان گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي در پي اطلاع از مجروح شدن و بستري شدن فردي در سنندج به بيمارستان بعثت اين شهرستان مراجعه كردند. محمود قنبري افزود: در تحقيقات ماموران از فرد مجروح، وي عنوان كرد كه خودرويش توسط سارقان به سرقت رفته و دو فرزندش را كه در خودرو بودند با خود برده اند.وي اذعان داشت: با توجه به حساسيت آن اين موضوع در دستور كار ماموران قرار پليس آگاهي كردستان قرار گرفت.وي اظهار داشت: كارآگاهان پليس آگاهي در ادامه بار ديگر براي مشخص كردن محل سرقت و تكميل كردن تحقيقات به سراغ پدر رفته كه در سخنانش متوجه تناقض گويي وي شده و براي روشن شدن موضوع وي را به اداره آگاهي منتقل كردند.قنبري تصريح كرد: وي در بازجويي لب به اعتراف گشود و گفت كه پس از مشاجره با همسر خود دو كودك يك و سه ساله خود را به خارج از شهرستان نقده برده و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.وي ادامه داد: متهم در ادامه اظهارات خود همچنين عنوان كرد با وقوع اين دو فقره قتل به علت عذاب وجدان قصد خودكشي داشته كه خود را از ارتفاعات مشرف به شهر سنندج به پائين انداخته كه مجروح شدن وي ناشي از اين عمل وي بوده است.قنبري اضافه كرد: متهم در مورد امكان اختفاي اجساد گفت كه پس از به قتل رساندن دو فرزندش آنان را به همراه خودروش در سه راهي نقده رها كرده كه با تحقيقات پليس اجساد به همراه خودرو كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن