تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812945244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي شوراي شهر تهران؛نرخ بليط بازديد از برج ميلاد 10 هزار تومان تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از سوي شوراي شهر تهران؛نرخ بليط بازديد از برج ميلاد 10 هزار تومان تعيين شد
شوراي شهر تهران در جلسه امروز خود، بهاي بازديد از برج ميلاد را قبل از افتتاح آن (عيدفطر) براي مدت شش ماه تعيين كرده و بالاترين قيمت بليت براي بازديد از برج 10 هزار تومان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران تاكيد كرد: اين برج، با پول مردم ساخته شده و نبايد به نهادهاي دولتي تخفيف بدهيم و اگر قرار است، تخفيفي براي نهادهاي عمومي در نظر گرفته شود، فقط شامل مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

حمزه شكيب تصريح كرد: معمولا دولت به مردم يارانه مي‌دهد و نبايد از پول مردم در اين برج به دولت يارانه بدهيم.

خسرو دانشجو سخنگوي شوراي شهر تهران به انتظار شورا براي تحويل گزارش تعيين تكليف شركت‌ها و سازمان‌هاي زيرمجموعه شهرداري تهران اشاره كرد و گفت: ايجاد هر شركت جديدي به هر ترتيب بايد با مشورت شورا باشد.

عضو كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران نيز ضمن تكرار تذكرات قبلي خود در مورد بهاي بليت برج، گفت: گردشگران خارجي بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند.

پروين احمدي نژاد ادامه داد: هزينه‌هاي نگهداري از اين برج از محل هتل، مراكز تجاري و رستوران تامين مي‌شود و نيازي نيست از مردم پول بيشتري گرفته شود.

وي تصريح كرد: گفته مي ‌شود كه هزينه‌هاي منوي رستوران برج براي هر نفر تا 50 هزار تومان است و قطعا درآمد قابل توجهي براي اين مجموعه‌ها در نظر گرفته مي‌شود.

نايب رييس شوراي شهر تهران گفت: اگر اين برج ملي است و از پول تهراني‌ها ساخته شده، يعني شيرازي‌ها براي بازديد از اين برج بايد دو برابر پول بدهند؟ و اگر اين برج ملي است، دولت هم بايد كمك مالي مي‌كرد.

حسن بيادي خطاب به رييس شورا خواست، تا مهندس دامغاني مدير پروژه توضيحاتي را كه لازم است، ارائه كند.

رييس شوراي شهر تهران هم گفت: زماني، ماهيت اصلي اين برج مخابراتي بود و اصلا به برج مخابراتي معروف بود، اما بعد ماهيت آن تغيير كرد و تبديل به برج تهران و بعد برج ميلاد شد.

مسجد جامعي هم در ادامه صحبت‌هاي چمران، گفت: ميلاد پسوند مي‌خواهد، مي‌توانيم «برج تهران» را پيشنهاد كنيم.

بر اساس لايحه تعيين نرخ بهره‌برداري از فضاهاي عمومي مرتبط با برج ميلاد كه امروز به اتفاق آرا به تصويب رسيد، مبلغ دريافتي از بازديدكنندگان از فضاهاي عمومي اعم از گردشگران داخلي و خارجي از ساعت هشت صبح تا 23 در روزهاي پنجشنبه‌ها، جمعه‌ها و ساير ايام تعطيل و از ساعت 14 تا 23 در ساير ايام هفته براي ورود به مجموعه برج براي هر نفر هزار تومان است. همچنين بازديدكنندگان ‌در صورت استفاده از سالن ديد، شش هزار تومان و در صورت استفاده از گنبد آسمان 10 هزار تومان بايد پرداخت كنند.

همچنين ورودي پاركينگ به ازا ساعت اول، سه هزار تومان و ‌به ازاي هر ساعت اضافه در پاركينگ يك‌هزار و 500 تومان و هزينه پاركينگ بيش از سه ساعت، سه هزار تومان در نظر گرفته شد.

بر اساس اين لايحه، به منظور استفاده بهينه از ظرفيت محدود بازديدكنندگان، بهاي بازديد از فضاهاي سالن ديد و گنبد آسمان برج ميلاد در ساعات هشت تا 14 روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته (به جز ايام تعطيل) معادل 50 درصد تخفيف خواهد داشت.

شوراي شهر تهران تصميم گرفت كه اين لايحه، به طور آزمايشي با همين قيمت‌ها تا پايان سال اجرايي شود و در سال 88، در مورد قيمت‌ها و بهاي بليت براي گردشگران خارجي تجديد نظر شود.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن